eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśno Górne › Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812344283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśno Górne 12

1.5.2.) Miejscowość: Leśno Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoisok@zoisok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoisok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3501e9fe-47a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3501e9fe-47a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009175/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.261.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach postępowania prowadzonego pn.: „Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w roku 2022”

Ładowarka nr 1- wymagane parametry techniczne:
a) udźwig znamionowy – min 3500 kg,
b) wysokość podnoszenia –min 7000 mm,
c) silnik: moc nominalna – min 81 KWh o wielkości emisji spalin minimum zgodnej z normą Stage 3B/Tier 4 ( Ad Blue ) lub równoważnej.
d) opony: odporne na uszkodzenia mogące powstawać podczas jazdy po odpadach
komunalnych (opony superelastyczne pełne),
e) wyposażenie: widły paletowe, łyżka o pojemności 1,5 m³ (wzmocniona);

Ładowarka nr 2 - wymagane parametry techniczne:

a) udźwig znamionowy – min 3500 kg,
b) wysokość podnoszenia –min 7000 mm,
c) silnik: moc nominalna – min 81 KWh o wielkości emisji spalin minimum zgodnej z normą Stage 3B/Tier 4 ( Ad Blue ) lub równoważnej.
d) ładowarka ma być wyposażona w jedno koło zapasowe.
e) opony: przeznaczone do eksploatacji na twardych podłożach o wzmocnionej rzeźbie bieżnika,
f) wyposażenie widły paletowe, łyżka o pojemności min 2,0 do 3,00 m3(wzmocniona), łyżka z zaciskiem uruchamianym hydraulicznie z kabiny operatora min. 1,5m³ (krokodyl),

Ponadto Ładowarka nr 1 i Ładowarka nr 2 muszą spełniać poniższe warunki:
a) klimatyzowana kabina operatora ładowarki,
b) hamulce: postojowy i nożny- pneumatyczne i hydrauliczne,
c) zaczep holowniczy z ręczną regulacją wysokości,
d) tylne wyjście do podpięcia przyczepy z hamulcami pneumatycznymi,
e) zabudowane podwozie ładowarki – zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi wirujących elementów i instalacji pneumatycznej i elektrycznej.

2. Rok budowy maszyn nie wcześniejszy niż – 2017 r.
3. Szacunkowa ilość godzin pracy dla każdej ładowarki w trakcie trwania umowy wyniesie ok. 275 motogodzin na miesiąc a więc szacunkowa ilość pracy dwóch ładowarek w trakcie umowy wyniesie ok. 550 motogodzin na miesiąc.
3.1. Jeśli będzie potrzeba dłuższej pracy niż podana powyżej Zamawiający będzie liczył wartość pracy ładowarek wg zasady: cena jednej mtg dłuższej pracy jest to podana wartość za 550 mtg pracy ładowarki podzielona przez 550.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWPA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771739474

7.3.3) Ulica: Poznańska 152

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389664 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.