Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385386/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
- 2022/BZP 00401594/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00409216/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach – dokończenie robót budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach – dokończenie robót budowlanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc66c7a5-4898-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385386/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3094297,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na „budowie wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach – dokończenie robót budowlanych” w ramach projektu: WIEŻA KLEISTA I DOM BOLFRASA (ETAP II).2. Inwestycja współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, decyzja o zmianie pozwolenia na budowę z dnia 2020-07-29, znak: AB.6740.134.2020.MŁucz wraz z zatwierdzonym aneksem nr 1 do projektu budowlanego, przedmiar robót, które wraz z ofertą przetargową Wykonawcy i harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowią załącznik do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na 3 części:
1) Część I - roboty budowlane związane z budową wieży widokowej
2) Część II - zagospodarowanie terenu
3) Część III - wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego.
4. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części.
5. Opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 1 - roboty budowlane związane z budową wieży widokowej:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wieży widokowej (dokończenie robót budowlanych). Roboty polegają na wykonaniu windy wraz z klatką schodową, wykonaniu galerie widokowej wraz z tarasami na poziomie 25 i 30 m oraz wykończeniu pomieszczeń w przyziemiu wieży (toaleta, pomieszczenie gospodarcze).
5.2. Dodatkowe elementy nie ujęte w przedmiarze, które Wykonawca winien wykonać w ramach zamówienia (dotyczy części I – wykończenie wieży):
5.2.1. Zamawiający w ramach zamówienia zobowiązany jest do wykonania systemu zliczającego odwiedzających obiekt po jego otwarciu na który składać się będzie:
1) automatyczna bramka kontroli dostępu obrotowa wysoka (szt. 1) pojedyncza
2) ogrodzenie wejścia na wieżę widokową w przyziemiu pomiędzy dwoma słupami (strona wschodnia wieży zgodnie z rysunkiem rzutu przyziemia)
3) system zliczania osób wchodzących na wieżę widokową umożliwiający rejestrację ilości osób na podstawie wydawanych biletów, kart wstępu itp. System powinien umożliwiać rejestrację ilości osób wchodzących na wieżę oraz w sytuacji przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w obiekcie blokować możliwość wstępu na obiekt. Maksymalna liczba osób na obiekcie określona zostanie przez Wykonawcę w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
5.2.2. Wykonanie podświetlanego napisu „SŁUBICE” na wysokości galerii widokowej pod dolnym stropem (elewacja północna). Napis powinien być zamontowany w poziomie w sposób widoczny dla obserwujących na szerokości ok 11 m. Czcionka napisu „Myriad Pro Bold” licencjonowana. Litery przestrzenne wykonane z tyłu i na bokach z blachy aluminiowej o grubości min. 3 mm. Lico liter wykonane z materiału odpornego na czas i działanie warunków atmosferycznych (m.in. silny wiat, czy niskie lub wysokie temperatury). Wewnątrz liter zamontowane oświetlenie LED umożliwiające zmianę barw napisu. Sterowanie oświetleniem poprzez system „Wi-fi”. Wysokość liter powinna być dostosowana do obiektu, na którym napis ma się znajdować. Wykonawca na etapie realizacji opracuje koncepcję wykonania napisu, która zostanie przedłożona Zamawiającemu do akceptacji.
5.2.3. Wykonanie instalacji cctv do monitoringu obiektu, składającej się z:
1) serwera znajdującego się w pomieszczeniu gospodarczym
2) 3 kamer IP, stało ogniskowych, które swym polem obserwacji obejmować mają wszystkie elementy obiektu wieży i teren wokół. Rozdzielczość kamer min. 2688x1520, ilość pikseli: 4 Mpx, 1 dioda IR LED (zasięg 30m)
3) 2 kamer PZT szybkoobrotowych, rozdzielczość kamer min. 1920x1080, ilość pikseli: 2Mpx, zoom optyczny (25x), cyfrowy (16x).
System powinien zakładać możliwość podłączenia do systemu monitoringu znajdującego się na terenie obiektu SOSIR w Słubicach.
Szczegółowy opis zawiera projekt, PFU, wzór umowy oraz pozostałe dokumenty załączone do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45313100-5 - Instalowanie wind
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 1533555,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 2– zagospodarowanie terenuPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu: budowa urządzeń małej architektury, dokończenie budowy ciągu pieszego na wieżę widokową, budowa placu zabaw, oświetlenie terenu, budowa parkingu.
Szczegółowy opis zawiera projekt, PFU, wzór umowy oraz pozostałe dokumenty załączone do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 1151523,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 3 - wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót sanitarnych związanych z przyłączem wodociągowym oraz przyłączem do kanalizacji sanitarnej. Roboty należy wykonać zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi zarządcy sieci. Z uwagi na specyfikę terenu (różnice w poziomie) należy uwzględnić wszystkie warunki wskazane przez zarządcę sieci. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przyłącza wod-kan. do obiektu jakim jest wieża widokowa, będąca przedmiotem zamówienia część I
Szczegółowy opis zawiera projekt, PFU, wzór umowy oraz pozostałe dokumenty załączone do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 409218,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 1 886 273,47 zł brutto w części I oraz kwotę 1 416 373,89 zł brutto w części II. Cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi odpowiednio w części I – 2 952 000 zł brutto oraz w części II – 1 968 000 zł brutto. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione w wymienionych częściach
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 1 886 273,47 zł brutto w części I oraz kwotę 1 416 373,89 zł brutto w części II. Cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi odpowiednio w części I – 2 952 000 zł brutto oraz w części II – 1 968 000 zł brutto. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione w wymienionych częściach
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W związku z tym, że podstępowanie podlega unieważnieniu w dwóch głównych częściach przedmiotu zamówienia realizacja ostatniej części staje się bezpodstawna, niemająca żadnego interesu publicznego. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione w wymienionej części
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 5/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.