Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490044/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa przeprawy promowej międzybrzegowej na rzece San (km 3 + 900) w miejscowości Czekaj Pniowski w 2023 roku - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa przeprawy promowej międzybrzegowej na rzece San (km 3 + 900) w miejscowości Czekaj Pniowski w 2023 roku - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28cd891d-7a0f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WM/27/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135172,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Obsługa przeprawy promowej międzybrzegowej na rzece San (km 3 + 900) w miejscowości Czekaj Pniowski w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol – Kosin – Antoniów – Gorzyce na odcinku w km 23+275 – 23+399 w 2023 roku w dni robocze od godziny 6:00 do godziny 20:00 tj. 14 (czternaście) godzin”.
Zamówienie obejmuje obsługę przeprawy promowej międzybrzegowej na rzece San (km 3 + 900) w miejscowości Czekaj Pniowski w ciągu drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce na odcinku w km 23 + 275 - 23 +399 w 2023 roku, wraz z utrzymaniem należytego stanu technicznego promu i łodzi towarzyszącej poprzez wykonanie drobnych napraw konserwacyjnych materiałami Wykonawcy oraz wykonaniu powłoki malarskiej zabezpieczenia antykorozyjnego łodzi stalowej płaskodennej służącej do przewozów międzybrzegowej osób – w okresie niskiej wody z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 135 172,80 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60610000-7 - Usługi transportu promowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153702,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153702,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Przewozowe Daniel Połaniec i s-ka s.c. Krzysztof Połaniec
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Przewozowe Daniel Połaniec i s-ka s.c. Krzysztof Połaniec, Wojciech Połaniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652219065
7.3.3) Ulica: Pniów 66
7.3.4) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem
7.3.5) Kod pocztowy: 37-455
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153702,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Profesjonalna konsoleta cyfrowa z akcesoriami
- Profesjonalna konsola cyfrowa z akcesoriami
- Dostawy odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy,
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.