eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/79/EO



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa
i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/79/EO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa
i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/79/EO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b79fc4c-405e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.79 IA1/B/21/69Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej /Gliwice, ul. Akademicka 2/

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261505/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/B/21/79/EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7462947,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3433925,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
I. Roboty w holu głównym i zapleczu:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie stolarki, ścian, sufitów i posadzek.
2. Wymurowanie nowych ścianek działowych.
3. Wykonanie nowych posadzek.
4. Wykonanie nowych sufitów podwieszanych.
5. Wykonanie okładzin ścian, roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów.
6. Montaż nowej stolarki i ślusarki wewnętrznej.
7. Dostawa wyposażenia ruchomego i stałego.
8. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: przebudowa instalacji c.o., wod-kan, montaż
instalacji wentylacji wywiewnej.
9. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: demontaż lub przekładka istniejących instalacji,
przebudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, montaż instalacji oświetlenia
awaryjnego i teleinformatycznej, montaż tablic elektrycznych.
II. Roboty dotyczące elewacji od strony dziedzińca:
1. Demontaż stolarki stolarki okiennej i drzwiowej, obróbek blacharskich, ścianek pod
istniejącymi oknami.
2. Montaż elewacji przeszklonej z izolacją termiczną.
3. Montaż obróbek blacharskich.
4. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej wiaty wraz z zadaszeniem ze szkła.
5. Malowanie balustrady balkonu.
III. Roboty dotyczące dziedzińca wewnętrznego:
1. Częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej.
2. Wykonanie nowych nawierzchni.
3. Wykonanie budowli oporowej jako sali wykładowej na wolnym powietrzu.
4. Przesadzenie istniejących krzewów i drzew, wykonanie nowych nasadzeń zieleni.
5. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej pergoli.
6. Dostawa i montaż elementów małej architektury.
7. Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego i stałego.
8. Przebudowa kanalizacji deszczowej.
9. Montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego.
B. Termin wykonania zamówienia: do 35 tygodni od dnia zawarcia umowy. Uwaga. W pkt
8.3.) niniejszego ogłoszenia z powodu braku innych możliwości technicznych, Zamawiający
dokonał przeliczenia terminu wyrażonego w tygodniach (35) na dni (245).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4919347,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5877100,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4919347,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTOSTAL ZABRZE Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6310000173

7.3.3) Ulica: Plac Piastów 10

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-101

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne (wewnętrzne)

roboty elektryczne i niskoprądowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4919347,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość podana w pkt 4.3.1) niniejszego ogłoszenia, tj. 3.433.925,64 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z uwzględnieniem przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w wysokości maksymalnie do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, wynosi 4.464.103,33 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.