eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ole¶nica › "Wymiana nawierzchni na drodze powiatowej nr 1497D na odcinku Biskupice - Dzia³osza oraz drodze powiatowej nr 1496D na odcinku Biskupice - Dro³towice"



Og³oszenie z dnia 2023-01-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wymiana nawierzchni na drodze powiatowej nr 1497D na odcinku Biskupice - Dzia³osza oraz drodze powiatowej nr 1496D na odcinku Biskupice - Dro³towice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Ole¶nicki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Ole¶nicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934696

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³owackiego 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ole¶nica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-olesnicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana nawierzchni na drodze powiatowej nr 1497D na odcinku Biskupice - Dzia³osza oraz drodze powiatowej nr 1496D na odcinku Biskupice - Dro³towice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be577ea7-8cce-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00020714

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00007229/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 „Wymiana nawierzchni na drodze powiatowej nr 1497D na odcinku Biskupice - Dzia³osza oraz drodze powiatowej nr 1496D na odcinku Biskupice - Dro³towice”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy Zamawiaj±cego Marketplanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), przekazujemy Pani/Panu
poni¿sze informacje zwi±zane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.Administrator Danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Starosta Powiatu Ole¶nickiego ul. J.
S³owackiego1056- 400 Ole¶nica Dane kontaktowe Z AD mo¿na siê skontaktowaæ:tel.: 71/314-01-14,
71/314-01-11,
fax: 71/314-01-10 e-mail: biuropodawcze@powiat-olesnicki.plInspektor Ochrony Danych mgr in¿.
Sebastian KOPACKI - iodo@powiat-olesnicki.plCele przetwarzania oraz podstawa prawna
przetwarzania Pani/Pana dane osobowe bêd± w celu: a. wype³nienia obowi±zku prawnego cią ¿ą cego
na administratorze podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO –
celem przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.Okresprzez który bêd± przetwarzane
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres: a. AD
przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.b. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokó³
postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.c. AD przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników
konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej
nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych (art. 78 ust. 1
i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp). Odbiorcy danych Osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp.Prawa osoby, której dane
dotycz± Posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;Nie przys³uguje
Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): dotyczy cd. RODO * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków,
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne
wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.Dodatkowe informacje
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu jak równie¿ nie bêd±przekazywane do Pañstwa trzeciego. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych. Wiêcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Pañstwa danych
osobowych mo¿na znale¼æ na stronie www Administratora Danych.Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki
informacyjne wynikaj±cy z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia
publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie zawarte w Formularzu ofertowym
(Za³±cznik nr 1 do SWZ).W zwi±zku z prowadzeniem postêpowania z u¿yciem Platformy Zakupowej
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych spó³ka Otwarty Rynek
Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru
Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st.
Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Powiat Ole¶nicki prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: HTTPS://POWIAT-OLESNICKI.EZAMAWIAJACY.PL

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RP.272.1.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1497D na odcinku Biskupice – Dzia³osza oraz na drodze powiatowej nr 1496D na odcinku Biskupice - Dro³towice.
Remont polegaæ bêdzie na wykonaniu nak³adki bitumicznej na istniej±cej nawierzchni bitumicznej wraz ze zjazdami oraz wykonaniem obustronnych poboczy z kruszywa ³amanego o szeroko¶ci 0,75 m. Zakres obejmuje równie¿ lokalne wzmocnienie istniej±cej konstrukcji jezdni poprzez wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) na g³êboko¶æ 15 cm, o d³ugo¶ci oko³o 330 m, oraz lokaln± wymianê ca³ej konstrukcji w miejscach utraty no¶no¶ci pod³o¿a o d³ugo¶ci oko³o 20 m.

