eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Usługa przeprowadzenia egzaminu - Inkubator kompetencji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020996 z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia egzaminu - Inkubator kompetencji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia egzaminu - Inkubator kompetencji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b60c611-8b08-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowejznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcy” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG-2240-05-21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175536,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14627,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia na świadczenie usług egzaminacyjnych w ramach projektu realizowanego przez Państwową Uczelnię Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, projektu „Inkubator kompetencji - Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile”, POWR.03.05.00-00-Z005/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Zamówienie jest realizowane w ramach jednego zadania: Organizacja egzaminów ECDL Base.Planowana liczba uczestników – 15 osób.Cel zamówienia: Celem usługi będzie weryfikacja faktu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji informatycznych w zakresie zgodnym ze standardami ECDL Base. Efektem usługi będzie wydanie certyfikatu ECDL Base lub wydanie dokumentu potwierdzającego negatywny wynik egzaminu.Zakres usługi: Zamówienie obejmuje realizację usług na rzecz uczestników projektu - studentów Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile, którzy ukończyli kurs komputerowy ECDL Base w wymiarze 60 godz. dydaktycznych zajęć edukacyjnych. Zamówienie obejmuje organizację egzaminów zewnętrznych ECDL Base dla wszystkich uczestników projektu podzielonych na 4 grupy dydaktyczne. W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadza egzaminy zgodnie ze standardami ECDL dla modułów: B1. Podstawy pracy z komputeremB2. Podstawy pracy w sieciB3. Przetwarzanie tekstówB4. Arkusze kalkulacyjne.Egzaminy powinny się odbyć w salach dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego w jego siedzibie i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprzętu komputerowego spełniającego standardy egzaminu ECDL Base np. laboratorium mobilnego. Wykonawca zapewnia osoby zdolne do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia zgodnie z odrębnymi przepisami.W przypadku gdy w pierwszym terminie egzaminu uczestnik projektu nie zaliczy pozytywnie jednego lub większej ilości modułów, Wykonawca zapewnia jeden dodatkowy termin z każdego negatywnie zaliczonego modułu na realizację egzaminów poprawkowych.Na zakończenie usługi Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wyniki egzaminów dla wszystkich osób oraz oryginały certyfikatów ECDL Base potwierdzające nabyte kwalifikacje zawodowe dla osób, które zaliczą egzamin z wynikiem pozytywnym. Zamawiający zapewnia przekazanie certyfikatów uczestnikom projektu.Z uwagi na stan epidemii COVID-19 Zamawiający dopuszcza realizację usługi w trybie zdalnym, pod warunkiem spełnienia standardów egzaminacyjnych określonych dla ECDL.Liczba dni, wymiar czasowy: Zgodnie z przyjętymi przez Wykonawcę standardami oraz zgodnie z wymogami instytucji certyfikującej.Miejsce realizacji usługi: w przypadku zajęć w trybie stacjonarnym miejscem realizacji usługi jest siedziba Zamawiającego (budynki dydaktyczne PUSS w Pile). Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe do realizacji zamówienia. Wyposażenie minimalne: Nie określono. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na potrzeby szkolenia wyposażenia niezbędnego dla przeprowadzenia usługi. Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe do realizacji zamówienia.Kadra szkoleniowa/wymagania dla wykonawcy: zgodnie z postanowieniami SWZObowiązki wykonawcy: 1) przeprowadzenie usługi zgodnie z wymogami określonymi w SWZ,2) prowadzenie dokumentacji usługi zgodnie ze standardami przyjętymi przez instytucję certyfikującą,3) przekazanie uczestnikom: wyników egzaminu i – w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu - oryginału certyfikatu ECDL Base,4) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji obejmującej: wyniki egzaminu każdego uczestnika w formie zestawienia lub indywidualnej karty wyników, certyfikaty ECDL Base (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) uczestników, którzy zaliczą egzamin z wynikiem pozytywnym.Warunki płatności: Zamawiający planuje skierować 15 osób do przeprowadzenia egzaminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby osób, co może wynikać z przyczyn losowych, np. zwolnień lekarskich. W przypadku nieobecności osoby podczas przewidzianego dla niej terminu Zamawiający i Wykonawca mogą uzgodnić dodatkowy termin egzaminu lub uzgodnić dołączenie osoby do innej grupy egzaminacyjnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypłacenia wynagrodzenia wyłącznie za osoby, które odbędą egzamin, co będzie potwierdzone przedłożoną przez Wykonawcę dokumentację określoną w cz. "Obowiązki dokumentacyjne Wykonawcy".Zapłata za wykonanie usługi następuje na podstawie faktury VAT dostarczonej do zamawiającego po zrealizowaniu zamówienia.Informacja dotycząca VAT za zamówienie: Zamówienie dotyczy usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego i jest w całości finansowane ze środków publicznych, przez co na podstawie § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392, z późn. zm.) może być zwolnione z VAT.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80533200-1 - Kursy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe usługi, których celem jest powtórzenie usług podobnych zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewidywana wielkość do 5 osób.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 2 – Oświadczenia wykonawcyZałącznik nr 3 – Oświadczenie z RODO.Kopię aktualnych uprawnień do przeprowadzenia egzaminów nadanych przez Polskie Towarzystwo Informatyczne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegółowe zmiany zawarto w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Egzaminy powinny zostać zrealizowane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania umowy, łącznie z egzaminami poprawkowymi.
2021-03-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.