eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Bieżące remonty dróg gminnych na terenie m. Człuchów w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021697 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg gminnych na terenie m. Człuchów w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Człuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48598342291

1.5.8.) Numer faksu: +48598343272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty dróg gminnych na terenie m. Człuchów w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8548e831-6139-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000442/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące remonty dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004742/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 346631,08 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty remontowe na drogach i ulicach m. Człuchów1) Roboty naprawczo - konserwacyjne dróg o nawierzchni nieulepszonej:Zakres robót obejmuje m.in. następujące prace: • prace polegające na wykonaniu mechanicznego profilowania i zagęszczenia dróg gruntowych, • wymianie nawierzchni gruntowych na nawierzchnię z żużla paleniskowego, gruzu budowlanego, kruszywa łamanego• remont cząstkowy nawierzchni żużlowej, z gruzu budowlanego i kruszywa łamanego. 2) Remonty cząstkowe nawierzchni i elementów dróg i ulic,Zakres robót obejmuje m.in. następujące prace: • wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej gr. 6- 8 cm, płyt betonowych kwadratowych i sześciokątnych, kostki kamiennej, brukowcowej z kamienia narzutowego,• wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki, recyklera oraz na zimno,• wykonanie rozbiórek ręcznych i mechanicznych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, betonowych, z płyt drogowych betonowych i żelbetowych,• przestawienie krawężników betonowych, kamiennych, obrzeży betonowych.3) Roboty zabezpieczające miejsc awaryjnych.Zakres robót obejmuje m.in. następujące prace: • wykonanie zabezpieczenia (oznakowania) miejsc awaryjnych przed dalszym uszkodzeniem.Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu umowy określa specyfikacja warunków zamówienia, w tym formularz kalkulacji kosztów oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 1 zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 287144,5 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.Zakres robót obejmuje m.in. następujące prace: 1) odnawianie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, grubowarstwowego oraz usuwanie starego oznakowania poziomego t.j. znaków podłużnych, strzałek, znaków poprzecznych (m.in. przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów itd.), znaków uzupełniających, napisów oraz usunięciu starego oznakowania.2) naprawa, wymiana i montaż nowego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego t.j.:− prostowanie przekrzywionych słupków, tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster oraz barier, wygrodzeń, balustrad, ogrodzeń oraz zapór drogowych, a także poprawa ich ustawienia, m.in. prawidłowe zorientowanie kierunku przekręconych tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster, wyrównanie pionowe, zachowanie skrajni i odchylenia zgodnie z warunkami technicznymi, − mocowanie zerwanych, montaż nowych: tarcz znaków, tablic drogowych, luster i tablic z nazwami ulic, − ustawianie wyrwanych i stabilizowanie obruszonych: słupków (znaków, tablic drogowych i tablic z nazwami ulic, luster), słupków blokujących i przeszkodowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu itp., − naprawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu: lekko wygiętych barier, wygrodzeń, balustrad, ogrodzeń oraz zapór drogowych, zerwanych zabezpieczeń łańcuchowych z użyciem drobnych materiałów, − utrzymanie czystości znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster w zależności od potrzeb (w szczególności mycie, czyszczenie), 3) Wymagania techniczne dot. znaków drogowych poziomych: farby barwy białej i niebieskiej do malowania cienkowarstwowego winny spełniać wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 2311). Ponadto farby muszą posiadać atest.Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu umowy określa specyfikacja warunków zamówienia, w tym formularz kalkulacji kosztów oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla części 2 zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 59486,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306838,88

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306838,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306838,88

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770599118

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306838,88

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87532,09

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87532,09

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87532,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770599118

7.3.3) Ulica: Szczecińska 9

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87532,09

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.