eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › SZP/242-346/2023 " Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości" nr POWR.03.05.00-00-Z308/18" - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-346/2023 ” Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.talik@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fb1510e-77c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-346/2023 ” Wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb1510e-77c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.350 Zadanie nr 1 Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań materiałów dydaktycznych (sprzęt video);Zadanie nr 2 Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań materiałów dydaktycznych (sprzęt audio)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-346/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159664,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie platformy szkoleniowo-edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” nr POWR.03.05.00-00-Z308/18” – 2 zadania

Zadanie nr 1 dostawa elementów wyposażenia studia nagrań,

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska bud. C-13, p.110, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław .

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 32330000-5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia studia nagrań dla materiałów dydaktycznych, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 30.11.2023r. Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 1: Dostawa elementów wyposażenia studia nagrań
Kamera cyfrowa (korpus, Obiektyw optyczny, Klatka operatorska dla kamery cyfrowej, Statyw kamerowy z głowicą olejową i pokrowcem, Cyfrowy mikser wizji, Konsoleta cyfrowego miksera wizji, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Skrzynia transportowa typu RACK do zabudowy z cyfrowym mikserem wizji, Walizka transportowa dla sprzętu wideo, Skrzynia transportowa na kołach dla sprzętu oświetleniowego, Lampa (panel) LED, Lampa LED, Lampa LED, Węzeł sieciowy (interfejs) DMX na Ethernet, Softbox “okrągły” z gridem, Softbox “prostokątny” z gridem, Softbox kulisty typu lampion, Soczewka fresnela z mocowaniem typu Bowens, Wrota do lamp z mocowaniem typu Bowens, Statyw z kółkami do lamp studyjnych, Statyw z kółkami i ramieniem typu BOOM do lamp studyjnych, Cyfrowy mikser dźwięku

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 127301,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: dostawa zestawów mikrofonowych wraz z osprzętem,


Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska bud. C-13, p.110, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław .

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 32330000-5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia studia nagrań dla materiałów dydaktycznych, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 30.11.2023r.

Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.

Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.

Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.

Zadanie nr 2: Dostawa zestawów mikrofonowych wraz z osprzętem
Zestaw - pojedynczy nadajnik typu bodypack z mikrofonem krawatowym, Zestaw bezprzewodowy: podwójny cyfrowy odbiornik z nadajnikami do ręki, Skrzynia transportowa typu RACK 6U do zabudowy, Rozdzielacz sygnału antenowego z zasilaczem, Zestaw dwóch anten kierunkowych na statywie, przewody antenowe oraz wzmacniacze

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 32362,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141572,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141572,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141572,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240696346

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141573,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38991,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38991,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240696346

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.