eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › "Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i modernizację sieci drogowej w gminie Wilków"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i modernizację sieci drogowej w gminie Wilków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilków 62A

1.5.2.) Miejscowość: Wilków

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilkow@gminawilkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkow.e-biuletyn.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawilkow.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i modernizację sieci drogowej w gminie Wilków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8afd1577-8ddb-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047176/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i modernizację sieci drogowej w gminie Wilków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiR.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3850000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część I zamówienia „Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i modernizację sieci drogowej w gminie Wilków” (technologia płyt drogowych żelbetowych typu JOMB), przewidywany zakres robót:
1) Zadanie nr 1. „Przebudowa drogi gminnej 113482L na odcinku długości 995 mb w miejscowości Podgórz”
2) Zadanie nr 2. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podgórz na odcinku długości 998 mb”
3) Zadanie nr 3. „Utwardzenia dna wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej 113480L na odcinku długości 350 mb w miejscowości Rogów.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1300000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część II zamówienia „Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i modernizację sieci drogowej w gminie Wilków”
1) Zadanie nr 1. Przebudowa drogi gminnej 128020L na odcinku długości 374 mb. w miejscowości Szczekarków Kolonia.
2) Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 211 mb w miejscowości Kłodnica.
3) Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 110 mb w miejscowości Zastów Polanowski.
4) Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 372 mb w miejscowości Zastów Karczmiski.
5) Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 85 mb. w miejscowości Zarudki
6) Zadanie nr 6. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 129 mb w miejscowości Machów.
7) Zadanie nr 7. Przebudowa drogi gminnej 108013L na odcinku długości 556 mb w miejscowości Kąty.
8) Zadanie 8. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 114 mb w miejscowości Rybaki.
9) Zadanie nr 9. Przebudowa drogi gminnej 108013L na odcinku długości 998 mb w miejscowości Szczekarków.
10) Zadanie nr 10. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 114 mb w miejscowości Rybaki.
11) Zadanie nr 11. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 197 mb w miejscowości Urządków.
12) Zadanie nr 12. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 182 mb w miejscowości Urządków.
13) Zadanie nr 13. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 323 mb w miejscowości Zastów Karczmiski.
14) Zadanie nr 14. Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku długości 275 mb w miejscowości Majdany.
15) Zadanie nr 15. Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 114 mb w miejscowości Rogów.
16) Zadanie nr 16. Remont drogi wewnętrznej na odcinku długości 521 mb w miejscowości Machów.
17) Zadanie 17. Przebudowa drogi gminnej 113483L na odcinku długości 301,5 mb w miejscowości Dobre.
18) Zadanie 18. Przebudowa drogi gminnej 108010L na odcinku długości 566,5 mb w miejscowości Lubomirka.
19) Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku długości 80 mb w miejscowości Wilków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3700000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888759,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3084024,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888759,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELITOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-015-50-80

7.3.3) Ulica: Długa 5/52

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-346

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888759,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3772229,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3772229,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3772229,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB spółka cywilna Lubomir Bujała, Stanisław Maliborski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 717 10 02 400

7.3.3) Ulica: Lubelska 4

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3772229,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.