eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb4e377-5e6c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi medyczne - medycyna pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: pierwotnie postępowanie zostało przeprowadzone w trybie podstawowym – art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00292636/01 z dnia 30.11.2021r., nr sprawy ZP/TP/44/2021, jako część nr 4, w przytoczonym postępowaniu o udzielenie zamówienie nie zostały złożone żadne oferty, a w obecnym postępowaniu w trybie z wolnej reki pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2) – zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 55000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego poprzez jego zwiększenie o 30% w przypadku dodatkowych lub zamiennych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać badania lub konsultacje specjalistyczne na poziomie cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym, (załącznik nr 1 do oferty) Wycena ewentualnych badań diagnostycznych lub konsultacji specjalistycznych, dodatkowych lub zamiennych, niewystępujących w załączniku nr 1, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe znajdujące się w załączniku nr 1, będą przyjmowane wg cen rynkowych ujętych w funkcjonującym cenniku zatwierdzonym przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów:
• 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy
• Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów,
• 2 Pułk Rozpoznawczy JW.Nr.4055,
• Węzeł Teleinformatyczny Hrubieszów,
• Regionalne Centrum Informatyki Kraków
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Hrubieszów.
1. Realizacja usług odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań wystawionych przez pracodawcę. 2.Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 3. Badania profilaktyczne będą przeprowadzane przez lekarzy posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy. 4.Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2021 r. poz. 790 z pózn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektujący prawa pacjenta- badanego. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy. 6. Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem Umowy i posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności gospodarczej, ważną przez cały okres świadczenia usług objętych Umową. 7. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:•Imię i nazwisko pacjenta,•Nazwisko lekarza przyjmującego,• Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, •Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, • Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy,• Podział na pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych (PRON; ŻZ). 8.Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do godz. 15.00. 9. Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 10.Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęcia badań. 11. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych. 12. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. 13.W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.14.Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie orzeczenia stwierdzającego: • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy; • Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy. 15.Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik resortu obrony narodowej, który był badany. 16.Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. – oryginał i kopia) 17.Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:•Nazwę i numer jednostki wojskowej, bądź instytucji;•Identyfikator badanego (żołnierz zawodowy, pracownik RON);•Data rozpoczęcia i zakończenia badania/konsultacji medycznej/wydania orzeczenia lekarskiego,• Zbiorcze zestawienie ilości badań lub konsultacji z wyszczególnieniem rodzaju badania oraz z podaniem ceny jednostkowej za wykonane usługi. 18.Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek.19. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników resortu obrony narodowej, którzy wykonują pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych.20. Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego wdaje receptę oraz musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku stosownym zaświadczeniem. 21.Wykonawca akceptuje fakt, iż ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załącznikach jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia lub zwiększenia w każdej kategorii badań w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zwiększeniem się stanu osobowego jednostek. 22.Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań. 23.Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za faktycznie wykonane badania (zawarte w poszczególnych załącznikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1129,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1129,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1129,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000308376

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zofia Laskowska – Kotowska Indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska otolaryngologia , ul. Jatkowa 10, 22-500 Hrubieszów - audiogram, konsultacja laryngologiczna; DOMET Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sp. c. M. Skierski, M. Lachiewicz-Skierska, W. Lachiewicz, ul. Kolejowa 51, 22-500 Hrubieszów - konsultacja psychologiczna; Prywatny Gabinet Okulistyczny Daria Małgorzata Wilma ul. Mickiewicza 2, 22-500 Hrubieszów - konsultacja okulistyczna.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.