Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91a7865-90c0-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Usługa dystrybucji energii elektrycznej do budynków Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 213-217 uPzp. Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych o których mowa w art. 3 uPzp. W postępowaniu zachodzi okoliczność o której mowa w art 214 ust 1 pkt 1 lit. b) uPzp. Zgodnie przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
ciąg dalszy uzasadnienia w SEKCJI IX INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.55.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 390734,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102836,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej, która wykonywana będzie przez Wykonawcę zgodnie z Ogólnymi warunkami umowy o świadczenie usług, taryfą OSD oraz zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, oraz przewiduje ona wykonanie;- dystrybucji energii elektrycznej siecią dystrybucyjną OSD,
- utrzymania ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczenia,
- utrzymania parametrów jakościowych energii elektrycznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dystrybucję energii elektrycznej do czterech wskazanych punktów poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Sienkiewicza 2
Nr licznika: 50140083
Nr PPE: PPE 590322429302860160
Grupa taryfowa: C11
Nr ewidencyjny: 33111412
Ilość kWh: 20 000
Moc umowna kW: 16
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Z uwagi na charakter zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na aktualnych taryfach opłat dystrybucyjnych wydanych w drodze przez Prezesa URE. W związku z powyższym waloryzacja wynagrodzenia o której mowa w art. 439 uPzp będzie odpowiadała stawkom określonym w w/w taryfie OSD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 6857,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej, która wykonywana będzie przez Wykonawcę zgodnie z Ogólnymi warunkami umowy o świadczenie usług, taryfą OSD oraz zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, oraz przewiduje ona wykonanie;- dystrybucji energii elektrycznej siecią dystrybucyjną OSD,
- utrzymania ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczenia,
- utrzymania parametrów jakościowych energii elektrycznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dystrybucję energii elektrycznej do czterech wskazanych punktów poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Pocztowa 1
Nr licznika: A322056247928
Nr PPE: PPE 590322429302860177
Grupa taryfowa: C11
Nr ewidencyjny: 33111412
Ilość kWh: 25 000
Moc umowna kW: 17
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Z uwagi na charakter zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na aktualnych taryfach opłat dystrybucyjnych wydanych w drodze przez Prezesa URE. W związku z powyższym waloryzacja wynagrodzenia o której mowa w art. 439 uPzp będzie odpowiadała stawkom określonym w w/w taryfie OSD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 8415,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej, która wykonywana będzie przez Wykonawcę zgodnie z Ogólnymi warunkami umowy o świadczenie usług, taryfą OSD oraz zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, oraz przewiduje ona wykonanie;- dystrybucji energii elektrycznej siecią dystrybucyjną OSD,
- utrzymania ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczenia,
- utrzymania parametrów jakościowych energii elektrycznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dystrybucję energii elektrycznej do czterech wskazanych punktów poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Powstania Warszawskiego 1
Nr licznika: 96482456
Nr PPE: PPE 590322429302859164
Grupa taryfowa: C22A
Nr ewidencyjny: 50008889
Ilość kWh: 170 000
Moc umowna kW: 171
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Z uwagi na charakter zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na aktualnych taryfach opłat dystrybucyjnych wydanych w drodze przez Prezesa URE. W związku z powyższym waloryzacja wynagrodzenia o której mowa w art. 439 uPzp będzie odpowiadała stawkom określonym w w/w taryfie OSD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 75910,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej, która wykonywana będzie przez Wykonawcę zgodnie z Ogólnymi warunkami umowy o świadczenie usług, taryfą OSD oraz zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, oraz przewiduje ona wykonanie;- dystrybucji energii elektrycznej siecią dystrybucyjną OSD,
- utrzymania ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczenia,
- utrzymania parametrów jakościowych energii elektrycznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dystrybucję energii elektrycznej do czterech wskazanych punktów poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Limanowskiego 32
Nr licznika: 96482737
Nr PPE: PPE 590322429302860153
Grupa taryfowa: C22A
Nr ewidencyjny: 50008889
Ilość kWh: 30 000
Moc umowna kW: 17
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Z uwagi na charakter zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy będzie oparte na aktualnych taryfach opłat dystrybucyjnych wydanych w drodze przez Prezesa URE. W związku z powyższym waloryzacja wynagrodzenia o której mowa w art. 439 uPzp będzie odpowiadała stawkom określonym w w/w taryfie OSD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 11654,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7302,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6110202860 REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7302,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8961,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6110202860 REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8961,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80839,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6110202860 REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80839,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20181,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6110202860 REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20181,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Usługę dystrybucji energii elektrycznej na danym terenie może wykonać tylko lokalny dystrybutor (OSD) będący właścicielem sieci elektroenergetycznej, do której przyłączone są obiekty odbiorcy. Na terenie na którym znajdują się punkty poboru energii elektrycznej lokalnym dystrybutorem jest: TAURON Dystrybucja S.A. ul. Podgórska 25A 31-035 Kraków. Przedsiębiorstwo to działa w obszarze monopolu naturalnego (zgodnie z Informacją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w sprawie stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) w zakresie dostaw energii elektrycznej z dnia 24 kwietnia 2008 r. podpisaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki dr Mariusz Swora oraz Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych Jacka Sadowego. W związku z powyższym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli może być ono wykonywane wyłącznie przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Outsorcing druku"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.