Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00004797/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
- 2021/BZP 00004797/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005767/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018558 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f5a81b-63e1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004797/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/1/2021/DZZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490412,66 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I Dostawa materiału roślinnego do wiosennych obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach wiosną:Dostawa wiosenna w rejonach:• Stare Miasto I• Stare Miasto II• Śródmieście I• Śródmieście uliceSzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.1. do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania I oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 61695,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II Dostawa materiału roślinnego (rośliny jednoroczne) do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej w rejonie:• Śródmieście I• Śródmieście ulice• Krzyki III• Fabryczna I• Fabryczna II• Fabryczna III• Fabryczna ulice• Stare Miasto I • Stare Miasto IISzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.2. do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania II oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 209665,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III Dostawa materiału roślinnego (byliny i trawy ozdobne) do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę bylin i traw ozdobnych do obsadzeń letnich kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego w rejonie:• Śródmieście I• Śródmieście III• Śródmieście ulice• Krzyki I• Krzyki III• Krzyki Zachód• Fabryczna I• Fabryczna IV• Fabryczna ulice• Stare Miasto II• Stare Miasto I • Psie PoleSzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.3 do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania III oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 182725,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66968,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66968,64
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66968,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIANT-POL POLSKA OGRODNICTWO PRODUKCYJNE PRODUKCYJNE ANNA KWIECIEŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821538494
7.3.3) Ulica: Prandocin Wysiołek 3D
7.3.4) Miejscowość: Słomniki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-090
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66968,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249464,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249464,45
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249464,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogrodniczy Royal Plant s. c. Tomasz Pągowski i Anna Pągowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321874089
7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 87
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGRODNICZY ROYAL PLANT S.C. TOMASZ PĄGOWSKI, ANNA PĄGOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGRODNICZY ROYAL PLANT S.C. TOMASZ PĄGOWSKI, ANNA PĄGOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249464,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie III, oferta z najniższą ceną, złożona przez:Byliny M. M. GrochowscyMaciej Grochowski Gołaszyn 5263-940 Bojanowo- podlega odrzuceniu a kolejna jednocześnie ostatnia, najkorzystniejsza oferta - znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - co wypełnia przesłankę odrzucenia wskazaną w ww. przepisie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166190,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360249,12
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.