eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Udostępnienie miejsc w schroniskach dla osób bezdomnych przebywających na terenie Gminy Miasta Gdyni z podziałem na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udostępnienie miejsc w schroniskach dla osób bezdomnych przebywających na terenie Gminy Miasta Gdyni z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowo 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6259330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udostępnienie miejsc w schroniskach dla osób bezdomnych przebywających na terenie Gminy Miasta Gdyni z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1691bff1-47a1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002397/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa udostępniania miejsc w schroniskach dla osób bezdomnych przebywających na terenie Gminy Miasta Gdyni z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274594/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.3.12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2460280,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udostępnienie średniomiesięcznie ok. 8 miejsc w schronisku z usługami opiekuńczymi z wydzielonymi miejscami dla osób bezdomnych zdolnych do samoobsługi i nie wymagających tych usług wraz z zapewnieniem wyżywienia tym osobom.
Zakres usługi obejmuje udostępnienie średniomiesięcznie 8 miejsc w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi: ok. 3 miejsc dla osób bezdomnych wymagających usług opiekuńczych oraz 5 miejsc dla osób zdolnych do samoobsługi i nie wymagających tych usług, wraz z zapewnieniem wyżywienia tym osobom.
1) W tej części zamówienia niezbędne jest wykazanie odpowiednich zasobów, pozwalających na realizację wsparcia dla osób bezdomnych, będących w stanie niezagrażającym zdrowiu bądź życiu innych osób przebywających w placówce:
a) które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy,
b) w szczególności samotnych kobiet i matek z dziećmi wymagających pomocy w zakresie unormowania sytuacji rodzinnej, mieszkaniowej, zdrowotnej i materialnej.
2) Przez odpowiednie zasoby uważa się:
a) wypełnienie minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schronisku z usługami opiekuńczymi i w schronisku,
b) wypełnienie minimalnego standardu obiektu, w których mieści się schronisko z usługami opiekuńczymi oraz schronisko,
c) zatrudnienie personelu do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 48a ust. 2g i 2h ustawy o pomocy społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 274210,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Udostępnienie średniomiesięcznie ok. 5 miejsc w schronisku wraz z zapewnieniem wyżywienia tych osobom.
1) W tej części zamówienia niezbędne jest wykazanie odpowiednich zasobów pozwalających na realizację wsparcia dla osób bezdomnych, będących w stanie niezagrażającym zdrowiu bądź życiu innych osób przebywających w placówce:
a) wymagających zmiany dotychczasowego środowiska życia i relacji społecznych, w szczególności z powodu uzależnienia, bezradności i bierności życiowej,.
2) Przez odpowiednie zasoby uważa się:
a) wypełnienie minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schronisku,
b) wypełnienie minimalnego standardu obiektu, w których mieści się schronisko,
c) zatrudnienie personelu do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 48a ust. 2g ustawy o pomocy społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 121871,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Udostępnienie średniomiesięcznie ok. 20 miejsc w schronisku z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem wyżywienia tym osobom.
1) W tej części zamówienia niezbędne jest wykazanie odpowiednich zasobów pozwalających na realizację wsparcia dla osób bezdomnych, będących w stanie niezagrażającym zdrowiu bądź życiu innych osób przebywających w placówce:
a) które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy,
b) w szczególności samotnych osób wymagających pomocy w zakresie unormowania sytuacji zdrowotnej, mieszkaniowej, rodzinnej i materialnej.
2) Przez odpowiednie zasoby uważa się:
a) wypełnienie minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schronisku z usługami opiekuńczymi,
b) wypełnienie minimalnego standardu obiektu, w których mieści się schronisko z usługami opiekuńczymi,
c) zatrudnienie personelu do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 837866,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Udostepnienie średniomiesięcznie ok. 15 miejsc w schronisku z usługami opiekuńczymi z wydzielonymi miejscami dla osób bezdomnych zdolnych do samoobsługi i nie wymagających tych usług wraz z zapewnieniem wyżywienia tym osobom.
1) W tej części zamówienia niezbędne jest wykazanie odpowiednich zasobów, pozwalających na realizację wsparcia dla osób bezdomnych, będących w stanie niezagrażającym zdrowiu bądź życiu innych osób przebywających w placówce:
a) wymagających pomocy w codziennym funkcjonowaniu, w szczególności z powodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby.
2) Przez odpowiednie zasoby uważa się:
a) wypełnienie minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schronisku z usługami opiekuńczymi oraz z schronisku,
b) wypełnienie minimalnego standardu obiektu w których mieści się schronisko z usługami opiekuńczymi oraz schronisko,
c) zatrudnienie personelu do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 48a ust. 2g i 2h ustawy o pomocy społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 468443,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Udostepnienie średniomiesięcznie ok. 20 miejsc w schronisku wraz z zapewnieniem wyżywienia tym osobom.
1) W tej części zamówienia niezbędne jest wykazanie odpowiednich zasobów pozwalających na realizację wsparcia dla osób bezdomnych, będących w stanie niezagrażającym zdrowiu bądź życiu innych osób przebywających w placówce;
a) wymagających wsparcia w aktywizacji zawodowej i społecznej oraz pomocy w codziennym funkcjonowaniu, w szczególności z powodu wieku, uzależnienia, niepełnosprawności, długotrwałej choroby.
2) Przez odpowiednie zasoby uważa się:
a) wypełnienie minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schronisku,
b) wypełnienie minimalnego standardu obiektu w których mieści się schronisko,
c) zatrudnienie personelu do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 48a ust. 2g ustawy o pomocy społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 548421,55 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Udostepnienie średniomiesięcznie ok. 5 miejsc w schronisku dla bezdomnych osób, wraz z zapewnieniem wyżywienia dla tych osób.
1) W tej części zamówienia niezbędne jest wykazanie odpowiednich zasobów pozwalających na realizację wsparcia dla osób bezdomnych, będących w stanie niezagrażającym zdrowiu bądź życiu innych osób przebywających w placówce;
a) wymagających zwiększonej pomocy w codziennym funkcjonowaniu, w szczególności z powodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby.
2) Przez odpowiednie zasoby uważa się:
a) wypełnienie minimalnego standardu podstawowych usług świadczonych w schronisku,
b) wypełnienie minimalnego standardu obiektu w których mieści się schronisko dla osób bezdomnych,
c) zatrudnienie personelu do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 48a ust. 2g ustawy o pomocy społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 209466,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Opiekuńczo Resocjalizacyjne "Prometeusz"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570856116

7.3.3) Ulica: Zakopiańska 40

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-139

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-28 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie MONAR Schronisko dla Osób Bezdomnych MARKOT w Maleni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692051654

7.3.3) Ulica: Malenia 1

7.3.4) Miejscowość: Buczek

7.3.5) Kod pocztowy: 98-113

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-28 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 876000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 876000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Przystań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792257727

7.3.3) Ulica: Pogorzała Wieś 50

7.3.4) Miejscowość: Miłoradz

7.3.5) Kod pocztowy: 82-213

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-29 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie "DOM"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571079040

7.3.3) Ulica: Wybickiego 37

7.3.4) Miejscowość: Kolbudy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-050

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-29 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Pro Bono

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833168306

7.3.3) Ulica: Orzechowa 15

7.3.4) Miejscowość: Banino

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-29 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832544983

7.3.3) Ulica: Przegalińska 135

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-690

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-28 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.