eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Usługi cateringowe: - wyżywienia dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior+" Świątkowizna - dożywiania uczniów szkół z terenu gminy Fabianki



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe:
- wyżywienia dla podopiecznych
Dziennego Domu „Senior+” Świątkowizna
- dożywiania uczniów szkół z terenu gminy Fabianki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Fabiankach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gopsfabianki.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe:
- wyżywienia dla podopiecznych
Dziennego Domu „Senior+” Świątkowizna
- dożywiania uczniów szkół z terenu gminy Fabianki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c5fa7d-5294-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00293670/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 GOPS.241.1.2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294298/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.241.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I - Usługi cateringowe : - wyżywienie dla podopiecznych Dziennego Domu „Senior+” Świątkowizna

1. Wyżywienie dla podopiecznych Dziennego Domu „Senior+” zlokalizowanego w Świątkowiźnie, gmina Fabianki.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na:
- przygotowaniu i dostarczaniu gotowych posiłków dla podopiecznych DD „Senior+” w Świątkowiźnie.
- dostarczaniu posiłków dla uczestników projektu do DD „Senior+” w Świątkowiźnie, w pojemnikach zapewniających zachowanie temperatury wymaganej przez Zamawiającego oraz zachowanie odpowiednich warunków sanitarno - higienicznych obowiązujących w zbiorowym żywieniu, to jest w termosach cateringowych.
- zapewnieniu przez Wykonawcę naczyń dostosowanych do rodzaju podawanych posiłków i sztućców w liczbie minimum odpowiadającej liczbie zamawianych posiłków
- obowiązki opisane powyżej będą wykonywane codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach funkcjonowania DD „Senior+”, który działać będzie 8 godzin dziennie. Przewidywane godziny funkcjonowania DD „Senior+” to: od 7:30 do 15:30.
3. Przewidywana szacunkowa ilość posiłków w ciągu trwania umowy wynosi – 3.765 posiłków – od 01.01.2022 r do 31.12.2022 r. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
4. Wielkość dostaw ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Zamawiający wymaga dostarczania przez Wykonawcę 15 zestawów posiłków każdego dnia – z zastrzeżeniem pkt. 5. Na jeden zestaw składa się : śniadanie oraz obiad dwudaniowy. Wymagane godziny dostarczania posiłków: śniadanie 9:00-9.30, obiad 12:30 - 13:00. Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków - na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw, aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. Zamawiający zastrzega, iż godziny wydawania posiłków, w szczególności obiadu, mogą ulec zmianie, o czym Wykonawca zostanie poinformowany wcześniej.
5. Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy liczba wydawanych dziennie posiłków może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% przewidywanej liczby posiłków. Informacje te będą podawana najpóźniej dzień wcześniej do godziny 15:00. Powyższe wynikać będzie z liczby podopiecznych deklarujących obecność w DD „Senior+” dnia kolejnego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Wymagania dla posiłków:
1) Wykonawca winien przedstawić przed podpisaniem umowy przykładowy jadłospis na cały miesiąc (20 dni) przedmiotu zamówienia rozpisany na dekady wraz z gramaturą posiłków (1 dekada obejmuje okres 10 dni roboczych). Przedłożone do oferty jadłospisy winny zawierać dokładnie wyszczególnione - opisane posiłki wraz z ich gramaturą i wartością odżywczą oraz wykazem alergenów
2) Dostarczane posiłki winny spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w jadłospisie dekadowym
- w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 2 razy obiad z drugim daniem mięsnym i co najmniej 1 raz rybnym;
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, zmniejszenie zużycia soli na rzecz naturalnych przypraw ziołowych,
- w posiłkach należy unikać dodawania cukru i syropów owocowych na bazie cukru, jak np. syrop glukozowo-fruktozowy (także do wody i herbaty).
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
- w przypadku dań mięsnych wyklucza się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np.: mrożone pierogi, gołąbki, klopsy, używania produktów typu kostki rosołowe, masłopodobnych, seropodobnych, wędliny w swoim składzie maja zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi, mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie);
- wyklucza się stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia;
- odpowiedni dobór produktów pod względem barw, smaków, zapachów i konsystencji, szczególnie w obrębie jednego posiłku, potrawy powinny być podane w sposób estetyczny,
3) Produkty wykorzystywane do tzw. „okładu” – tzn. układane na pieczywie (np. szynka, kiełbasa, ser żółty itp.) oraz pieczywo , z wyłączeniem bulek, musza być pokrojone.
4) Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi wykaz stosowanych do przygotowania posiłków produktów i surowców wraz z nazwami producentów.
5) Wykonawca zobowiązuje się do ograniczenia stosowania produktów przetworzonych na poczet innych wartościowych produktów odżywczych.
6) W jadłospisie należy uwzględnić stosowanie diety: ogólnej, jarskiej, bezmlecznej, bezglutenowej oraz innych diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązuje się:
