eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usunięcie awarii automatyki sterującej centralami wentylacyjnymi z jednoczesnym jej dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania w Hali Gier Sportowych przy ul. Droga Dębińska 10c w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie awarii automatyki sterującej centralami wentylacyjnymi z jednoczesnym jej dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania w Hali Gier Sportowych przy ul. Droga Dębińska 10c w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 27/39

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-871

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@awf.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie awarii automatyki sterującej centralami wentylacyjnymi z jednoczesnym jej dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania w Hali Gier Sportowych przy ul. Droga Dębińska 10c w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4413d660-6e12-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna art. 301 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp - ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
Podstawa faktyczna: W związku ze stwierdzonym uszkodzeniem modułów sterujących, czujników temperatury oraz okablowania sterowanie automatyką central w obecnej sytuacji odbywa się ręcznie, ponieważ tryb automatyczny nie pracuje, powodując liczne błędy oraz niepożądane zakłócenia, które wpływają na nieprawidłową pracę central wentylacyjnych zainstalowanych w obiekcie. Powyższa sytuacja powoduje, iż w obecnej chwili część central jest wyłączona z eksploatacji co ma niekorzystny wpływ na dostępność świeżego powietrza w pomieszczeniach sanitarnych i salach ćwiczeń.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSZP-2003-18/21/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usunięcie awarii automatyki sterującej centralami wentylacyjnymi z jednoczesnym jej dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania w Hali Gier Sportowych przy ul. Droga Dębińska 10c w Poznaniu. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji prace polegające m.in. na:
- zabezpieczeniu i usunięciu awarii poprzez wymianę okablowania sterującego;
- zabezpieczeniu i usunięciu awarii poprzez wymianę niezbędnych czujników wraz z dodatkowym montażem nowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania wentylacji (w kanale za wymiennikiem krzyżowym i
na wyjściu z nagrzewnicy dla central NW3, NW4, NW5, NW6);
- demontaż uszkodzonych i zużytych elementów automatyki w istniejących szafach sterujących central wentylacyjnych (m.in. sterowniki, przekaźniki, zasilacze itp.);
- wymianę szaf automatyki dla sześciu central wentylacyjnych wraz z ich powiększeniem o niezbędne elementy do prawidłowego funkcjonowania wentylacji . Do sterowania wykorzystany zostanie istniejący serwer AS-P który zostanie powiększony o moduły wejść i wyjść (16 szt. + niezbędne zasilacze),
- napisanie programu i jego wgranie do sterownika, konfiguracja i uruchomienie;
- sporządzenie projektu automatyki sterującej wraz z przeniesieniem na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej;
- napisanie instrukcji obsługi i przeszkolenie wydelegowanych pracowników Zamawiającego z obsługi instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LVS Karol Żebrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891544684

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 29a/5

7.3.4) Miejscowość: Września

7.3.5) Kod pocztowy: 62-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

uzupełnienie do uzasadnienia dotyczącego wyboru trybu pkt. 3.1.1) :
Pozostawienie w dalszym ciągu automatyki w trybie manualnym przyczyni się do zwiększonej ilości awarii części mechanicznych central (siłowników, przepustnic, silników, wentylatorów, prezostatów itp.), a nieprawidłowa praca automatyki może powodować dodatkowe, wysokie koszty ewentualnych napraw eksploatacyjnych w przyszłości.
W związku z powyższym zachodzi konieczność natychmiastowego usunięcia awarii automatyki sterującej centralami wentylacyjnymi z jednoczesnym jej dostosowaniem do prawidłowego funkcjonowania.
Usunięcie awarii musi być przeprowadzone w możliwie najkrótszym terminie, by zapewnić prawidłowe funkcjonowanie central wentylacyjnych w systemie automatycznym, który zapewni automatyczne sterowanie urządzeniami. Zagwarantuje to właściwe gospodarowanie energią elektryczną, prawidłową krotnością wymian powietrza w pomieszczeniach sanitarnych oraz salach ćwiczeń, co ma ogromny wpływ na ćwiczące i korzystające z różnych form rekreacji osoby. Zapewnienie odpowiedniej ilości świeżego powietrza oraz jego wymiany ma szczególne znaczenie w dobie panującej pandemii. Prawidłowa automatyka zabezpieczy urządzenia oraz instalację przed degradacją mechaniczną i eksploatacyjną elementów central wentylacyjnych, na wskutek nagłych zmian pogodowych.
Wystąpienie następujących przesłanek:
1) pilnej potrzeby udzielenia zamówienia – w związku z wystąpieniem nieprzewidzianych okoliczności zaistniała konieczność ochrony zdrowia, bezpieczeństwa nie tylko pracowników ale również studentów przebywających w pomieszczeniach sanitarnych i salach ćwiczeń oraz zapobiegnięciu szkodzie w majątku Uczelni, który w przypadku długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego mógłby prowadzić do dalszego uszczerbku, degradacji; 2) niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć – wystąpienie wyjątkowej sytuacji, tj. awarii, która wyniknęła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przy dołożeniu należytej staranności poprzez systematyczne przeprowadzanie przeglądów i konserwacji, braku opieszałości w działaniu oraz po powzięciu wiadomości o awarii przystąpienie do niezwłocznych działań powodujących jej usunięcie w możliwie najszybszym terminie; 3) niemożność zachowania terminów określonych przez Pzp dla trybu podstawowego – istnieje konieczność szybkiego udzielenia zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych i nieprzewidzianych przez Zamawiającego, poprzez wystąpienie zdarzenia losowego o charakterze przyszłym. Zaistnienie konieczności pilnej realizacji zamówienia ze względu na wystąpienie okoliczności wymagających szybkiej reakcji ze strony Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.