eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brochów › Budowa dwóch farm fotowoltaicznych w Janowie i Konarach



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa dwóch farm fotowoltaicznych w Janowie i Konarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BROCHÓW

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891220

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 125

1.4.2.) Miejscowość: Brochów

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-088

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brochow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brochow.bip.org.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019590

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00018953

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej wolnostojącej na gruncie dla Oczyszczalni ścieków w miejscowości Janów- w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej wolnostojącej na gruncie dla Oczyszczalni ścieków w miejscowości Janów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznych instalacji elektrycznych obiektów oraz uruchomienie instalacji - w formule zaprojektuj i wybuduj. Instalacja PV będzie przede wszystkim produkować energię elektryczną na potrzeby własne obiektu, bez transportu wytworzonej energii do sieci. Moc zainstalowana instalacji PV nie może przekraczać mocy przyłączeniowej obiektu. Ponadto układ zasilania i sterowania instalacji fotowoltaicznej musi zapobiegać wytwarzaniu energii do sieci przy pracujących agregatach prądotwórczych zabudowanych do zasilania awaryjnego. Moc instalacji min. 30,25 kWp dla Oczyszczalni ścieków w miejscowości Janów. Moc należy dobrać na etapie projektowania, przy uwzględnieniu rozmieszczenia urządzeń i przeszkód na dachu, oraz uzgodnień z Zamawiającym. Wytworzona energia z instalacji PV będzie w całości wykorzystana na potrzeby oczyszczalni ścieków.
Zamówienie obejmuje:
-opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej;
- wykonanie robót budowlanych na postawie wykonanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oraz po wydaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (lub zgłoszeniu robót);
- odpracowanie dokumentacji powykonawczej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Instalacje słoneczne

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3. Dodatkowy kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,Przygotowanie terenu pod budowę,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego),Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,Usługi architektoniczne i podobne,Słoneczne moduły fotoelektryczne

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
Zmianie uległ termin realizacji przedmiotu umowy. Nowy termin wykonania umowy ustalony został do 15.01.2023 r.

Po zmianie:
Zmianie uległ termin realizacji przedmiotu umowy. Nowy termin wykonania umowy ustalony został do 15.01.2023 r. - dla części 1 i dla części 2 zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
W sekcji IV w punkcie 4.4.) Wartość umowy/umowy ramowej: dla części 1 - 127612,50 PLN dla części 2 - 127612,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.