eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Monitoring systemów alarmowych, sygnalizacji włamania oraz pożaru z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na 2024 rok



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring systemów alarmowych, sygnalizacji włamania oraz pożaru z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na 2024 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Śląski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: (034) 378 28 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: OR12_Sekretariat@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/838183

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


AGENCJA PŁATNICZA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring systemów alarmowych, sygnalizacji włamania oraz pożaru z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na 2024 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe048c44-7e48-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR12.2619.5.2023.RW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184761,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie :
1) Monitoringu systemów alarmowych sygnalizujących włamanie oraz pożar
wraz z zapewnieniem czynności ochronnych przez grupę interwencyjną w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego;
2) Wykonania inwentaryzacji systemy SSWiN i SKD (System Sygnalizacji Włamania i Napadu, System Kontroli Dostępu);
3) Przeglądów i konserwacji SKD;
4) Przeglądów i konserwacji SSWiN;
5) Wykonywania bieżących napraw systemu SKD oraz SSWiN;
6) Usuwanie usterek systemu SKD oraz SSWiN;
7) Naprawy systemu Integrum i AccoNet jeśli działają nieprawidłowo;
8) Wymiany zepsutych lub wadliwie działających urządzeń systemu SKD oraz SSWiN;
9) Montażu i konfiguracji dodatkowych elementów SSWiN i SKD w użytkowanych już pomieszczeniach oraz zmiany konfiguracji SSWiN i SKD wskazanych przez Zamawiającego;
10) Automatycznego wysyłania informacji w formacie SMS na wskazane numery telefonów komórkowych o stanie systemu w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 1a do Umowy;
11) Przeglądów i konserwacji CCTV (System telewizji przemysłowej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe

35121700-5 - Systemy alarmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 22 listopada 2023 r., do godz. 09.00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, złożona przez firmę Ekotrade
Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa. Złożona oferta na postawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp podlega odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Przepis art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp nakazuje odrzucić ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przewidział warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ.
O udzielenie zamówienia mogli ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniali warunki dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na wykonanie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK NR 1
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2 (dwie) usługi (w ramach odrębnych umów, zakończonych lub będących w trakcie realizacji) w zakresie monitoringu systemów alarmowych i sygnalizacji włamania z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach, które były świadczone nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy każda, a zrealizowana wartość każdej umowy wyniosła minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto. Wykonawca zobowiązany jest wskazać podmioty, rodzaje świadczonych usług, daty ich wykonania oraz załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane.
WARUNEK NR 2
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP grupy G1, kat. D, E w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
- co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać prace przy montażu systemów bezpieczeństwa, posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, uprawniający do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt 2 ustawy o ochronie osób i mienia z dn. 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.).
W przedstawionym wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia nie została zawarta przez Wykonawcę informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na podstawie wyjaśnień Wykonawcy złożonych w dniu 28.12.2023 roku Zamawiający uzyskał informację,
że wskazane osoby są pracownikami podmiotu zewnętrznego, z którym Wykonawca ma zawartą umowę outsourcingową. Na tej podstawie Wykonawca domniemał, że dysponuje wskazanymi pracownikami. Dodatkowo Wykonawca określił, iż dopiero zamierzał zatrudnić te osoby na okres trwania umowy, tj. od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
Wobec powyższego na podstawie otrzymanych dokumentów i wyjaśnień Zamawiający uznał, iż na dzień złożenia oferty Wykonawca nie spełniał warunku udziału w postępowaniu polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.