eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórów › Dostawa oleju napędowego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I USŁUG WODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383574804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zagórów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632748128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk_umg@zagorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkiuw.zagorow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


transport odpadów, zaopatrzenie w wodę i odprowadzania ściekó, utrzymanie zieleni

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2668433-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004178/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.341.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278032 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia są hurtowe dostawy z tankowaniem oleju napędowego na koszt i ryzyko Dostawcy w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, szacunkowo 2,5 m3 raz lub dwa razy w miesiącu. Łączna szacunkowa ilość 50 m3 (50.000 litrów) w okresie rocznym.
2. Wykazaną ilość zamówionych dostaw wynikająca z opisu przedmiotu zamówienia należy traktować szacunkowo. Ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć o ok. 10 %.
3. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje, że łączna prognozowana ilość dostaw jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie 10 %. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. Zwiększoną ilość wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć po cenie z oferty.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z zasadami Ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów.
5. W podanej ilości szacunkowej 50 m3 Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia do 7,5 m3 oleju napędowego o polepszonych właściwościach typu arctic w okresie zimowym w ramach ilości wskazanej powyżej.
6. Olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680) oraz normy PN-EN 590+A1;2017-06.
7. Zamówienie obejmuje:
a. dostawę̨ paliwa, na mailowe zgłoszenie zamawiającego.
b. napełnienie zbiornika o pojemności 2,5 m3.
8. Zamawiający wymaga złożenia oferty na dostawę̨ oleju napędowego o jakości nie gorszej niż dopuszczone wskazaną normą.
9. Zasilanie zbiornika w olej napędowy powinno odbywać się̨ za pomocą cystern samochodowych lub innych środków transportu, przeznaczonych do przewozu materiałów niebezpiecznych klasy III, posiadających zalegalizowany system pomiaru paliwa, zamontowany na cysternie, informujący o ilości wypompowanego paliwa.
10. Do każdej dostawy wymagane jest świadectwo jakości dostarczonego oleju napędowego. Na świadectwie jakości powinno być oświadczenie Wykonawcy, że świadectwo dotyczy partii paliwa z dnia dostawy.
11. Przed przystąpieniem do pompowania paliwa, musi być dokonany pomiar paliwa w zbiorniku. Zamawiającemu przysługuje możliwość, a na Wykonawcy ciąży obowiązek przekazania próbki paliwa z komór cysterny w celu sprawdzenia temperatury paliwa, lepkości i jakości paliwa. Fakt dostarczenia paliwa musi być udokumentowany protokołem dostawy poprzez podpisanie przez uprawnioną osobę ze strony Zamawiającego oraz kierowcę dostarczającego paliwo.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw oleju napędowego do siedziby Zamawiającego w ilościach podanych powyżej i do realizowania tych dostaw w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
13. Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie lub pocztą elektroniczną na wskazany przez wykonawcę adres. Dowóz i napełnienie zbiornika wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na swój koszt, swoim staraniem i swoim transportem.
14. Cena jednostkowa oleju napędowego w trakcie trwania umowy będzie ustalana jako hurtowa cena oleju napędowego obowiązująca u producenta oleju, opublikowana na stronie internetowej PKN ORLEN (www.orlen.pl) według danych w dniu wykonania dostawy plus podatek VAT z uwzględnieniem stałego upustu albo narzutu oferowanego przez Wykonawcę w ofercie cenowej. Jeżeli w dniu dostawy na wymienionej stronie internetowej nie będzie publikowana hurtowa cena oleju napędowego, należy przyjąć cenę hurtową tego paliwa publikowaną na stronie internetowej w ostatnim dniu przed dostawą. Cena jednostkowa za litr paliwa powinna zostać podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274997,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274997,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274997,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAWA Sp. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842492510

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274997,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-29 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.