eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka › Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Dąbrówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302158368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malinowa, 41

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: blazejnaja@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dabrowka.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24bdb7b5-50f7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289405/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPD.22.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 1 – Zestaw podstawowy:
a) Drukarka 3D – 5 szt.
b) Laptop – 5 szt.
c) Skaner 3D – 2 szt.
d) Filament czarny – 42 szt.
e) Filament niebieski – 42 szt.
f) Filament czerwony – 42 szt.
g) Filament szary – 42 szt.
h) Mysz bezprzewodowa – 5 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

30237410-6 - Myszka komputerowa

38520000-6 - Skanery

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 72838,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 2 – Robotyka:
a) Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) – 6 szt.
b) Mikrokontroler z akcesoriami – 11 szt.
c) Stacja lutownicza grot i hotair – 11 kpl
d) Robot edukacyjny – 6 szt.
e) Sekrety elektroniki (zestaw konstrukcyjny) – 10 szt.
f) Zestaw pomocniczy do mikrokontrolera – 6 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31712200-2 - Mikrosystemy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 41730,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 3 – Narzędzia i pomoce dydaktyczne:
a) Bezprzewodowy pistolet do kleju – 15 szt.
b) Wkłady klejowe po 125 szt. - 5 kpl
c) Ściągacz do izolacji – 1 szt.
d) Wypalarka do drewna – 5 szt.
e) Transformator rozbieralny z kompletem przyrządów – 1 szt.
f) Laminarka –1 szt.
g) Tester tranzystorów – 6 szt.
h) Przedłużacz listwa zasilająca z wyłącznikiem - 5 szt.
i) Pęseta – 5 szt.
j) Centymetr krawiecki – 10 szt.
k) Zaciskarka do kabli – 1 szt.
l) Odsysacz cyny – 2 szt.
m) Lupa – 2 szt.
n) Drut lutowniczy – 10 szt.
o) Termometr laboratoryjny I – 5 szt.
p) Termometr laboratoryjny II – 5 szt.
q) Termometr laboratoryjny III – 5 szt.
r) Termometr uczniowski – 1 kpl
s) Oscyloskop – 2 szt.
t) Transformator – 1 szt.
u) Zwierciadła – 2 kpl
v) Przewody elektryczne – 4 kpl
w) Taker – 3 kpl
x) Pojemnik z pokrywą – 5 kpl
y) Moduły wkładane do pojemników 4 części – 5 kpl
z) Szafa wielofunkcyjna - 2 szt.
aa) Kompletna szafa warsztatowa –– 1 szt.
bb) Gablota – 2 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24910000-6 - Kleje

30194600-1 - Kątomierze

31170000-8 - Transformatory

31224810-3 - Przedłużacze

31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych

38342000-4 - Oscyloskopy

38412000-6 - Termometry

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

38600000-1 - Przyrządy optyczne

38631000-7 - Lornetki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42924310-5 - Pistolety natryskowe

42994230-1 - Laminatory

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

44320000-9 - Kabel i podobne wyroby

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 15882,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 4 – Sprzęt audio-video z wyposażeniem:
a) Mikroport bezprzewodowy – 2 kpl
b) Oświetlenie do realizacji nagrań z zestawem – 4 kpl
c) Gimbal – 2 kpl
d) Aparat cyfrowy ze statywem i mikrofonem – 2 kpl
e) Kamera cyfrowa – 1 kpl
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

32341000-5 - Mikrofony

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 16972,35 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 5 – Pomoce i sprzęt laboratoryjny:
a) Apteczka sanitarna – 2 kpl
b) Okulary ochronne stanowiskowe – 11 szt.
c) Szafa na szkło laboratoryjne z szufladami – 1 szt.
d) Polipropylenowy zlew laboratoryjny, ścienny, formowany wtryskowo – 1 szt.
e) Witryna gablota szklana – 2 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18142000-6 - Okulary ochronne

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

39113200-9 - Taborety

39121200-8 - Stoły

39141100-3 - Regały

39141300-5 - Szafy

39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 6186,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 6 – Meble:
a) Regał – 1 szt.
b) Szafa z półkami – 1 szt.
c) Szafa z witryną – 1 szt.
d) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt.
e) Regał z półkami – 1 szt.
f) Stół podnoszący na kółkach – 8 szt.
g) Taboret/fotel obrotowy – 14 kpl
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121200-8 - Stoły

39141100-3 - Regały

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 18407,31 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 7 – Pomoce naukowe:
a) Wizualizer kompatybilny z mikroskopem – 20 szt.
b) Teleskop – 1 szt
c) Stacja meteorologiczna – 1 szt.
d) Mikroskop – 10 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38127000-1 - Stacje pogodowe

38600000-1 - Przyrządy optyczne

38634000-8 - Mikroskopy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 65837,39 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 8 – Sprzęt i wyposażenie:
a) Żelazko – 1 szt.
b) Opiekacz – 5 szt.
c) Blender – 5 szt.
d) Mikser – 5 szt.
e) Stolnica – 25 szt.
f) Maszyna do szycia – 5 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711330-1 - Elektryczne tostery

39713500-8 - Żelazka elektryczne

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 7040,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 9 – Pomoce do prac ręcznych:
a) Szydełka zestaw – 25 szt.
b) Tekstylia – bawełna – 56 szt.
c) Dłuta – 10 szt.
d) Papier ścierny – 5 kpl
e) Zestaw igieł do szycia ręcznego – 30 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14810000-2 - Wyroby ścierne

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

33141128-3 - Igły do szycia

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

44512100-3 - Dłuta

4.5.5.) Wartość części: 2392,68 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Część 10 – Aparatura i sprzęt:
a) Bezprzewodowy czujnik tlenu – 1 szt.
b) Bezprzewodowy czujnik CO2 – 1 szt.
c) Bezprzewodowy czujnik pogody z GPS – 1 szt.
d) Akcesoria wiatromierza do czujnika pogody – 1 szt.
e) Bezprzewodowy czujnik wilgotności gleby – 1 szt.
f) Bezprzewodowy czujnik tlenu rozpuszczonego – 1 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125100-7 - Czujniki

4.5.5.) Wartość części: 6369,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64810,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64810,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64810,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64810,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46964,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46964,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46964,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361548876

7.3.3) Ulica: Grzechynia 768

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46964,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61845,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61845,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61845,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Puźniak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021829587

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61845,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.