eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łużnej w 2022 r." - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych dla potrzeb
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łużnej w 2022 r.”
- II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łużnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385090884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 634

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgkluzna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luzna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw płynnych dla potrzeb
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łużnej w 2022 r.”
- II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffab2a98-6325-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00304351/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łużnej w 2022 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.260.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18577,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych – benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na zasadzie tankowania do zbiorników eksploatowanych pojazdów i urządzeń należących do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łużnej – w stacji paliw należących do Wykonawcy w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
2. Na podstawie ilości zakupionego paliwa w 2021 r., zużytego do maszyn, urządzeń, koparki i ciągników szacuje się, że zakupy paliw w 2022 r. wyniosą:
- 31 000 litrów oleju napędowego ON,
- 1 000 litrów benzyny bezołowiowej Pb95.
3. Zamawiający informuje, że przedstawiony wyżej szacunek zawiera średnioroczny możliwy zakres zakupu poszczególnych paliw w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości kupionego paliwa wg bieżących potrzeb.
4. Zamawiający zastrzega, że może dowolnie zmniejszyć ilość zamówionego paliwa poniżej ilości określonych szacunkowo w pkt. 3.2, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, z zastrzeżeniem, że minimalna ilość zakupionego paliwa wyniesie 60% ilości określonych szacunkowo w pkt. 3.2.
5. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania i normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2015 r. poz.1680 ze zm.).
6. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyliczone na podstawie rzeczywistej ilości dostarczonego paliwa pomnożonej przez ceny detaliczne obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania tankowania paliwa pomniejszone o stały upust.
7. Zamawiający przedstawi Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych oraz osoby uprawnione ze strony zamawiającego do pobierania paliw płynnych. W przypadku zaistnienia zmian, wykaz będzie aktualizowany.
8. Wydawanie paliw zostanie wpisane do „zestawienia wydawanych paliw w okresie od …………..do………………….”, które w szczególności będzie zawierało: liczbę porządkową, datę zakupu paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub rodzaj sprzętu do którego zakupione zostało paliwo, ilość paliwa, rodzaj paliwa, dzienną cenę sprzedaży pobranego paliwa, cenę z uwzględnieniem rabatu, wartość zakupionego paliwa (brutto), wartość zakupionego paliwa z uwzględnieniem rabatu, czytelny podpis pobierającego paliwo, podpis pracownika Stacji. Wzór „zestawienia wydawanych paliw w okresie od……….. do……………”
9. Zakład Gospodarki Komunalnej w Łużnej zastrzega sobie prawo wjazdu w okresie zimowym na teren stacji paliw w łańcuchach .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Motoryzacji P. Czyżycki Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691675991

7.3.4) Miejscowość: Gnojnik 528

7.3.5) Kod pocztowy: 32-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-17 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.