eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dar³owo › Remonty cz±stkowe dróg gminnych o nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych na terenie miasta Dar³owo



Og³oszenie z dnia 2021-03-23


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00021325 z dnia 2021-03-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cz±stkowe dróg gminnych o nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych na terenie miasta Dar³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Dar³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 314 22 23

1.5.8.) Numer faksu: 94 314 23 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.darlowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cz±stkowe dróg gminnych o nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych na terenie miasta Dar³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d467c491-8baf-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00021325

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001190/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Remonty dróg (gruntowych, brukowych, z masy mineralno-bitumicznej)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.darlowo.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: - miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAPU (/um_darlowo/skrytka),- poczty elektronicznej (adres e-mail: zamowienia.publiczne@darlowo.pl)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie drog± elektroniczn± – przy u¿yciu wskazanych wy¿ej ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja prowadzona w innym trybie (np. za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añca, faksu) nie bêdzie respektowana i nie bêdzie wywo³ywaæ ¿adnych skutków w niniejszym postêpowaniu.W zwi±zku z okre¶lonym sposobem komunikacji zaznacza siê, i¿ przekazywane w niniejszym postêpowaniu dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, zawiadomienia, czy wnioski winny posiadaæ postaæ elektroniczn± – dokumentów elektronicznych (zgodnie z form± wskazan± w zakresie ka¿dego z nich w SWZ) – przekazywanie ich w innej postaci (np. papierowej) nie bêdzie respektowane i nie bêdzie wywo³ywaæ ¿adnych skutków w niniejszym postêpowaniu. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ w miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Wszystkie informacje dotycz±ce postêpowania bêd± umieszczone na stronie www.darlowo.pl, w zak³adce "Zamówienia publiczne".

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Administrator Danych przekazuje nastêpuj±c± informacjê:- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dar³owa z siedzib± w Dar³owie przy Placu Tadeusza Ko¶ciuszki 9. Aby skontaktowaæ siê z nami, wy¶lij wiadomo¶æ pod e-mail: poczta@darlowo.pl lub zadzwoñ pod numer tel. 94 314 22 23 do 26;- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl;- Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu realizacji ustawowo na³o¿onych zadañ publicznych wykonywanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie, tj. wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa – z zaznaczeniem, ¿e ilekroæ pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyra¼nie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowi±zku wynikaj±cego z art. 14 ust 1 i 2 RODO;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO oraz na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z pó¼n. zm.) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie hostingodawca oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z pó¼n. zm.)- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych;- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-2 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego;c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji; - Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021 / GKM.7021.3.14.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cz±stkowych dróg gminnych o nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych na terenie miasta Dar³owo (oko³o 400 m2), wykonanych na:- drogach lokalnych i dojazdowych,- przystankach autobusowych i ci±gach pieszo-jezdnych,- placach, parkingach, rondach,- chodnikach, ¶cie¿kach rowerowych.2.1. Remontowi cz±stkowemu podlegaj± uszkodzenia nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych, obejmuj±ce:- zapadniêcia i wyboje fragmentów nawierzchni,- przesuwanie rzêdów kostek pod dzia³aniem si³ poziomych,- os³abienia stateczno¶ci kostek przy ich wykruszaniu siê lub wymywaniu materia³u wype³niaj±cego kostki,- osiadanie nawierzchni w miejscu przekopów (np. po prze³o¿eniu urz±dzeñ podziemnych), wadliwej jako¶ci pod³o¿a lub podbudowy, niew³a¶ciwego odwodnienia,- nierówno¶ci bruku z powodu pochylenia siê kostek, powstaj±cych od wysysania przez opony samochodów piasku ze spoin, wskutek szybkiego obracania siê kó³ samochodowych,- kostki i p³yty pêkniête, zmia¿d¿one, uszkodzone powierzchniowo,- inne uszkodzenia, deformuj±ce nawierzchniê w sposób odbiegaj±cy od jej prawid³owego stanu.2.2. Wykonanie remontu cz±stkowego nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych obejmuje:a) roboty przygotowawcze:- wyznaczenie powierzchni remontu cz±stkowego,- rozebranie uszkodzonej nawierzchni z kostki i p³yt z oczyszczeniem i posortowaniem materia³u uzyskanego z rozbiórki,- naprawê lub wymianê podbudowy i pod³o¿a gruntowego,b) u³o¿enie nawierzchni:- spulchnienie i ewentualne uzupe³nienie podsypki piaskowej wraz z ubiciem, wzglêdnie wymianê podsypki cementowo-piaskowej wraz z jej przygotowaniem,- u³o¿enie nawierzchni z betonowej lub kamiennej kostki i p³yt z ubiciem i wype³nieniem spoin,- pielêgnacjê nawierzchni, uporz±dkowanie placu budowy,c) wykonanie krawê¿ników lub obrze¿y trawnikowych wraz z ³awami.2.3. Badania wykonanych robót:Po zakoñczeniu robót nale¿y sprawdziæ wizualnie:- wygl±d zewnêtrzny wykonanego remontu cz±stkowego, w zakresie: jednorodno¶ci wygl±du, kszta³tu i wymiarów kostek oraz p³yt, prawid³owo¶ci desenia i kolorów kostek oraz p³yt, które powinny byæ jednakowe z otaczaj±c± nawierzchni±,- prawid³owo¶æ wype³niania spoin i ew. szczelin oraz brak spêkañ, wykruszeñ, deformacji w nawierzchni,- poprawno¶æ profilu pod³u¿nego i poprzecznego, nawi±zuj±cego do otaczaj±cej nawierzchni i umo¿liwiaj±cego sp³yw powierzchniowy wód. 2.4. Obmiar robót:a) Jednostka obmiarowa – jednostk± obmiarow± jest m2 (metr kwadratowy) wykonanego remontu cz±stkowego nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej oraz p³yt betonowych i kamiennych.b) Cena jednostki obmiarowej – cena wykonania 1 m2 remontu cz±stkowego nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej oraz p³yt betonowych i kamiennych obejmuje w szczególno¶ci:- prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,- oznakowanie robót,- ew. przygotowanie i remont pod³o¿a,- dostarczenie materia³ów i sprzêtu,- wykonanie robót rozbiórkowych,- wykonanie warstw no¶nych,- u³o¿enie i ubicie kostek,- wype³nienie spoin i ew. szczelin dylatacyjnych w nawierzchni,- pielêgnacjê nawierzchni,- uporz±dkowanie terenu budowy.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia do 50% warto¶ci podanych powy¿ej.Miejsce robót nale¿y oznakowaæ i zabezpieczyæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami a po zakoñczeniu prac, teren robót uporz±dkowaæ. Roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas na przyst±pienie do wykonania uzgodnionego zakresu robót

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych, polegaj±cych na remoncie, budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej, b±d¼ z p³yt betonowych lub kamiennych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³ brutto ka¿da z robót, potwierdzonych, ¿e te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.b) Wykonawca przystêpuj±cy do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadaæ lub mieæ zapewniony dostêp do ni¿ej podanych w pe³ni sprawnych jednostek sprzêtu niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia:- koparka – 1 szt.,- ubijak mechaniczny – 1 szt.,- samochód dostawczy – 1 szt.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty - za³±cznik nr 2 do SWZ. 2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ. 3. O¶wiadczenie podmiotu trzeciego, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 5. Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2. 6. Ppe³nomocnictwo: (wybraæ odpowiednie)a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy;b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty;c) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lony zosta³ w specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-08 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: (https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-07

2021-03-23 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.