eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni zlokalizowanych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gm. Stoczek



Og³oszenie z dnia 2024-01-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni zlokalizowanych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gm. Stoczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stoczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582144

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kosowska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.stoczek.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ O¶wiatowy w Stoczku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140244676

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wêgrowska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.stoczek.net.pl

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ O¶wiatowy w Grygrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362149523

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grygrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.stoczek.net.pl

Zamawiaj±cy 4

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ O¶wiatowy w Toporze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362148943

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Topór

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.stoczek.net.pl

Zamawiaj±cy 5

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samorz±dowy Dom Pomocy Spo³ecznej w Starych Lipkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712549976

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stare Lipki

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.stoczek.net.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Za przeprowadzenie postêpowania odpowiedzialna jest Gmina Stoczek, która udziela zamówienie w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni zlokalizowanych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gm. Stoczek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2b12461-aed1-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00020690

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni zlokalizowanych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gm. Stoczek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://stoczek.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) Za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego znajduj±cej siê pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
2) poczty elektronicznej e-mail: zpi@stoczek.net.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) Za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego znajduj±cej siê pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
2) poczty elektronicznej e-mail: zpi@stoczek.net.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce komunikacji zosta³y opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stoczek, reprezentowana przez Wójta Gminy Stoczek, maj±ca swoj± siedzibê przy ul. Kosowskiej 5, 07-104 Stoczek, tel. +48 25 691 90 20, e-mail: administrator@stoczek.net.pl, zwana dalej „administratorem”;
1) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze ZPI.271.2.2024;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jako uczestników postêpowania o udzielenie zamówienia jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± wprost z ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) ,
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO) ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa siê z naruszeniem przepisów prawa o ochronie danych osobowych;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych (wynikaj±ce z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych w ilo¶ci do 200 m3 do 8 kot³owni zlokalizowanych w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gm. Stoczek. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nw. kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami. Sposób oceny ofert zosta³ okre¶lony w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termn p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada uprawnienia do wykonywania czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, tj. posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, w tym olejem opa³owym, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r. poz. 1385 z pó¼n. zm.);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) zrealizowa³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 120 m3 (120 000 litrów) ka¿da (ka¿da us³uga winna byæ realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego podmiotu).
b) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje dysponowa³ co najmniej 1 pojazdem specjalnym (cystern±) przystosowanym do przewozu paliw p³ynnych, w tym oleju opa³owego, umo¿liwiaj±c± transport co najmniej o pojemno¶ci od 12 000 – 24 000 litrów wyposa¿onym w instalacjê pomiarow± z aktualn± legalizacj±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów okre¶lonych w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1 SWZ:
a) aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, w tym olejem opa³owym, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).;
2) w celu potwierdzenia spe³niania warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonych w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SWZ:
a) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
b) wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ
3) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy)
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy)
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy)
6) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych, w przypadku, o którym mowa w SWZ (je¿eli dotyczy)
7) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy zgodnie z art. 58 ustawy Pzp mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum). Szczegó³owe wymagania dotycz±ce ofert sk³adach przez wykonawców wspólnie okre¶lono w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ustawy Pzp. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ewentualnych zmian postanowieñ zmian umowy zawarto w SWZ oraz za³±cznikach do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) z postêpowania wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.