eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a61ea62c-7c8e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.70.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191987,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) część 1 pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych adresatom z terenu Gminy Żabno”.
• Przez pojęcie „adresatów z terenu Gminy Żabno” należy rozumieć adresatów, których docelowe miejsce dostarczenia przesyłki znajduje się w granicach administracyjnych Gminy Żabno
• Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających
z Kodeksu postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej i ich ewentualnych zwrotów
• Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z przepisami:
- ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi,
- ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
- ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,
- ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego regulującym tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu cywilnym,
- innymi powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z regulaminem świadczenia usług pocztowych obowiązujący u Usługobiorcy.
• Zamawiający dopuszcza następujące sposoby przekazania Wykonawcy przesyłek pocztowych, wg dziennych zestawień sporządzonych przez pracownika Urzędu Miejskiego, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku:
a) odbiór przez upoważnionego pracownika Wykonawcy ww. przesyłek z Dziennika Podawczego Urzędu Miejskiego w Żabnie
b) dostarczenie ww. przesyłek przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, do placówki Wykonawcy.
• Doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych oraz przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni po zaistnieniu którejś z wymienionych okoliczności, w dni robocze od poniedziałku do piątku, do siedziby Urzędu Miejskiego w Żabnie.
• Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie oznaczenia przesyłek oraz druków zwrotnego potwierdzenia odbioru. Treści zamieszczone na druku winny odzwierciedlać wymogi prawidłowego doręczenia przesyłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego.
• Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości. Ponadto powinno uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania
• Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego przez Wykonawcę będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym wg poszczególnych kategorii wagowych dla przesyłek nierejestrowanych
• Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie Prawo pocztowe.
• Ilości poszczególnych przesyłek, wskazane w załączniku nr 4.1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy(część 1) są wielkościami oszacowanymi na podstawie faktycznie realizowanych przesyłek w roku poprzednim i służą wyłącznie wyliczeniu cen ofert w celu ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych we wskazanym załączniku.
• Wynagrodzenie należne z tytułu usług pocztowych płatne będzie każdorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz ze specyfikacją wykonanych usług, stosując miesięczny okres rozliczeniowy, w terminie wskazanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, od daty doręczenia jej Zamawiającemu.

3) Wykonawca w formularzu ofertowym określi szacunkową cenę oferty brutto w zł (PLN), która stanowić będzie iloczyn szacunkowej ilości asortymentu (szacunkowa liczba została określona w formularzu asortymentowo –cenowym, odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ) i cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w niniejszym formularzu. Szacunkowa, obliczona w ww. sposób cena stanowić będzie podstawę oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej.
4) Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie koszty składające się na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
6) Rzeczywiste wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie zależne od ilości faktycznie wykonanej ilości poszczególnych przesyłek pocztowych odpowiednio przemnożone przez ceny jednostkowe brutto zawarte w „Formularzu asortymentowo-cenowym”, stanowiącym odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ
7) Płatność następować będzie na podstawie faktur wystawianych po zakończeniu każdego kalendarzowego miesiąca świadczenia usług. Dlatego też formularze asortymentowo-cenowe mają na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów usług.
8) Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będzie w walucie PLN.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej SWZ
– Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje wyłącznie urządzeń, sprzętu
i materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty.
– W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia w czasie obowiązywania zawartej umowy, poniesie Wykonawca.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami w czasie obowiązywania umowy.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64120000-3 - Usługi kurierskie

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

4.5.5.) Wartość części: 121200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) część 2 pn. „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych adresatom spoza terenu Gminy Żabno”
• Przez pojęcie „adresatów spoza terenu Gminy Żabno” należy rozumieć adresatów, których docelowe miejsce dostarczenia przesyłki znajduje się poza granicami administracyjnymi Gminy Żabno.
• Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego
i ordynacji podatkowej i ich ewentualnych zwrotów.
• Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z przepisami:
- ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi,
- ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
- ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,
- ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego regulującym tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu cywilnym,
- innymi powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z regulaminem świadczenia usług pocztowych obowiązujący u Usługobiorcy.
• Zamawiający dopuszcza następujące sposoby przekazania Wykonawcy przesyłek pocztowych, wg dziennych zestawień sporządzonych przez pracownika Urzędu Miejskiego, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku:
a) odbiór przez upoważnionego pracownika Wykonawcy ww. przesyłek z Dziennika Podawczego Urzędu Miejskiego w Żabnie
b) dostarczenie ww. przesyłek przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, do placówki Wykonawcy.
• Doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych oraz przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni po zaistnieniu którejś z wymienionych okoliczności, w dni robocze od poniedziałku do piątku, do siedziby Urzędu Miejskiego w Żabnie.
• Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie oznaczenia przesyłek oraz druków zwrotnego potwierdzenia odbioru. Treści zamieszczone na druku winny odzwierciedlać wymogi prawidłowego doręczenia przesyłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego.
• Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości. Ponadto powinno uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.
• Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego przez Wykonawcę będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowo-wartościowym wg poszczególnych kategorii wagowych dla przesyłek nierejestrowanych
• Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie Prawo pocztowe.
• Ilości poszczególnych przesyłek, wskazane w załączniku nr 4.2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy(część 2) są wielkościami oszacowanymi na podstawie faktycznie realizowanych przesyłek w roku poprzednim i służą wyłącznie wyliczeniu cen ofert w celu ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych we wskazanym załączniku.
• Wynagrodzenie należne z tytułu usług pocztowych płatne będzie każdorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wraz ze specyfikacją wykonanych usług, stosując miesięczny okres rozliczeniowy, w terminie wskazanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, od daty doręczenia jej Zamawiającemu

3) Wykonawca w formularzu ofertowym określi szacunkową cenę oferty brutto w zł (PLN), która stanowić będzie iloczyn szacunkowej ilości asortymentu (szacunkowa liczba została określona w formularzu asortymentowo –cenowym, odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ) i cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w niniejszym formularzu. Szacunkowa, obliczona w ww. sposób cena stanowić będzie podstawę oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej.
4) Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie koszty składające się na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
6) Rzeczywiste wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie zależne od ilości faktycznie wykonanej ilości poszczególnych przesyłek pocztowych odpowiednio przemnożone przez ceny jednostkowe brutto zawarte w „Formularzu asortymentowo-cenowym”, stanowiącym odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 4.1 i dla części 2 - załącznik nr 4.2 do SWZ
7) Płatność następować będzie na podstawie faktur wystawianych po zakończeniu każdego kalendarzowego miesiąca świadczenia usług. Dlatego też formularze asortymentowo-cenowe mają na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów usług.
8) Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będzie w walucie PLN.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej SWZ
– Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje wyłącznie urządzeń, sprzętu
i materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty.
– W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia w czasie obowiązywania zawartej umowy, poniesie Wykonawca.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami w czasie obowiązywania umowy.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64120000-3 - Usługi kurierskie

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

4.5.5.) Wartość części: 70787,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70787,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70787,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70787,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70787,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.