eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Administracyjne usuwanie pojazdów z terenu miasta Rzeszowa oraz przechowywanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administracyjne usuwanie pojazdów z terenu miasta Rzeszowa oraz przechowywanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administracyjne usuwanie pojazdów z terenu miasta Rzeszowa oraz przechowywanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1512dec5-94df-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 17.11.2023 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia z podziałem na III części na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, poprzez zamieszczenie na Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze P-A.271.173.2023. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 29.11.2023 r. r. godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. W dniu 29.11.2023 r. na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostało unieważnione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e8b55885-7ca9-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.187.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa część 1:

Świadczenie całodobowych usług w zakresie administracyjnego usuwania pojazdów o d.m.c. do 3,5 tony z terenu miasta Rzeszowa

Nazwa część 2:
Świadczenie całodobowych usług w zakresie administracyjnego usuwania pojazdów o d.m.c. powyżej 3,5 tony z terenu miasta Rzeszowa oraz przechowywania administracyjnie usuniętych pojazdów o d.m.c. powyżej 3,5 tony na parkingu strzeżonym
Nazwa część 3:
Świadczenie całodobowych usług w zakresie administracyjnego usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z terenu miasta Rzeszowa oraz przechowywania administracyjnie usuniętych pojazdów przewożących materiały niebezpieczne na parkingu strzeżonym

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96285,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96285,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96285,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Hol Paweł Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191538328

7.3.3) Ulica: Glinik Charzewski 108A

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96285,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Powyższe informacje dotyczą I -szej części zamówienia

II część zamówienia:
wykonawca z którym zawarto umowę Auto-Hol Paweł Adamczyk
wartość umowy: 70928,00 PLN
data zawarcia umowy: 21.12.2023 r.
okres realizacji: 12 miesięcy

III część zamówienia - zaproszony wykonawca nie przystąpił do negocjacji, wobec tego postępowanie unieważniono na podst. art. 255 pkt. 8 Pzp w brzmieniu: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli (...) w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.