eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pami±tkowo › Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Pami±tkowie ul. Szkolna 13



Og³oszenie z dnia 2023-01-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Pami±tkowie ul. Szkolna 13

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP im. Powstañców Wielkopolskich w Pami±tkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001076703

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pami±tkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-514

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppamiatkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zspamiatkowo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Pami±tkowie ul. Szkolna 13

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9668e58f-90c4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00018588

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006916/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Pami±tkowie ul. Szkolna 13

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spamiatkowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spamiatkowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy zakupowej Zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spamiatkowo
2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin"
oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24 godzin, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp. Za datê przekazania oferty lub wniosków przyjmuje siê datê ich przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
Zalecane formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB - zalecany format: .pdf. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji uznaje siê klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Komunikacja poprzez „Wy¶lij wiadomo¶æ” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB.

3) Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Osoby wskazane do porozumiewania siê z wykonawcami:
- w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia
Alina Jankowska w godz.10.00 – 14.00, poprzez platformê zakupow± Zamawiaj±cego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Pami±tkowie ul. Szkolna 13”.
b) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie
z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
c) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 5 lat.
d) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ.
e) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
f) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
g) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego. Produkt powinien spe³niaæ co najmniej nastêpuj±ce w³asno¶ci fizyko-chemiczne, a mianowicie:
-Gêsto¶æ w 15ºC, max, kg/m3: 860 (PN-EN ISO 12185 PN-EN ISO 3675)
-Warto¶æ opa³owa, min, MJ/kg: 42 (PN-C-04062)
-Temperatura zap³onu, min, ºC: 56 (PN-EN ISO 2719)
-Zawarto¶æ siarki, max, % ( m/m ): 0,10 (PN-EN ISO 8754 PN-EN ISO 14596)
-Barwa: czerwona.

Olej opa³owy bêdzie dostarczany do kot³owni w Szkole Podstawowej w Pami±tkowie - ul. £±kowa 3. Olej opa³owy nale¿y dostarczaæ w ilo¶ci okre¶lonej w zamówieniu wystawionym przez dyrektora jednostki w terminie nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin licz±c od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy nale¿y wykonywaæ przy u¿yciu autocysterny zaopatrzonej w instalacjê pomiarow±, któr± odmierzany bêdzie olej. Instalacja musi posiadaæ aktualne ¶wiadectwo legalizacji wystawione przez G³ówny Urz±d Miar lub Obwodowy Urz±d Miar. Wykonawca, z którym bêdzie zawarta umowa dostarczy zamawiaj±cemu kserokopiê ¶wiadectwa legalizacji najpó¼niej do dnia jej zawarcia oraz ka¿dorazowo z dostaw± dokument potwierdzaj±cy, ¿e dostarczany olej opa³owy spe³nia w/w wymagania zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e dostarczany olej opa³owy wykorzystywany bêdzie tylko i wy³±cznie do celów grzewczych w tej jednostce. Minimalna ilo¶æ oleju opa³owego jak± przewiduje Zamawiaj±cy w jednorazowej dostawie wynosi 3-4 m3. W sezonie zimowym dostawy do 9 m3.
Szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego przewidziana do zakupienia wynosi 34m3.
Minimalna ilo¶æ oleju opa³owego, który zostanie zakupiony wynosi 15m3.
Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: spe³nia/ nie spe³nia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN P£ATNO¦CI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada okre¶lone zezwolenie (koncesjê) aby móc ¶wiadczyæ w swoim kraju pochodzenia okre¶lone dostawy.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym zamówieniem zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm).
Zamawiaj±cy dokona oceny na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
nale¿ycie wykonywa³ lub wykonuje nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, dostawy objête przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. Z wykazu musi wynikaæ, wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 sukcesywnej dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych dla tego samego podmiotu o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 80.000,00 z³. brutto.

Zamawiaj±cy dokona oceny na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykazu dostaw, o którym mowa w II.7.4) (za³. nr 4 do SWZ)
2. zezwolenia (koncesji) pozwalaj±cej w swoim kraju pochodzenia na realizacjê dostaw objêtych przedmiotem zamówienia, o której mowa w II.7.2)
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do zawartej umowy:
1. Na podstawie Art. 455. 1. Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w zakresie ceny za dostarczany olej opa³owy je¿eli:
1) nast±pi³a zmian ceny oleju opa³owego publikowana prze producenta na jego stronach internetowych,
2) zmiana ceny odnosi siê do aktualnie realizowanej dostawy,
3) Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy zaistnienie zmiany ceny producenta oleju opa³owego zgodnej na dzieñ dostawy,
4) Zamawiaj±cy posiada na ten cel zabezpieczone ¶rodki finansowe,
5) Zaistnia³a zmiana odnosi siê tylko i wy³±cznie do ceny dostawy i nie zmienia ogólnego charakteru umowy w pozosta³ym zakresie.
Zmiana ceny potwierdzona w formie aneksu zawartego w dniu dostawy.

2. W zwi±zku ze zmian± podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce w/w zmiany oraz wyliczy wp³yw tych zmian na cenê realizacji umowy.
Zmiana ceny potwierdzona w formie aneksu zawartego od dnia obowi±zywania nowych przepisów prawa.
3. W zwi±zku ze zmian±:
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne.
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342).

‒ je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
W tych przypadkach Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce w/w zmiany oraz wyliczy wp³yw tych zmian na koszty wykonania zamówienia. Zmiana mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy i obowi±zuje do koñca czasu jej obowi±zywania. Strony ustalaj±, ¿e zmianie mo¿e ulec tylko i wy³±cznie wysoko¶æ udzielanej mar¿y (upustu) maksymalnie do 50% jej warto¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spamiatkowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-18 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d. RODO
h) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.