eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/852000

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f488556a-8d1c-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.73.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem.
2. Zamawiający wymaga przedstawienia autoryzacji lub certyfikatu lub oświadczenia producenta o zgodzie na wprowadzenia zmian oprogramowania będących przedmiotem zamówienia. Zgodnie z pkt. 11 OPZ autoryzacja w formie certyfikatu musi pochodzić od producenta sklepu, tj. serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://gdynia.e-abonamenty.pl/. Certyfikat to w tym wypadku dokument potwierdzający zgodę na wprowadzanie modyfikacji oprogramowania, do którego prawa autorskie posiada jego producent (podany jest na dole strony głównej przedmiotowego serwisu internetowego).
Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający nie precyzuje treść w/w dokumentów, jednakże z treści złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentu winno jasno wynikać czy Wykonawca ma zgodę lub prawa do wprowadzenia zmian oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia.
3. Realizacja zamówienia następowała będzie w dwóch etapach:
Etap I: Przedstawienie projektu modułu Zaawansowanego Zarządzania Abonamentami wraz z wprowadzeniem zmian pod względem funkcjonalno-użytkowym,
Etap II: Serwisowanie sklepu internetowego w zakresie istniejącym i objętym zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEmEG NET sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992804532

7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 7/510

7.3.4) Miejscowość: Wroclaw

7.3.5) Kod pocztowy: 53-238

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.