eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa energii elektrycznej dla PDR sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla PDR sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot Prawa Publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla PDR sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c71f94-804a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb odbiorcy końcowego (rozumianego w myśl art. 3 pkt. 13 a ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne).
Ilość PPE: 6 szt.
Szacowany wolumen zużycia energii elektrycznej: 409 376 kWh
1.2 Zamawiający informuje, że nie posiada koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki związanej z wykonywaniem działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania, przesyłania, dystrybucji lub obrotu energią elektryczną.
1.3 Zamawiający informuje, że nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. O odnawialnych źródłach energii (Dz.U. z 2021 r. poz. 610 t. j.), zwanej dalej „ustawą Oze”.
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące punktów PPE, ich lokalizacji, mocy przyłączeniowych i określonej taryfy dla energii elektrycznej wraz z wykazem ilości liczników określa załącznik nr 4.
2. Warunki realizacji zamówienia i gwarancje.
2.1 W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: zebrania wszystkich informacji, które mogą być niezbędne do określenia odpowiedniej taryfy i ceny dla poszczególnych punktów poboru energii (PPE) celem dokonania własnej kalkulacji cenowej. (Powyższy zapis odnosi się do zobowiązania Wykonawcy do prawidłowego dokonania kalkulacji ceny w oparciu o wszystkie niezbędne do tego celu informacje. To Wykonawca dysponuje wiedzą jakie dodatkowe informacje są mu niezbędne celem określenia ceny, czy wystarczające są informacje udostępnione w ramach SWZ, czy są to informacje które on sam jest w stanie pozyskać, czy też są to informacje które musi dodatkowo uzyskać od Zamawiającego. Zamawiający ma zawsze obowiązek udzielenia wszelkich wyjaśnień, dodatkowych informacji celem umożliwienia Wykonawcy prawidłowej wyceny przedmiotowego zamówienia, aby cena zadeklarowana przez niego nie budziła wątpliwości i gwarantowała rzetelną wycenę przedmiotu zamówienia. Zamawiający formułując w ten sposób zapis w SWZ chce uniknąć sytuacji, w której Wykonawca nie rzetelnie podejdzie do wyceny przedmiotu zamówienia, tłumacząc się brakiem wszystkich informacji ze strony Zamawiającego)
2.2 Dostawa odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwych dla lokalizacji poszczególnych PPE, na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022.1385 ) zwanej dalej „Prawem energetycznym”, zgodnie z obowiązującymi aktami wykonawczymi do w/w ustawy, zapisami ustawy Kodeks cywilny, zasadami określonymi we właściwych koncesjach, postanowieniami umowy oraz zgodnie z cenami energii elektrycznej przedstawionymi w ofercie przetargowej.
2.3 Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi aktami wykonawczymi
w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
Zamawiający informuje, że operatorem systemów dystrybucyjnych (OSD), na terenie których znajdują się punkty poboru energii (PPE) objęte ww. postępowaniem przetargowym jest: TAURON DYSTRYBUCJA S. A. z/s w Krakowie.
Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2023 r. przez okres 12 miesięcy
Jeżeli Zamawiający nie wyłoni Wykonawcy, podpisze umowę rezerwową z Tauron Sprzedaż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29 grudnia 2022 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.