eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 102

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSS nr 102

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634191584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przełajowa, 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-622

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zss102.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss102.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc775c13-5f1e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00131208/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów do szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320381/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne
Art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przewidział udzielenie zamówień o których mowa powyżej do 30% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych ze szkoły do domu i z domu do szkoły w procedurze zamówienia publicznego na okres 09 – 12.2021 rok.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZOU-XII.271.63.2021.MC

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.94.2021.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów objętych przedmiotem zamówienia, który odbędzie się na terenie miasta Poznania i dotyczy przejazdu uczniów na trasie dom – szkoła oraz szkoła –dom według obowiązującego planu lekcji.
W dniach 03 – 05.01.2021 – z powodu zmiany organizacji pracy szkoły - częściowego zamknięcia szkół z powodu epidemii Covid – 19 liczba dowożonych uczniów i przejechanych kilometrów wyniesie:
- dzienna liczba uczniów objętych przewozem wyniesie maksymalnie 7 osób;
- dzienna liczba przejechanych kilometrów wyniesie maksymalnie 84.
Od 10.01.2022 roku liczba dowożonych uczniów i przejechanych kilometrów wyniesie:
- dzienna liczba uczniów objętych przewozem wyniesie maksymalnie 102 osoby;
- dzienna liczba przejechanych kilometrów wyniesie maksymalnie 1224.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161696,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161696,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161696,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Czochralski VIP TRANSPORT Mikrobusy Komfortowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7811023180

7.3.3) Ulica: Bartoszycka 11

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161696,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-02-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.