- przygotowywać posiłki zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004/WE z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny żywności i żywienia (Dz. U. UE L139 z dnia 30.04.2004 r. ze zm.).
- przygotowywać posiłki spełniające Normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi dla osób dorosłych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości, zachowując określone przepisami prawa normy i wymogi. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów.
- przechowywać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 roku Nr 80, poz. 545 ze zm.), próbek pokarmowych ze wszystkich partii przygotowanych i dostarczanych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
- dostarczać posiłki na własny koszt i ryzyko, własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków - zgodnie z przepisami prawa. Przygotowane posiłki powinny posiadać temperaturę zgodną z wymogami, minimalna temperatura zupy winna wynosić 75oC, drugiego dania 65oC, płynów 80oC, a maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) 15oC. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczania, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków, podpisem upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz Wykonawcy,
8. Inne wymagania dotyczące składników poszczególnych posiłków:
- codzienne obiady składać się muszą z dwóch dań, tj. zupy i dania głównego oraz kompotu lub soku;
- śniadania winny zawierać dodatek warzywny (np. pomidor, ogórek, rzodkiewka, papryka, sałata), do śniadania kawa i herbata;
- produkty takie jak miód, dżem, powidła, warzywa do śniadania musza być podawane w dodatkowym naczyniu lub opakowaniu jednorazowym,
- zupy i sosy winny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych, bez użycia półproduktów np. zupy, sosy w proszku;
- w piątki i wigilię zachowanie potraw postnych.
9. W celu podania posiłków dla uczestników projektu, Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do kuchni (pomieszczenia wydawania posiłków).
10. Zasady składania zapotrzebowania na posiłki:
- Przewidywana przez Zamawiającego dzienna liczba całodziennych porcji wynosi 15 śniadań i obiadów.
- Zamawiający zastrzega, iż rzeczywista liczba posiłków z podziałem na diety, zależna będzie od liczby uczestników projektu przebywających na terenie DD. O dokładnej ilości porcji z podziałem na poszczególne diety, Zamawiający będzie informował Wykonawcę, najpóźniej do godziny 15-tej w dniu poprzedzającym zamówienie, w formie elektronicznej, telefonicznej lub pisemnej.
- Wykonawca zobowiązany jest do uwzględniania zmiennego dziennego zapotrzebowania na ilości posiłków.
1. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie w zakresie obowiązujących przepisów prawa, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie uczestników przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przygotowania dodatkowego zestawu posiłków do wglądu i kontroli dla Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o kontroli z 1 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego. Ponadto przedstawiciel Zamawiającego ma prawo kontrolować w każdej chwili rodzaj i jakość produktów, z których będą sporządzane posiłki, a także przestrzeganie przez Wykonawcę i jego pracowników wymogów wynikających z Umowy, SWZ oraz z przepisów dotyczących produkcji i jakości świadczonych usług. Zakwestionowane przez przedstawiciela Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegać będą wymianie na koszt Wykonawcy.
W związku z ograniczoną ilością znaków do zamieszczenie pozostała cześć opisu zamówienia znajduję się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 79065,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Usługi cateringowe - dożywianie uczniów szkół z terenu gminy Fabianki
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie (dowóz) posiłków jednodaniowych zachowując następujące zasady:
a) 4 x w tygodniu drugie danie tj,:
- ziemniaki , kasza, makaron lub ryz (min. 200 g),
- mięso lub ryba (min. 100 g),
- surówki, jarzyny (min. 100g)
b) 1 x w tygodniu – danie jarskie (min. 400g)
Dowóz będzie odbywał się od 10.01.2022 r do 23.06.2022 oraz 12.09.2022 r do 22.12.2022 r. w dni nauki szkolnej , tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych dla około 75 uczniów uczęszczających do szkół z terenu gminy Fabianki ( tj. Szkoła Podstawowa w Nasiegniewie, Szkoła Podstawowa w Fabiankach, Szkoła Podstawowa w Cypriance, Szkoła Podstawowa w Szpetalu Górnym ).
Przewidywana szacunkowa ilość posiłków w ciągu trwania umowy wynosi – 12.600 posiłków
Zamawiający przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy liczba wydawanych dziennie posiłków może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40 % przewidywanej liczby posiłków.
W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone gorące posiłki jednodaniowe.
Produkty wykorzystywane do przygotowania posiłków musza spełniać Zalecenia i Normy Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie musza spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. póź. 1154).
Dostarczenie dyrektorom poszczególnych placówek jadłospisu na okres tygodnia , który powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie jednego tygodnia.
Dostawa musi odbywać się w pojemnikach przystosowanych do przewozu żywności zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszystkie wymogi sanitarno - higieniczne.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłków w naczyniach jednorazowych z odpowiednia ilością sztućców jednorazowych.

1. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie w zakresie obowiązujących przepisów prawa, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie uczestników przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przygotowania dodatkowego zestawu posiłków do wglądu i kontroli dla Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o kontroli z 1 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego. Ponadto przedstawiciel Zamawiającego ma prawo kontrolować w każdej chwili rodzaj i jakość produktów, z których będą sporządzane posiłki, a także przestrzeganie przez Wykonawcę i jego pracowników wymogów wynikających z Umowy, SWZ oraz z przepisów dotyczących produkcji i jakości świadczonych usług. Zakwestionowane przez przedstawiciela Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegać będą wymianie na koszt Wykonawcy.
5. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
6. Jeśli Wykonawca nie dostarczy posiłków spełniających wyżej wymienione kryteria zostanie obciążony kosztami zamówienia posiłków u innego usługodawcy.
7. Cena brutto jednodniowego wyżywienia winna zawierać koszt przygotowania i dostarczenia posiłku.
8. Pozostałe wymagania:
- Rodzaj i liczba dostarczonych posiłków winna odpowiadać dziennemu zestawieniu diet składanych przez Zamawiającego.
9. Dystrybucja posiłków:
1) Wykonawca odpowiada za przygotowanie i dostarczanie posiłków, z uwzględnieniem rodzaju diet oraz zgodnie z wykazem (dziennym zestawieniem diet) przedstawianym Wykonawcy przez Zamawiającego, najpóźniej do godziny 10-tej w dniu poprzedzającym zamówienie.
2) Zamawiający nie dopuszcza podawania posiłków innych, niż przygotowanych tego samego dnia.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zakupi produkty do produkcji posiłków. Wszystkie produkty wykorzystywane do produkcji muszą być dopuszczone do obrotu w kraju, odpowiadać wymaganiom jakościowym stawianym przez Polską Normę, muszą być wytworzone zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość, bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań towaru, w opakowaniach zgodnych z obowiązującymi przepisami oraz muszą posiadać prawidłowe terminy ważności
4) Ilościowego oraz jakościowego odbioru posiłków dokonują wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy.
5) Przygotowanie pojemników transportowych z potrawami , należy do obowiązków Wykonawcy i winno gwarantować utrzymanie wymaganej temperatury posiłków oraz należyte warunki sanitarne podczas transportu posiłku.
6) Zamawiający codziennie będzie informował Wykonawcę o ilości posiłków.
10. Forma i sposób przygotowania jadłospisu:
- Jadłospis należy wykonać w taki sposób, aby jednoznacznie można było odczytać nazwy produktów i potraw, ilość produktów, gramaturę, dni w jakich dany produkt lub potrawa będą serwowane .
- Jadłospisy powinny być zgodne z normami żywienia, opisem przedmiotu zamówienia i zawierać ilości produktów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, jednak nie mniejsze niż zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia dla poszczególnych diet.
- Wyżywienie należy planować na 5 dni z wyszczególnieniem gramatury posiłków, a jadłospis dostarczyć Zamawiającemu oraz wywiesić w widocznym miejscu świadczenia usługi.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 5-dniowego jadłospisu Zamawiającemu - w terminie najpóźniej ostatniego dnia roboczego tygodnia, poprzedzającego tydzień realizacji 5 - dniowego jadłospisu. Zamawiający zatwierdza przedstawiony przez Wykonawcę jadłospis poprzez przesłanie do Wykonawcy informacji na adres poczty elektronicznej, że przedłożony przez niego jadłospis został zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmian, jeżeli przedmiotowy jadłospis nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia wystąpiła powtarzalność tego samego jadłospisu.
12. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest nadto do:
1) Planowania posiłków dietetycznych zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych, stosowania sezonowości posiłków/produktów, zachowania wymaganej przez Zamawiającego temperatury posiłków;
2) Odbioru po każdym posiłku odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) Używania środków myjących i dezynfekujących przeznaczonych do powierzchni mających kontakt z żywnością i dopuszczonych do obrotu na terenie Unii Europejskiej;
4) Przekazywania Zamawiającemu próbki posiłków/potraw w celu oceny walorów smakowych. Wartość tych próbek żywności Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę całodziennego wyżywienia.
5) Posiłki będą wydawane uprawnionym , a wynagrodzenie należne Wykonawcy obejmować będzie rzeczywistą liczbę posiłków wydanych w danym okresie rozliczeniowym. Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy). Po upływie każdego miesiąca kalendarzowego Wykonawca przedstawi miesięczne zestawienie wydanych posiłków, które będzie stanowić podstawę wypłaty wynagrodzenia.
6) W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały przez Zamawiającego ilości stanowiące przewidywane maksymalne ilości dzienne wydawanych posiłków. Realizowane zamówienie w każdym z elementów nie może przekroczyć określonej maksymalnej ilości dziennej wydawanych posiłków.
7) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego, o każdej kontroli podjętej przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
8) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane zamówienie, nawet gdy ilość uczestników projektu będzie niższa niż zakładana w przedmiocie zamówienia. Cena brutto za 1 posiłek dla 1 osoby na 1 dzień będzie podstawą do miesięcznego wyliczenia faktycznej należności dla Wykonawcy.
9) Faktury lub elektroniczne faktury częściowe/miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w danym miesiącu kalendarzowym wraz z załączonym zestawieniem rzeczowym, potwierdzonym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
10) Płatności dokonywane będą przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia przyjęcia prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 137592,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering "U Gradki" Elżbieta Gradkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911298023

7.3.3) Ulica: Piekarska 2

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering 'U Gradki" Elzbieta Gradkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911298023

7.3.3) Ulica: Piekarska 2

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.