eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › DOSTAWA SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZŁOSCI" DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY OŚNO LUBUSKIE



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU ”LABORATORIA PRZYSZŁOSCI” DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY OŚNO LUBUSKIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OŚNIE LUBUSKIM

1.3.) Oddział zamawiającego: Księgowość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210307010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 1338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU I POMOCY SZKOLNYCH W RAMACH PROGRAMU ”LABORATORIA PRZYSZŁOSCI” DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY OŚNO LUBUSKIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14cabe59-68a0-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002407/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129561 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie z podziałem na 2 części: Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, Część II - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport sprzętu i pomocy szkolnych we wskazane miejsce: - część I zamówienia – Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim ul. Jeziorna 3, - część II zamówienia – Szkoła Podstawowa w Smogórach, Smogóry 10, oraz zainstalować, uruchomić i skonfigurować dostarczony sprzęt a także przeszkolić użytkowników sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.
Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca dołączy do dostarczonego sprzętu niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Dostarczony sprzęt powinien posiadać właściwe atesty i/lub certyfikaty/aprobaty techniczne (wymagane na podstawie odrębnych przepisów) i być zgodny z Polską Normą oraz dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia dla sprzętu i pomocy szkolnych o wartości powyżej 500 złotych, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w minimalnym okresie 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342412-3 - Głośniki

38510000-3 - Mikroskopy

38520000-6 - Skanery

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39151000-5 - Meble różne

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 104422,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do szkół podstawowych z terenu Gminy Ośno Lubuskie z podziałem na 2 części: Część I – dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, Część II - dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria przyszłości” do Szkoły Podstawowej w Smogórach. W ramach dostawy wykonawca musi zapewnić transport sprzętu i pomocy szkolnych we wskazane miejsce: - część I zamówienia – Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim ul. Jeziorna 3, - część II zamówienia – Szkoła Podstawowa w Smogórach, Smogóry 10, oraz zainstalować, uruchomić i skonfigurować dostarczony sprzęt a także przeszkolić użytkowników sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.
Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca dołączy do dostarczonego sprzętu niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim. Dostarczony sprzęt powinien posiadać właściwe atesty i/lub certyfikaty/aprobaty techniczne (wymagane na podstawie odrębnych przepisów) i być zgodny z Polską Normą oraz dopuszczony do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia dla sprzętu i pomocy szkolnych o wartości powyżej 500 złotych, stanowić ona będzie rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w minimalnym okresie 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kryterium oceny ofert, jakim jest wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące, jego ostateczny wymiar zostanie wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres rękojmi będzie równy zaoferowanemu okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342412-3 - Głośniki

38510000-3 - Mikroskopy

38520000-6 - Skanery

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39151000-5 - Meble różne

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 25138,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie udostępnił przed otwarciem ofert na stronie postępowania informacji o kwocie, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie udostępnił przed otwarciem ofert na stronie postępowania informacji o kwocie, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.