eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów oraz monitoringu wizyjnego na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów oraz monitoringu wizyjnego na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@artmuseum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://artmuseum.pl/pl/zamowienia-publiczne/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów oraz monitoringu wizyjnego na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1803a7b6-59b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027321/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Realizacja usług ochrony i dozoru wystaw na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310276/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSN/7/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów oraz monitoringu wizyjnego na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Ochronę podstawową, tj.: stałą ochronę świadczoną w określonych dniach i godzinach szczegółowo wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ochrona podstawowa jest połączona wraz z obsługą monitoringu wizyjnego.
a) siedziby Zamawiającego (adres: ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa),
Ilość roboczogodzin wynosi 7 200 rbh
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji usług związanych z ochroną podstawową w odniesieniu do obiektu przy ul. Pańskiej 3 w mniejszym zakresie rbh niż określony powyżej.
Brak realizacji usług w pełnym wymiarze rbh, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, zwłaszcza odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację 20% usług związanych z ochroną podstawową, tj.: 1.440 roboczogodzin.
b) pawilonu wystawowego Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (adres: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 22, 00-390 Warszawa) nad istniejącym tunelem Wisłostrady w północnej części skweru Kpt. S. Skibniewskiego „Cubryny” wraz z terenem przyległym dzierżawionym przez Zamawiającego,
Ilość roboczogodzin wynosi 8.850
Łączna ilość roboczogodzin ochrony podstawowej wynosi: 16.050 rbh
2) ochronę dodatkową, tj.: ochronę zamawianą zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego do wystaw oraz wydarzeń
c) przestrzeni wystawienniczych, w których Zamawiający będzie realizował wydarzenia kulturalno-artystyczne w ramach prowadzonej działalności na teranie miasta Warszawy,
Łączna ilość roboczogodzin ochrony dodatkowej wynosi: 6.901 rbh
Ochrona dodatkowa składa się z zamówienia podstawowego, które obejmuje 6.901 rbh oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
W przypadku wystąpienia zwiększonego zapotrzebowania na usługi dodatkowe związane z wydarzeniami kulturalno-artystycznymi w ramach prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji (do 20% usług związanych z ochroną dodatkową, tj.: 1 380 roboczogodzin) w terminie obowiązywania umowy poprzez złożenie Wykonawcy w tym zakresie oświadczenia woli. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie jednego lub więcej oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji, z tym że wiążące dla Wykonawcy są oświadczenia złożone w terminie przewidzianym do skorzystania z prawa opcji. Jednocześnie Zamawiający z uwagi na możliwe ograniczenia sanitarne w prowadzeniu działalności kulturalnej zastrzega sobie prawo niewykorzystania wszystkich szacowanych roboczogodzin ochrony dodatkowej z zastrzeżeniem, że zrealizowane zostanie, co najmniej 50% szacowanej liczby godzin.
Ochroną objęte będą m.in. wystawy organizowane przez Zamawiającego we wskazanych powyżej obiektach i na terenie przyległym.
3) monitoring wizyjny wraz z zewnętrznym centrum koordynacyjnym wraz z dostępnością zewnętrznych grup interwencyjnych (patroli).
d) obiektów magazynowych lub lokalowo-użytkowych w lokalizacji Dzielnicy Warszawa-Targówek oraz przestrzeni biurowo-użytkowej przy ul. Pańskiej 3 w Warszawie.
Usługi obejmujące monitoring wizyjny winny być wkalkulowane w cenę oferty.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności pracownika ochrony – agenta w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.).
a) Po stronie wykonawcy leży wymóg zatrudnienia pracowników wykonujących z ramienia wykonawcy przedmiot umowy wyłącznie w ramach stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Ponadto wykonawca zapewnia odpowiednią administrację i dozór techniczny, właściwy dla jakości i zakresu realizowanych prac.
b) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie, zapewnia, że osoby, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności ochrony osób i mienia (pracownicy ochrony fizycznej) zatrudnione zostaną na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy odpowiadającym czasowi faktycznie wykonywanej usługi (każda roboczogodzina świadczenia usługi ochrony osób i mienia musi być świadczona w ramach stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy).
c) wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 5 w postaci oświadczenia tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 2207, z późn. zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d) wykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o kontynuowaniu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę, a także listę obecności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737917,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737917,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737917,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TARGET Spółka Jawna Anna Łada Marcin Rokicki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aspekt Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252497942

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737917,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.