eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 221 20 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elbla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/679873

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4383d039-5132-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004700/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Roboty konserwacyjne w zakresie instalacji budynkowych w branży sanitarnej wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404574/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-22/TT/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 301388,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Zakres zamówienia w tej części obejmuje:
1. Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wykonywane według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo z daną komórką organizacyjną (PON I, PON II, ZOH) w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem robót określonym w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ).
2. Roboty i usługi konserwacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania, wykonywane w ramach pogotowia technicznego według zakresu określonego w załączniku nr 1 do Wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ).
3. Wykaz budynków objętych konserwacją stanowi załącznik nr 2a, 2b do Wzoru Umowy
(ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ).
4. Lokale gminne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych każdorazowo będą wskazywane odrębnym zleceniem potwierdzonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 50.70.00.00-2; 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.00.00.00-5, 50.72.00.00-8, 50.80.00.00-3
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2023 r.
4) Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny z narzutami 95% oraz cena brutto za stawkę ryczałtową za pełnienie dyżuru 5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 228703,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji gazowych wykonywane
w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Zakres zamówienia w tej części obejmuje:
1. Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji gazowych, wykonywane według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo z daną komórką organizacyjną (PON I, PON II) w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie
z ramowym zakresem robót określonym w załączniku nr 1do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8B do SWZ).
2. Roboty i usługi konserwacyjne w zakresie instalacji gazowych, wykonywane w ramach pogotowia technicznego według zakresu określonego w załączniku nr 1 do Wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8B do SWZ).
3. Wykaz budynków objętych konserwacją stanowi załącznik nr 2a, 2b do Wzoru Umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8B do SWZ).
4. Lokale gminne w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych każdorazowo będą wskazywane odrębnym zleceniem potwierdzonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 50.70.00.00-2; 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.00.00.00-5, 50.72.00.00-8, 50.80.00.00-3
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2022 r.
4) Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny z narzutami 95% oraz cena brutto za stawkę ryczałtową za pełnienie dyżuru 5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 72685,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002619

7.3.3) Ulica: Fabryczna 3

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APRO BUDOWNICTWO Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842735153

7.3.3) Ulica: Sadowa 21/12

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-745

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.