eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu".



Ogłoszenie z dnia 2021-03-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018558 z dnia 2021-03-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i letnich obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f5a81b-63e1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004797/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/1/2021/DZZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490412,66 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I Dostawa materiału roślinnego do wiosennych obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach wiosną:Dostawa wiosenna w rejonach:• Stare Miasto I• Stare Miasto II• Śródmieście I• Śródmieście uliceSzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.1. do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania I oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 61695,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II Dostawa materiału roślinnego (rośliny jednoroczne) do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej w rejonie:• Śródmieście I• Śródmieście ulice• Krzyki III• Fabryczna I• Fabryczna II• Fabryczna III• Fabryczna ulice• Stare Miasto I • Stare Miasto IISzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.2. do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania II oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 209665,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III Dostawa materiału roślinnego (byliny i trawy ozdobne) do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego.Zakres obejmuje dostawę bylin i traw ozdobnych do obsadzeń letnich kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego w rejonie:• Śródmieście I• Śródmieście III• Śródmieście ulice• Krzyki I• Krzyki III• Krzyki Zachód• Fabryczna I• Fabryczna IV• Fabryczna ulice• Stare Miasto II• Stare Miasto I • Psie PoleSzczegóły przedmiotu zamówienia opisuje Załącznik nr 1.3 do SWZ - Kosztorys ofertowy dla Zadania III oraz Załącznik nr 4 do wzoru umowy - OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 182725,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66968,64

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66968,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66968,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIANT-POL POLSKA OGRODNICTWO PRODUKCYJNE PRODUKCYJNE ANNA KWIECIEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821538494

7.3.3) Ulica: Prandocin Wysiołek 3D

7.3.4) Miejscowość: Słomniki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-090

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66968,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249464,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249464,45

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249464,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogrodniczy Royal Plant s. c. Tomasz Pągowski i Anna Pągowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321874089

7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 87

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249464,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie III, oferta z najniższą ceną, złożona przez:Byliny M. M. GrochowscyMaciej Grochowski Gołaszyn 5263-940 Bojanowo- podlega odrzuceniu a kolejna jednocześnie ostatnia, najkorzystniejsza oferta - znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - co wypełnia przesłankę odrzucenia wskazaną w ww. przepisie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166190,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360249,12

2021-03-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.