eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Sprzątanie chodników, placów, jezdni, schodów na terenie miasta Biecz oraz sprzątanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Biecz w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie chodników, placów, jezdni, schodów na terenie miasta Biecz oraz sprzątanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Biecz w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie chodników, placów, jezdni, schodów na terenie miasta Biecz oraz sprzątanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Biecz w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51dcf66-98e0-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103330/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sprzątanie chodników, placów, jezdni, schodów na terenie miasta Biecz oraz sprzątanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Biecz w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1) Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11

2) Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Spółdzielnia Socjalna ”Bieczynek” Grudna Kępska 163, 38-340 Biecz została powołana przez Radę Miejską w Bieczu uchwały Nr LI/530/2018 Rady Miejskiej w Bieczu z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie utworzenia Spółdzielni Socjalnej „Bieczynek”. Gmina jest członkiem założycielem Spółdzielni wraz z Stowarzyszeniem na Rzecz Pomocy Rodzinie „Nadzieja”, a zatem w kontrolowanej osobie prawnej nie ma udziału kapitału prywatnego, a Zamawiający sprawuje nad tą osoba prawną kontrolę. Przedmiotem działalności gospodarczej Spółdzielni jest m.in.: sprzątanie. Ponadto 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań na rzecz Gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi - Sprzątanie chodników, placów, jezdni, schodów na terenie miasta Biecz oraz sprzątanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Biecz w 2024 r., w zakresie:
a) ręcznego sprzątania chodników, placów, jezdni, schodów na terenie miasta Biecz.
b) maszynowego oczyszczania chodników, placów jezdni.
c) sprzątanie w niedziele i święta centrum miasta i głównych ulic miasta.
d) sobotnie sprzątanie w sezonie turystycznym.
e) sprzątanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Biecz.

2) Zakres szczegółowy dla poszczególnych kategorii usługi obejmuje:
usługa nr 1:
W okresie letnim, który obejmuje miesiące od 1 kwietnia 2024 r. do 31 października
2024 r. oczyszczanie chodników, placów, jezdni, schodów w sposób zapewniający utrzymanie ich w stałej czystości poprzez:
a) zamiatanie ręczne chodników, placów, jezdni, schodów, alejek parkowych,
b) usuwanie darni przy krawężnikach drogowych, usuwanie chwastów i trawy wyrastającej pomiędzy płytami chodnikowymi, brukiem chodnikowym oraz przy znakach drogowych,
c) usuwanie odrostów roślinności z terenów utwardzonych,
d) usuwanie darni wokół obrzeży chodnikowych,
e) zbieranie śmieci, gruzu, butelek, kamieni,
f) usuwanie zebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi i przepisami prawa miejscowego.
W okresie zimowym, który obejmuje okres od dnia 1 stycznia 2024 r. do 31 marca
2024 r. oraz od 1 listopada 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. utrzymanie w stałej czystości chodników, placów, schodów oraz odśnieżanie i usuwanie oblodzenia ciągów pieszych poprzez:
a) zamiatanie ręczne chodników, placów, jezdni, schodów, alejek parkowych w czasie gdy nie zalega na nich pokrywa śniegowa,
b) zbieranie śmieci,
c) odśnieżanie i usuwanie oblodzenia na ciągach pieszych w szczególności: plac Rynek, plac za budynkiem Rynek 18, plac Kromera, schody na ul. Krzemińskiego, ścieżka wzdłuż murów obronnych, schody do Ratusza, alejki parkowe,
d) odśnieżanie miejsc umożliwiających dogodny dostęp do przejść dla pieszych,
e) usuwanie zebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi i przepisami prawa miejscowego.
Powyższe usługa świadczona będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku
wg. ustalonego harmonogramu.

usługa nr 2:
Mechaniczne sprzątanie ulic, placów jezdni. Rozpoczęcie wykonania usługi winno być każdorazowo uzgodnione z zamawiającym.

usługa nr 3 i 4:
Sprzątanie centrum i głównych ulic miasta w zakresie opróżnienia koszy ulicznych, sprzątanie przystanków autobusowych znajdujących się na tym terenie, pozbieranie śmieci oraz usuwanie zebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi i przepisami prawa miejscowego.

usługa nr 5:
a) sprzątanie przystanków i urządzeń przystankowych tj. wiat przystankowych, terenu wokół wiat lub znaku pionowego wyznaczającego przystanek oraz terenu peronu przystankowego,
b) opróżnianie koszy na śmieci zamontowanych na wiatach bądź słupkach przystankowych
c) mycie szyb na przystankach przeszklonych raz w miesiącu,
d) usuwanie zebranych odpadów komunalnych w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przepisami prawa miejscowego
e) wykonywanie czynności wymienionych pkt a i b dwa razy w miesiącu z zachowaniem dwutygodniowego odstępu czasowe pomiędzy sprzątaniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Bieczynek”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380835233

7.3.4) Miejscowość: Grudna Kępska 163

7.3.5) Kod pocztowy: 38-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.