eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › "Termomodernizacja i modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich", Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 - Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja i modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich”, Część 1 – Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323939379

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/15813/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja i modernizacja Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich”, Część 1 – Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 – Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9951d74a-43b2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja i modernizacja Miejskie-go Przedszkola nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266956/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-48/IG/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. CZĘŚĆ 1 - Termomodernizacja i modernizacja:
a) Roboty demontażowe / rozbiórkowe:

• istniejącego ogrodzenia, bram, furtek – ok. 75 mb,
• nawierzchni zagospodarowania terenu – ok. 50,1 m2,
• częściowe rozbiórki stropów, ścian,
• schodów zewnętrznych – 1 kpl,
• konstrukcji dachu – ok. 540 m2,
• papy na dachach – ok. 540 m2,
• pieca kaflowego kuchni – 1 kpl,
• istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej – 65 szt,
• wycinki zieleni,
• demontaż, składowanie, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejącej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnymi pomiarami i uruchomieniem – 1 kpl,
• demontaż, sortowanie, składowanie, załadunek, rozładunek, wywóz, utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek i demontaży,
• demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej, hydrantowej, c.o., wod-kan,


b) Roboty budowlane:

• wykopy – ok. 365 m3,
• izolacja i docieplenie ścian fundamentowych – ok. 300 m2,
• opaska – ok. 31,2 m2,
• docieplenie podłóg na gruncie – ok. 323 m2,
• docieplenie poddasza – ok. 370 m2,
• pokrycie dachu wraz z obróbkami – ok. 540 m2,
• stolarka okienna – 46 szt,
• stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna - 17+2 szt.
• docieplenie elewacji – ok. 636,23 m2,
• zadaszenia szklane – 1 szt,
• klapa i wyłaz dachowy – 1+1 szt,
• wyłaz poddasza ze schodami – 1 szt,
• ślusarka p.poż. – 17 szt,
• schody wewnętrzne – ok. 15,55 m2,
• posadzki – ok. 675 m2,
• ściany – ok. 1848 m2,
• sufity – ok. 675 m2,
• dostawa i montaż wyposażenia (technologia kuchni),
• dostawa i montaż wyposażenia (pralnia, łazienki),
• droga p.poż. – ok. 747 m2,
• chodniki – ok. 64 m2,
• projektowane ogrodzenie – ok. 86 mb,
• bramy i furtki – 2+3 szt,
• odtworzenia nawierzchni,
• nasadzenia zastępcze – 4 szt,

c) Roboty sanitarne:

• nowa instalacja c.o. wraz z wpięciem do istniejącego węzła cieplnego – ok. 379,0 mb,
• izolacja instalacji centralnego ogrzewania – ok. 379,0 mb,
• zabudowa grzejników płytowych wraz z zaworami odcinającymi i termoregulacyjnymi, głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami – 38 szt,
• osłony grzejnikowe – 38 szt,
• instalacja ciepła technologicznego wentylacji kuchni wraz z izolacją, armaturą zaworową, pompą obiegową – ok. 10,0 mb,
• włączenie do istniejącego przyłącza wodociągowego w piwnicy,
• wodomierz – 1 szt,
• instalacja ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z izolacją rurociągów – ok. 329,0 mb,
• instalacja zimnej wody wraz z izolacją rurociągów – ok. 343,0 mb,
• zabudowa zaworów i armatury dla instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji,
• zlewozmywaki ze stali nierdzewnej – 8 kpl,
• umywalki z syfonem gruszkowym i bateriami – 17 kpl,
• miski ustępowe wiszące wraz ze stelażem, deską sedesową i przyciskiem ze stali nierdzewnej – 12 kpl,
• brodziki natryskowe wraz z bateriami – 3 szt,
• wewnętrzna kanalizacja sanitarna wraz z włączeniem się do zewnętrznej kanalizacji sanitarnej – ok. 220 mb,
• podejścia odpływowe kanalizacyjne – 40 podejść,
• wpusty ściekowe podłogowe – 5 szt,
• czyszczaki kanalizacyjne – 11 szt,
• rury wywiewne kanalizacji sanitarnej – 2 szt,
• podposadzkowa przepompownia ścieków szarych – 1 kpl,
• wentylacja mechaniczna nawiewna dla kuchni (przewody, przepustnice i armatura, izolacje, urządzenia wentylacyjne, aparatura kontrolno-pomiarowa i sterowanie),
• wentylacja mechaniczna wywiewna dla kuchni (przewody, urządzenia wentylacyjne, izolacje, kratki wentylacyjne, zawory wentylacyjne, aparatura kontrolno- pomiarowa i sterowanie),
• okap kuchenny nawiewno-wywiewny – 1 szt,
• hybrydowe nasady wentylacyjne – 19 szt,
• nawietrzaki podokienne wraz z grzałką elektryczną – 13 szt,
• wewnętrzna instalacja gazowa do kuchni – ok. 10,0 mb,
• armatura instalacji gazowej (zawory, filtry, kurki gazowe),
• detekcja gazu dla kuchni – 1 kpl,
• wewnętrzna instalacja hydrantowa wraz z izolacją przeciwroszeniową – ok. 52,0 mb,
• szafki hydrantowe wnękowe z zaworem hydrantowym, wężem i prądownicą – 7 szt,
• zawór pierwszeństwa wraz z presostatem – 1 szt,
• układ podnoszenia ciśnienia (hydroforownia) – 1 kpl,
• wykonanie przebić, bruzdowań, zamurowań, napraw po montażu instalacji centralnego ogrzewania, zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacji p.poż., wentylacji,
• wykonanie wszelkich koniecznych badań, prób i rozruchów wraz z protokołami,

d) Roboty elektryczne i niskoprądowe:

• główna linia zasilająca, wraz z złączam, zaciskami i rurą (od wieszaka hakowego) długości ok. 35 m,
• wyniesienie licznika energii elektrycznej do złącza na elewacji - 1 kpl,
• zabudowa złącza przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla budynku oraz instalacji fotowoltaicznej – 2 kpl,
• zabudowa kompletnej instalacji oddymiania klatki schodowej - 1 kpl centrala, 4 kpl czujek dymu,
• układ zasilania w energię elektryczną,
• rozdzielnica elektryczna główna oraz rozdzielnice obiektowe - 5 kpl,
• instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu budynku oraz instalacji fotowoltaicznej - 2 kpl,
• wewnętrzne linie zasilające – ok. 325 mb,
• instalacja oświetlenia podstawowego wraz z osprzętem i sterowaniem – 144 kpl opraw,
• instalacja oświetlenia awaryjnego – 61 kpl opraw,
• instalacja okablowania zasilającego urządzenia elektryczne – ok. 4400 mb,
• instalacja gniazd wtyczkowych w tym siłowych – 129 kpl,
• instalacja monitoringu wizyjnego – 30 kpl kamer,
• instalacja domofonowa,
• instalacja sygnalizacji włamania i napadu wraz z elementami kontroli dostępu,
• instalacja okablowania strukturalnego – ok. 1900 mb,
• instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych – ok. 580 mb,
• instalacja odgromowa – ok. 265 mb,
• wykonanie wszelkich koniecznych badań wraz z protokołami,
• instalacja kompletnych szaf typu RACK – 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3154508,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż wiaty śmietnikowej:
• dostawa i montaż wiaty śmietnikowej o wymiarach min. 4,0 x 3,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4562503,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4562503,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4562503,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWENT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452553479

7.3.3) Ulica: GŁÓWNA 63

7.3.4) Miejscowość: ŚWIERKLANIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4562503,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Dla części 2 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.