eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › " Remont budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ Remont budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lipnowski. ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866494

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Sierakowskiego 10 B

1.4.2.) Miejscowość: Lipno

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 543066148

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@lipnowski.powiat.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipnowski.powiat.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018738

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00009270/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: „ Remont budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B.”
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Załączony przedmiar robót stanowi ogólną wskazówkę dla Wykonawców i nie determinuje zakresu prac objętych zamówieniem. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Podstawą dla szacowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa uzupełniana o zapisy SWZ
• Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
• Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na placu budowy łącznie z dokonaniem obmiaru robót, będących przedmiotem zamówienia. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
• Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał ogrodzić i oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami.
• Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
• Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd; mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
• Stosownie do treści art. 102 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SWZ.
• Warunki realizacji robót zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
• Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
• Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest: „ Remont budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B.”
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Załączony przedmiar robót stanowi ogólną wskazówkę dla Wykonawców i nie determinuje zakresu prac objętych zamówieniem. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Podstawą dla szacowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa uzupełniana o zapisy SWZ
• Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych szczegółowo opisują przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
• Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na placu budowy łącznie z dokonaniem obmiaru robót, będących przedmiotem zamówienia. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
• Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał ogrodzić i oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami.
• Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
• Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd; mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
• Stosownie do treści art. 102 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SWZ.
• Warunki realizacji robót zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
• Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
• Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia od dnia 01.01.2022 r. udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia wynoszącego nie mniej niż 10 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.