£±czna d³ugo¶æ remontowanej nawierzchni to 7540 m, w podziale na odcinki:
1. droga powiatowa nr 1497D Biskupice – Dzia³osza – ³±czna d³ugo¶æ 5035 m:
a. Km 0+980 – 1+600 – (620 m) Biskupice
b. Km 2+275 – 3+955 – (1680 m ) Biskupice – Dzia³osza
c. Km 5+285 – 8+020 – (2735 m) Dzia³osza – Stradomia Wierzchnia
2. Droga powiatowa 1496D Biskupice – Dro³towice – ³±czna d³ugo¶æ 2505 m:
a. Km 2+585 – 2+770 – (185 m) ¦w. Marek
b. Km 4+520 – 6+300 – (1780 m) Biskupice
c. Km 7+240 – 7+780 – (540 m) Radzyna
Przewidywany zakres:
1) Wykonanie i wdro¿enie projektu czasowej organizacji ruchu,
2) wykonanie robót ziemnych,
3) wykonanie robót rozbiórkowych
4) wykonanie nawierzchni jezdni:
a. oczyszczenie mechaniczne i skropienie asfaltem nawierzchni
b. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci 5 cm – warstwa wi±¿±co – profiluj±ca z AC16W
c. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci po zagêszczeniu 4 cm – warstwa ¶cieralna z AC11S
5) wykonanie nawierzchni na odcinkach wzmocnieñ warstw± MCE:
a) wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE o grubo¶ci 15 cm
b) oczyszczenie mechaniczne i skropienie asfaltem nawierzchni
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci 5 cm – warstwa wi±¿±co – profiluj±ca z AC16W
d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci po zagêszczeniu 4 cm – warstwa ¶cieralna z AC11S
6) wykonanie nawierzchni jezdni w miejscach pe³nej wymiany konstrukcji:
a. wykonanie warstwy stabilizacji cementowo – piaskowa Rm =2,5 MPa, gr. 15 cm
b. wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego 0/63mm, stabilizowanego mechanicznie, o grubo¶ci 20 cm
c. oczyszczenie mechaniczne i skropienie asfaltem nawierzchni
d. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci 8 cm – warstwa wi±¿±co – profiluj±ca z AC16W
e. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci po zagêszczeniu 4 cm – warstwa ¶cieralna z AC11S
7) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej:
a. Wykonanie betonowej ³awy z oporem pod krawê¿niki
b. U³o¿enie krawê¿ników betonowych najazdowych
c. Wykonanie betonowej ³awy z oporem pod obrze¿a
d. U³o¿enie obrze¿y betonowych
e. Profilacja istniej±cej podbudowy kruszywem ³amanym 0/31,5, stabilizowanym mechanicznie o grubo¶ci 10cm
f. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubo¶ci 3 cm
g. wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej o grubo¶ci 18 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubo¶ci 3 cm
8) wykonanie zjazdów z kruszywa ³amanego
9) wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego
10) regulacja pionowa studzienek i zaworów
11) oczyszczanie przepustów
12) plantowanie poboczy
13) mechaniczne karczowanie krzaków oraz prze¶wietlanie koron drzew
14) porz±dkowanie terenu budowy
4. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) dokumentacji projektowej (Za³±cznik nr 8 do SWZ),
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Za³±cznik nr 9 do SWZ),
3) Przedmiarze robót (Za³±cznik nr 10 do SWZ),
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
6. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny termin udzielenia gwarancji to 36 miesiêcy.
7. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia:
obrêb Biskupice gm. Syców, obrêb Dzia³osza gm. Syców, obrêb Stradomia Wierzchnia gm. Syców, obrêb Wielowie¶ gm. Syców, obrêb Dro³towice gm. Syców

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdz. VII ust. 1 i 2 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdz. VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spe³ni warunki je¶li wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych).
UWAGA I – Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku okre¶lonego w rozdz. VI pkt 2. 3) SWZ, uzna warunek za spe³niony, w przypadku gdy jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wyka¿e, ¿e samodzielnie spe³nia ww. warunek dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
UWAGA II – W stosunku do Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, którzy na spe³nienie warunku udzia³u okre¶lonego w VI pkt 2. 3) SWZ powo³uj± siê na sytuacjê finansow± lub ekonomiczn± podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, w przypadku gdy jeden ze wskazanych przez Wykonawcê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wyka¿e, ¿e samodzielne spe³nia warunek okre¶lony w rozdz. VI pkt 2. 3) SWZ.
UWAGA III – Dla warto¶ci wyra¿onych w innej walucie ni¿ PLN Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP og³oszonego w dniu wszczêcia postêpowania.

