eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania do obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania do obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.bialystok.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wdrażanie i utrzymanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania do obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c44f7e08-95bf-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045278/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Asysta techniczna systemu do prowadzenia ewidencji, windykacji i księgowości budżetowej, innych należności, obsługi podatków i opłat lokalnych, obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej
ręki jeżeli usługi mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze lub
związanych z ochrona praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów jeżeli nie istnieją rozsądne rozwiązania
alternatywne lub rozwiązania zastępcze, a brak konkurencyjności nie jest wynikiem zawężenia parametrów zamówienia.
Jedynym właścicielem majątkowych praw autorskich do systemu FISKUS do obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest
Centrum Informatyki ZETO S.A. z siedzibą w Białymstoku, je przysługują majątkowe prawa autorskie do kodu źródłowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.108.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania do obsługi opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Szczegółowy zakres zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi asysty technicznej m.in. w zakresie:
1) dostosowania Systemu do zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa miejscowego nie później niż w terminie:
a) 7 dni przed datą wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono „vacatio legis” dłuższe niż 21-dniowe,
b) 14 dni od daty ogłoszenia, lecz nie później niż z datą wejścia w życie, w przypadku pozostałych przepisów;
2) udzielania użytkownikom Systemu pomocy i doradztwa w zakresie jego użytkowania w Czasie Gotowości Serwisowej;
3) instalację nowych, poprawionych wersji Systemu na platformie sprzętowo-systemowej Zamawiającego;
4) diagnozowania i usuwania Błędów występujących w trakcie bieżącej eksploatacji Systemu;
5) aktualizacji Systemu pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych;
6) dostarczania aktualnej wersji dokumentacji Systemu drogą e-mail na adres: dfn@um.bialystok.pl w terminie 3 dni od daty ostatniej aktualizacji Systemu - w wersji elektronicznej umożliwiającej wydruk;
7) informowania o planowanych zmianach w Systemie nie później niż na 1 dzień przed ich wprowadzeniem i dostarczania Zamawiającemu raportów zmian wprowadzonych w Systemie poprzez ich publikację w systemie FISKUS (zakładka „Pomoc”) w terminie 3 dni od dnia ich wprowadzenia;
8) zmian nazw ulic na żądanie Zamawiającego, wykonywane w liczbie do 10 zmian (przedmiot zamówienia objęty Prawem opcji);
9) tworzenia nowych rejonów/masowego przenoszenia jednostek opodatkowania między rejonami z koniecznością wyrównania pozycji na poszczególnych rejonach na żądanie Zamawiającego, wykonywane w liczbie 2 zmian rocznie (przedmiot zamówienia objęty Prawem opcji) – z uwzględnieniem skutków w raportach;
10) wsparcia w weryfikacji Błędów w Systemie w zakresie wprowadzonych danych z deklaracji (niezgodności w zakresie: statusy adresów/statusy deklaracji/rodzaje składników) - każdorazowo w przypadku zmian przepisów prawa miejscowego skutkujących zmianą wysokości opłaty;
11) wsparcia w zakresie masowego zamykania/otwierania składników - każdorazowo w przypadku zmian przepisów prawa miejscowego skutkujących zmianą wysokości opłaty.
3. Usługa asysty technicznej nie obejmuje dostosowania (modyfikacji) Systemu do potrzeb Zamawiającego, w przypadku, gdy dostosowanie nie wynika ze zmian przepisów prawa powszechnego oraz prawa miejscowego.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807

7.3.3) Ulica: Skorupska

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. uzasadnienia z sekcji III.3.1.1.)
System FISKUS jest utworem stanowiącym przedmiot prawa autorskiego zgodnie z art. 1 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 4 lutego
1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (DZ. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.). Zatem jedynym podmiotem
uprawnionym do wykonywania prac w obrębie systemu FISKUS jest Centrum Informatyki ZETO S.A. Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu FISKUS.
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu jest związane z koniecznością dokonywania zmian w jego
kodzie źródłowym co na podstawie przysługujących praw autorskich może wykonać tylko autor programu. Ponadto, dla
właściwego świadczenia usługi asysty technicznej konieczna jest szczegółowa wiedza o systemie pozwalająca w
szczególności na właściwe identyfikowanie problemów i rozwiązywanie ich we właściwy dla tego systemu sposób. Na dzień
dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
Biorąc powyższe pod uwagę zasadnym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214
ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.