eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29c7d2a-3d5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013150/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Instalacja systemu klimatyzowania pomieszczeń w budynkach SR w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257118/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-271-112/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli” w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zakres rzeczowy zamówienia, obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji
w budynku w Stalowej Woli:
 25 ściennych jednostek wewnętrznych, w pomieszczeniach biurowych,
 2 sufitowe jednostki wewnętrzne, w pomieszczeniach biurowych
 1 jednostkę zewnętrzną układu VRF,
oraz
 opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej,
 przeszkolenie 2 osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Stalowej Woli, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
 udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres 5 lat, dla Sądu Rejonowego w Stalowej Woli na całość wykonanych robót, liczone od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 5 do SWZ,
Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest:
1. dokumentacją sporządzoną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Małgorzatę Łącz, stanowiącą Załącznik Nr 2 do Umowy, obejmującą:
 Projekt budowlany,
 Projekt wykonawczy,
 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
 Przedmiar robót,
 Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
 Ofertą złożoną przez Wykonawcę - Załącznik Nr 3 do Umowy oraz kosztorysem ofertowym.
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie
z następującą kolejnością:
1. Projekt budowlany,
2. Projekt wykonawczy,
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
4. Przedmiary robót,
5. Oferta Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45314310-7 - Układanie kabli

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423981,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423981,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423981,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AQUAKLIM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590140243

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 290

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-655

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty elektryczne od poz. 42 do poz. 64 kosztorysu ofertowego - stanowiące 30% zamówienia.
2. Roboty budowlane od poz. 23 do poz. 41 kosztorysu ofertowego - stanowiące 10%zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423981,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.