eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie zadania pn. "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zadania pn. „Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345101

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania pn. „Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd2b722-5757-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.75.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97560,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z utrzymaniem, konserwacją, naprawami oraz remontami ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice.

1. Zakres zamówienia:

1.1. Usługami, o których mowa wyżej objętych będzie 12 skrzyżowań oraz 2 sygnalizacje na przejściu dla pieszych na których zlokalizowano urządzenia ulicznej sygnalizacji świetlnej, wg poniższego wykazu:
1) Skrzyżowanie ulic: Wyszyńskiego – Wiadukt – Widok;
2) Skrzyżowanie ulic: Wiadukt – Sobieskiego – Aleja Rataja;
3) Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości – Kopernika;
4) Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości – Batorego – 1-go Maja;
5) Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego – Reymonta – Lelewela;
6) Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego – Sienkiewicza;
7) Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska – Kopernika – Pomologiczna;
8) Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska – Reymonta – Ogrodowa;
9) Skrzyżowanie ulic: Widok – Nowobielańska;
10) Skrzyżowanie ulic: Łowicka – Armii Krajowej;
11) Skrzyżowanie ulic: 1-go Maja – Czysta – Sportowa;
12) Skrzyżowanie ulic: Zadębie – Chabrowa – 500 – lecia;
13) Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy Zadębie (przy skrzyżowaniu z Św. Faustyny Kowalskiej).
14) Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy Mszczonowskiej.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny w ramach przedmiotu umowy m.in. do:
a) Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu prac i jego otoczeniu,
b) Zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego oraz ustawy Prawo budowlane,
c) Realizacji zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310) oraz spełniać wymogi wynikające ze szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Załączniki nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
d) Wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakościowo zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także zgodnie z zakresem i w trybie określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz SWZ. Dokumenty te stanowią integralną część Umowy.
e) Wykonywania prac konserwacyjnych i serwisowych bez zatrzymań pracy sygnalizacji, o ile warunki techniczne i względy bezpieczeństwa na to pozwalają.
f) Wykonywanie napraw powypadkowych, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych elementów sygnalizacji, powstałych w wyniku zdarzeń drogowych lub innych.
g) Natychmiastowego usuwania awarii powodujących wstrzymanie działania sygnalizacji w terminach, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SWZ.
h) Należytego zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywanych prac.
i) Zabezpieczenia mienia oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa.
j) Gromadzenia, rozliczania i utylizacji elementów z demontażu.
k) Naprawy i renowacji terenów zieleni, infrastruktury drogowej i innych zniszczeń wynikłych z prowadzenia prac (napraw) jak i z przyczyn zależnych od Wykonawcy na jego koszt.
l) Ponoszenia odpowiedzialności, za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zamówienia.
m) Zapewnienia zaplecza o powierzchni niezbędnej dla przechowania elementów i materiałów stanowiących składniki urządzeń sygnalizacji, będących własnością Zamawiającego.
n) Dokonywania korekt programu działania sygnalizacji na podstawie pisemnego wystąpienia Zamawiającego.
o) Transportu materiałów Zamawiającego przechowywanych u konserwatora sygnalizacji świetlnej. Transport wykonać nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy. Dla przekazywanych materiałów sporządzony zostanie protokół z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego.
p) Wyłączenia działania sygnalizacji na żądanie Zamawiającego.
q) Wykonania przez uprawnione osoby, co najmniej raz w roku (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej, rezystancji, uziemienia oraz stanu izolacji kabli zasilających i sygnalizacyjnych wszystkich sygnalizacji, oraz usunięcie stwierdzonych wad i sporządzenie protokołów z wynikami pomiarów.
r) Naprawy aparatu sterowniczego, wymiany uszkodzonych elementów latarń, prostowanie masztów sygnalizacji świetlnych.
s) Czyszczenia soczewek sygnalizatorów drogowych, kloszy, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych oraz innych elementów sygnalizacji (np. z brudu, ulotek, ogłoszeń, graffiti)
t) Kontroli prawidłowości i skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
u) Malowania konstrukcji stalowych,
v) Wykonywania remontów na sygnalizacjach świetlnych wymienionych w pkt. 1.1. SWZ wg potrzeb Zamawiającego.
w) Prowadzenia całodobowego dyżuru (również w dni wolne od pracy, niedziele i święta), polegającego na:
a) przyjmowaniu zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach sygnalizacji,
b) zabezpieczeniu miejsca i urządzeń do czasu naprawy,
c) usuwaniu awarii i uszkodzeń.
x) Zakładania i prowadzenia dziennika eksploatacji sygnalizacji dla każdej sygnalizacji osobno. Dziennik eksploatacji powinien zawierać między innymi zapisy, co do terminów, rodzajów oraz wyników przeprowadzonych badań i pomiarów, awarii oraz zmian w pracy sygnalizacji (przełączeniu jej na sygnał żółty migający, wyłączeniu - z podaniem przyczyny, rodzaju zmian, czasu),
y) Prowadzenia dziennika zgłoszeń awarii zawierającego datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, bądź stwierdzenia awarii, dane zgłaszającego, przedmiot zgłoszenia, sposób zabezpieczenia miejsca awarii, datę i godzinę usunięcia awarii, sposób usunięcia awarii, uwagi,
z) Wykonania dokumentacji pisemnej i fotograficznej w przypadku uszkodzenia sygnalizacji w wyniku zdarzeń losowych (wypadek, kolizja lub dewastacja),
aa) Modernizacji drogowych sygnalizacji świetlnych z materiału powierzono (przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie protokołu, o którym mowa w pkt. 15 lub nowego).
bb) Pozostałe wymagania oraz ich opisy znajdują się w SST oraz opisie przedmiotu zamówienia
1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 9 (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna).
1.4. Rozwiązania równoważne:
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji technicznej, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim określeniom nie
towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej,
specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie
przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 PZP Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-BUD Sławomir Dziadosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387933111

7.3.3) Ulica: Brzozowa 11B lok. 31

7.3.4) Miejscowość: Szeligi

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

czas przystąpienia do usunięcia awarii, wykonania naprawy sygnalizacji od zgłoszenia telefonicznego 0,25h Oferta EL-BUD Sławomir Dziadosz
czas przystąpienia do usunięcia awarii, wykonania naprawy sygnalizacji od zgłoszenia telefonicznego 1h Oferta MB7 Mariusz Brzozowski

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.