eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji "Nautica" w Gorzycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji „Nautica” w Gorzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE

1.3.) Oddział zamawiającego: GOTSIR Nautica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240731410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 31

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4514634

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nautica-gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nautica-gorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85ad7758-8f69-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji „Nautica” w Gorzycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ad7758-8f69-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni GOTSiR Nautica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOTSiR.0763.85.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 709970,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni oraz usług pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie krytej pływalni GOTSiR „NAUTICA” w Gorzycach ( 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska 31) w dniach jej pracy.
W skład pływalni wchodzą:
- basen pływacki - wymiary 25 m x 12,5 m,
- basen rekreacyjny - wymiary 12,5 x 6 m,
- zjeżdżalnia,
- Jacuzzi - cztery niecki spa,
- tunel wodny,
- grota solna z tężnią.
Usługa będzie realizowana w sposób ciągły ( 7 dni w tygodniu):
a) Pływalnia planowo jest czynna:
- w dni robocze w godz. 7.00 – 22.00,
- w soboty, niedziele i święta w godz. 9.00 – 21.00,
- w Wielką Sobotę w godz. 9.00 – 17.00, w Poniedziałek Wielkanocny w godz. 14.00 – 21.00, w Boże Ciało w godz. 11.00-
21.00, w wigilię w godz.7.00 – 13.00, w Boże Narodzenie (26.XII) w godz. 9.00 – 20.00, w Sylwestra w godz. 7.00 – 16.00.
b) Pływalnia planowo jest nieczynna:
- w Boże Narodzenie (25.XII.), w Wielkanoc (niedziela), Wszystkich Świętych (1.XI.), Nowy Rok (1.I.).
- w czasie planowanej corocznie przerwy technologicznej
Szacowana w zamówieniu liczba godzin roboczych wynosi – 19.876.
Godziny funkcjonowania obiektu pływalni mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od szczególnych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość godzin pracy pływalni została wyliczona na potrzeby ustalenia ceny i może ulec zmianie
w szczególności w przypadku:
- przerwy w funkcjonowaniu obiektu spowodowanej wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią,
- zdarzeń o charakterze losowym,
- zdarzeń, których skutkom nie można zapobiec,
- zmiany godzin pracy obiektu.
Szacunkowa ilość godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości
faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709970,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768207,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709970,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Rzeczypospolitej Oddział w Gliwicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691613163

7.3.3) Ulica: Toszecka 137/1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709970,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.