3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni warunki je¶li wyka¿e, ¿e:

a) w okresie ostatnich piêciu lat, od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ nale¿ycie, co najmniej 1 robotê budowlan± (zadanie), obejmuj±c± swoim zakresem budowê i/lub przebudowê i/lub rozbudowê i/lub remont drogi o warto¶ci zadania min. 3 000 000,00 z³ brutto ( trzy miliony z³otych brutto) , która to robota zosta³a wykonana nale¿ycie
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. jedn± osob± z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy;

Uwaga I Dla warto¶ci wyra¿onych w innej walucie ni¿ PLN Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP og³oszonego w dniu wszczêcia postêpowania.
Uwaga II Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymagania w zakresie posiadania uprawnieñ dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. Z 2018 r. Poz. 2272)

3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji, je¿eli Wykonawca nie wskaza³ w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
¶rodków

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (je¿eli w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca
nie wskaza³ danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych ¶rodków podmiotowych, o których mowa w poni¿szym ust. 5 – 6 SWZ)
4) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
8. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 3 pkt 3 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 3, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
9. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

5. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ (za³±cznik nr 3 do SWZ),
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 8 SWZ (Za³±cznik nr 3a do SWZ) - (je¿eli dotyczy)
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 (Za³±cznik nr 4 do SWZ) - (je¿eli dotyczy)
4) odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do podpisania oferty lub pe³nomocnictwo – (je¿eli dotyczy) z uwzglêdnieniem zapisów poni¿szego ust 8 i 9.
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (Za³±cznik nr 5 do SWZ) – (je¿eli dotyczy)
6) kosztorys ofertowy sporz±dzone metod± uproszczon±

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy ¿±da przed podpisaniem umowy wniesienia przez wybranego Wykonawcê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem.
2. Zamawiaj±cy ustala zabezpieczenie w wysoko¶ci 5% ca³kowitej ceny brutto podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie musi byæ wniesione w 100% warto¶ci ustalonej w ust. 2 w terminie wskazanym w ust. 1, przy za³o¿eniu, ¿e:
1) 70% kwoty zabezpieczenia, zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania przez Wykonawcê robót budowlanych i uznania ich przez Zamawiaj±cego jako nale¿ycie wykonane:
a) w przypadku, gdy inwestycja zrealizowana zosta³a bez wad - od dnia podpisania przez strony protoko³u odbioru koñcowego bez uwag
b) w przypadku, gdy w protokole odbioru koñcowego wykazano wady - od dnia podpisania ostatniego protoko³u odbioru potwierdzaj±cego usuniêcie wad wskazanych w przedmiotowym protokole koñcowym;
2) pozosta³e 30% kwoty zabezpieczenia, zostanie zwrócone najpó¼niej w 15-tym dniu po up³ywie okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi za wady lub gwarancji, o ile nale¿no¶æ ta nie zostanie przeznaczona przez Zamawiaj±cego na usuwanie wad przedmiotu umowy stwierdzonych w tym okresie. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie ni¿ w pieni±dzu, przez zwrócenie kwoty zabezpieczenia nale¿y rozumieæ w szczególno¶ci zwrócenie orygina³u dokumentu stanowi±cego o zabezpieczeniu lub wyga¶niêciu zabezpieczenia po up³ywie tego okresu, na które mia³o byæ wniesione, bez potrzeby fizycznego zwracania dokumentu.
4. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zgodnie z art. 453 Pzp.
5. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aci przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony w Banku Spó³dzielczym w Ole¶nicy, Nr rachunku: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004, w tytule wpisuj±c co najmniej „zabezpieczenie”, i znak sprawy (nr prowadzonego postêpowania RP.272.1.2.2023), a je¿eli bêdzie jeszcze miejsce, nazwê zadania.
6. Zamawiaj±cy zwraca uwagê, ¿e dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 2-5, wnoszone jako zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, winny zawieraæ zapisy: bezwarunkowe, nieodwo³alne i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego.
7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie innej ni¿ w pieni±dzu, przed podpisaniem umowy zaleca siê Wykonawcy przedstawienie do akceptacji Zamawiaj±cego tre¶æ dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub porêczenia. Gwarancja / porêczenie ma byæ zgodne z ww. ust. i projektem umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

16. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy, tytu³em przedp³aty za realizacjê przedmiotu umowy, w terminie 14 od dnia dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej, wyp³aci Wykonawcy zaliczkê w wysoko¶ci 5% umownego wynagrodzenia brutto, która stanowi udzia³ w³asny Zamawiaj±cego zgodnie z warunkami Promesy Wstêpnej dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: Edycja2/2021/5376/PolskiLad).

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Istotnych
Postanowieniach Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê https://powiat-olesnicki. ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.