eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób, w tym starszych i/lub z niepełnosprawnością.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób, w tym starszych i/lub z niepełnosprawnością.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005947017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 40A

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713152050

1.5.8.) Numer faksu: 713152060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gopsdlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsdlugoleka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób, w tym starszych i/lub z niepełnosprawnością.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a30ae6-9009-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015742/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób, w tym starszych i/lub z niepełnosprawnością

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54a30ae6-9009-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54a30ae6-9009
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawarte są w SWZ pkt 15 INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNI-CZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ pkt 15 INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNI-CZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO zawarty jest w SWZ pkt 3 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania obowiązku informacyjnego RODO zawarta jest w SWZ pkt 3 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.261.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie usług transportu dla grupy do 20 osób, w tym starszych i/lub osób z niepełnosprawnością, trzy razy w tygodniu wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym tj. dowóz osób z miejsca zamieszkania na terenie gminy Długołęka do miejsca, w którym odbywają się zajęcia oraz odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania zgodnie z rozkładem i przebiegiem trasy uzgodnionym z Zamawiającym oraz do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w tym przewóz na wycieczki integracyjno-edukacyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia opcja obejmuje maksymalnie zwiększenie liczby kilometrów dowozów / odwozów w trakcie realizacji zamówienia o ok 5940 km. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia opcja obejmuje maksymalnie zmniejszenie liczby kilometrów dowozów / odwozów w trakcie realizacji zamówienia o ok 5940 km w przypadku Zadania I.
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy;
2) Zlecenie realizacji dodatkowych usług lub rezygnacja z podstawowego zakresu usług w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części prac może być w całości, w części lub wcale;
3) Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego;
4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyliczone w oparciu ceny jednostkowe wskazane w Formularzu ofertowym;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia ani zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa;
6) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy;
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji prac w ramach pkt b) lub zmniejszenia zakresu zamówienia w ramach pkt c), na warunkach określonych w niniejszej umowie;
8) Czas realizacji umowy obejmuje również opcje;
9) Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone z uwzględnieniem ewentualnego skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty będzie dokonana wg następujących zasad:
Przy ocenie „ceny brutto” brany będzie pod uwagę stosunek ceny najniższej zgłoszonej w przetargu do ceny oferowanej przez poszczególnych Wykonawców.

Wartość punktowa ceny = najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert x 100 x 100%
cena brutto badanej oferty

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 100.
Uzasadnienie zastosowania ceny, jako jedynego kryterium oceny ofert. W opisie przedmiotu zamówienia, określone zostały wymagania jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. W ocenie Zamawiającego temu m.in. ma służyć określenie minimalnych wymagań, jakie mają spełniać środki transportu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie usług transportu dla grupy do 50 osób, w tym starszych i/lub osób z niepełnosprawnością, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym tj. przewóz osób ze wskazanego miejsca na terenie gminy Długołęka do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia/wycieczki integracyjno-edukacyjne, zgodnie z rozkładem i przebiegiem trasy uzgodnionym z Zamawiającym (dowóz do miejsca wycieczki/zajęć i z powrotem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia opcja obejmuje maksymalnie zwiększenie liczby kilometrów dowozów / odwozów w trakcie realizacji zamówienia o ok 360 km w przypadku Zadania II. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia opcja obejmuje maksymalnie zmniejszenie liczby kilometrów dowozów / odwozów w trakcie realizacji zamówienia o ok 360 km w przypadku Zadania II.
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy;
2) Zlecenie realizacji dodatkowych usług lub rezygnacja z podstawowego zakresu usług w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części prac może być w całości, w części lub wcale;
3) Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego;
4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyliczone w oparciu ceny jednostkowe wskazane w Formularzu ofertowym;
5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia ani zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa;
6) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy;
7) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji prac w ramach pkt b) lub zmniejszenia zakresu zamówienia w ramach pkt c), na warunkach określonych w niniejszej umowie;
8) Czas realizacji umowy obejmuje również opcje;
9) Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone z uwzględnieniem ewentualnego skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty będzie dokonana wg następujących zasad:
Przy ocenie „ceny brutto” brany będzie pod uwagę stosunek ceny najniższej zgłoszonej w przetargu do ceny oferowanej przez poszczególnych Wykonawców.

