eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostroróg › "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie logopedii"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie logopedii”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrorogu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634275766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wroniecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 31 719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuroops@opsostrorog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.ostrorog.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie logopedii”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cad78f5-a22e-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego w trybie podstawowym numer postępowania RG.271.2.2023 na realizację zadania pn. „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie logopedii” nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f5b94154-9ab9-11ee-ba3b-4e891c384685

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
– dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie logopedii. Ilość godzin świadczenia usługi
1100 godzin (Zamawiający wskazuje, że minimalna wartość zleconej usługi wynikającej z niniejszego zamówienia nie
będzie mniejsza aniżeli 80 % maksymalnego wynagrodzenie umownego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie Wykonawca Dorota Szablewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dorota Szablewska „SIEDLISKO” nie złożył wstępnej propozycji cenowej.

Strony postępowania nie miały zatem możliwości przeprowadzenia w sprawie negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.