eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w COS-OPO Władysławowo



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w COS-OPO Władysławowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.cos.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w COS-OPO Władysławowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1536f244-4862-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019786/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi ratownictwa wodnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.), świadczone codziennie na krytej pływalni zamawiającego położonej w Władysławowie przy Ul. Żeromskiego 52, w wymiarze 12 godzin na dobę, przy obsadzie co najmniej 3 ratowników wodnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia oraz warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ nr 16/2021 (Projektowane postanowienia umowy).
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na terenie pływalni, organizując we właściwy sposób pracę ratowników oraz ponosi odpowiedzialność za zatrudnienie odpowiedniej liczby ratowników dla zapewnienia realizacji umowy i posiadania przez ratowników niezbędnych kwalifikacji.
4. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przy udziale osób wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, które posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego. Ratownicy ponoszą odpowiedzialność za porządek i bezpieczeństwo osób przebywających na terenie pływalni. Hala pływalni obejmuje:
a) basen sportowy o wym. 25x16 m. głębokość od 2,0 do 2,2 m.
b) basen do nauki pływania o wym. 16,67x8,0 m. głębokość od 1,1 do 1,35 m.
c) niecka po zdemontowanej zjeżdżalni 12,16 m
Godziny otwarcia obiektu: od 800 do 2000 codziennie przez siedem dni w tygodniu lub inne ustalone przez Zamawiającego, zgodnie z zapisami ust. 2. Rozpoczęcie i zakończenie dyżuru ratowników zgłaszane jest przez kierownika zmiany w recepcji pływalni.
5. Do obowiązków ratowników zatrudnionych u Wykonawcy należą należy w szczególności:
1) pouczanie osób przebywających na pływalni o odpowiednich przepisach prawa powszechnie obowiązującego i regulaminów (zakazie spożywania posiłków i napojów w hali basenowej, zakazie biegania, zakazie skoków do wody, zakazie zbliżania się do podwodnych elementów instalacji basenowej, np. czerpnie, znajdujących się na ścianach i dnie niecek basenowych) oraz o zasadach korzystania z atrakcji basenowych (bicze wodne);
2) pouczanie osób przebywających na pływalni o obowiązku skorzystania z kąpieli pod natryskiem przed wejściem na halę basenową oraz odpowiedniej odzieży (strój kąpielowy, czepek);
3) prowadzenie dokumentacji działań ratowniczych, w tym rejestr działań ratowniczych;
4) zapewnienie na każdej zmianie ratowników wodnych Kierownika zmiany, którego dane będą wpisane w rejestr, o którym mowa w punkcie poprzedzającym;
5) sporządzanie harmonogramu pracy ratowników wodnych na każdy kolejny miesiąc i przedkładanie jego kopii Zamawiającemu co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca (do wglądu w kasie pływalni). Harmonogram może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego opisanym w ust. 2.
6) zapewnienie w godzinach pracy pływalni ciągłej obsady, co najmniej 3 ratowników wodnych w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.),
7) opuszczenie stanowiska przez ratownika wodnego może nastąpić wyłącznie na czas przerw regulaminowych określonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku nagłej konieczności opuszczenie stanowiska musi zostać zgłoszone ustnie (telefonicznie) pracownikowi kasy pływalni oraz odnotowane przez Kierownika zmiany w rejestrze, o którym mowa w pkt 3. Opuszczenie stanowiska ratowniczego przed przybyciem zmiennika jest zabronione.
8) Ratownik sprawujący dyżur może opuścić stanowisko ratownicze dopiero po opuszczeniu, przez wszystkich użytkowników, hali basenowej.
9) codzienną, ciągłą kontrolę ścian i dna niecek basenowych. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad Wykonawca zgłosi je pracownikowi kasy pływalni;
10) usuwanie (z niecek i plaży) zanieczyszczeń stałych, przedmiotów mogących spowodować uszkodzenie ciała osób przebywających na pływalni;
11) obsługa dźwigu basenowego dla niepełnosprawnych,
12) czyszczenie lin torów pływackich(przynajmniej 1 raz w miesiącu);
13) zapobieganie szkodom materialnym (w tym również zanieczyszczeniom niecek basenowych) wyrządzanym przez osoby przebywające na pływalni. Jeśli szkoda wystąpi Wykonawca zgłosi szkodę pracownikowi kasy pływalni, dyżurującemu pracownikowi obsługi technicznej, kierownikowi Działu Techniczno - Inwestycyjnego i kierownikowi Działu Infrastruktury Sportowej i Rehabilitacji oraz odnotuje okoliczności wyrządzenia szkody w rejestrze, o którym mowa w pkt 3;
14) przestrzeganie porządku i dyscypliny na pływalni, utrzymanie w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu ratowniczego (koła ratunkowe, rzutki, tyczki);
15) nie wpuszczanie do wody osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub będących pod wpływem innych środków odurzających lub innych równoważnych,
16) przestrzeganie ustalonych godzin rezerwacji torów pływackich lub niecek basenowych po zgłoszeniu takiej potrzeby przez pracownika kasy pływalni (ustawienie odpowiednich tablic informacyjnych);
17) włączanie w niezbędnej ilości oświetlenia hali basenowej oraz włączanie i wyłączanie atrakcji basenowych;
18) wykonywanie innych poleceń związanych z obsługą pływalni, a mogących wystąpić w trakcie eksploatacji.
6. Ratownikowi pełniącemu dyżur zakazuje się wykonywania podczas dyżuru czynności, które mogły by odwrócić jego uwagę, a w szczególności:
1) udzielania lekcji pływania na jakichkolwiek zasadach, w czasie godzin dyżuru
2) wykonywania innych czynności w tym: wnoszenia i korzystania z telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, kamer (również podwodnych) oraz wszelkiego rodzaju urządzeń elektronicznych na terenie hali basenowej.
3) przeprowadzania egzaminów na kartę pływacką w trakcie godzin pracy,
4) innych niezgodnych z Regulaminem Pracy Ratowników lub regulaminem bhp oraz przepisami ppoż. na krytej pływalni zamawiającego, stanowiących załączniki do umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254322,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376754,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Pomorskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000824630

7.3.3) Ulica: Ul. Litewska 2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-719

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.