Wartość punktowa ceny = najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert x 100 x 100%
cena brutto badanej oferty

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 100.
Uzasadnienie zastosowania ceny, jako jedynego kryterium oceny ofert. W opisie przedmiotu zamówienia, określone zostały wymagania jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. W ocenie Zamawiającego temu m.in. ma służyć określenie minimalnych wymagań, jakie mają spełniać środki transportu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz.835) zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę: 1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3 ustawy o przeciwdziałaniu. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w art.7 ust.1 ustawy o przeciwdziałaniu. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy o przeciwdziałaniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. 1Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art.110 ust.2 ustawy. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art.110 ust.2 ustawy, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art.110 ust.2 ustawy, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę. Wykluczenie Wykonawcy o którym mowa w pkt.10.1 SWZ następuje na okres określony w art. w art.111 ustawy.Wykonawcę. Wykluczenie Wykonawcy o którym mowa w pkt.10.1 SWZ następuje na okres wskazany w art.111 ustawy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:
- załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.12.1.1. SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ oraz, jeżeli dotyczy, Załącznika Nr 2a do SWZ),
- posiada: uprawnienia – licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna, że warunek, o którym mowa w pkt.9.1.2 SWZ został spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.12.1.1. SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ) oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada aktualną licencję, o której mowa w pkt. 9.1.2 b) SWZ i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:
Wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50 000 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
2) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.12.1.1 SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ oraz, jeżeli dotyczy, Załącznika Nr 2a do SWZ),
b) Wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych co najmniej 1 usługi w zakresie świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób starszych i/lub z niepełnosprawnością dla minimum 10 uczestników (dla Zadania I) i 30 (dla Zadania II)
Każda z tych usług ma spełniać łącznie następujące warunki:
usługa wykonywana była przez okres co najmniej 6 miesięcy;
wartość wykonanej usługi wynosiła co najmniej 50 000 zł brutto.
Uwaga!
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (wartość i czas) wykonywania usługi wykonawca obowiązany jest podać w wykazie usług.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
c) Dysponowanie odpowiednią ilością pojazdów tj. minimum 2 przystosowanych do przewozu osób, w tym starszych oraz z niepełnosprawnością, posiadające aktualne badania techniczne, samochody muszą być oznakowane zgodnie z przepisami, spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), środek transportu musi być wyposażony m.in. w klimatyzację, a zimą w ogrzewanie.
d) Zapewni minimum 2 osoby posiadające uprawnienia kierowcy do prowadzenia pojazdów samochodowych przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi prawo jazdy kategorii właściwej dla pojazdu, który będą obsługiwać oraz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów i aktualne badania lekarskie i psychotechniczne dopuszczające do prowadzenia pojazdów samochodowych zgodnie z posiadaną kategorią prawa jazdy;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Aktualną licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.)
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną określoną przez Zmawiającego w pkt. 9.1.3. SWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych:
-Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 9.1.4. b) SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
-Wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 9.1.4. c) SWZ.
-Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 9.1.4. d) SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt.13.1. SWZ, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.12.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.11.1. SWZ, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie i na zasadach opisanych w pkt.9.1.2.b) SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców warunek, o którym mowa w pkt.9.1.2 SWZ Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.12.1.1. SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ) oraz co każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada aktualną koncesję, o której mowa w pkt.9.1.2. b) i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt.13.5. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z uwzględnieniem art.455 ustawy zmiany umowy są dopuszczalne w następujących okolicznościach:
a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych w przypadku połączenia, przejęcia, wydzielenia, przekształcenia w inną formę organizacyjno-prawną,
b) zmian organizacyjno-technicznych, prawnych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego,
c) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, polegających w szczególności na: nieprzygotowaniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego w odpowiednim czasie, zmianie terminu dokonanej przez Zamawiającego z uwagi na nie dające się przewidzieć okoliczności, w przypadku siły wyższej polegającej w szczególności na powodzi, trzęsieniu ziemi, pożarze, wprowadzeniu stanu wyjątkowego bądź wojennego, działania osób trzecich, konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków siły wyższej, wprowadzeniu przez odpowiednie organy lub trwaniu stanu zagrożenia epidemicznego bądź stanu epidemii mającego wpływ na termin realizacji zamówienia,
d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, z przyczyn wynikających ze zmiany przepisów lub wprowadzonych drogą decyzji właściwych organów administracji państwowej,
e) sytuacji, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w chwili podpisania umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub leży w interesie publicznym,
f) zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy,
g) zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą:
• w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile wobec nowego Wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
2. Wskazane w pkt.23.34. SWZ okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie:
a) okoliczności wskazane w pkt. 23.34. lit. a) i b) SWZ – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych,
b) okoliczności wskazane w pkt. 23.34. lit. c) – e) SWZ - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych określających zakres rzeczowy przedmiotu umowy i/lub w załączniku określającym parametry przedmiotu umowy tj. w szczególności w zakresie: ceny jednostkowej, wartości umowy, terminu realizacji zamówienia,
c) okoliczności wskazane w pkt. 23.34. lit. f) i g) SWZ – wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w odpowiednim zakresie wskazanego w umowie Podwykonawcy lub Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-17 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących, w ramach realizowanej usługi, czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z póż.zm) związane z jej realizacją, tj. osoby wykonujące pracę kierowców.
Wymagania, o których mowa w art. 281 ust.2 pkt.7 ustawy określone zostały szczegółowo w pkt.23.38-23.41 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.