Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005053/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
- 2021/BZP 00005053/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006123/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018466 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka część I i część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka część I i część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6399ac3d-6487-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002065/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005053/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 399044,39 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I :Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, ziemnej. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzkao nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i ziemnej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, spękań i deformacji ww. nawierzchni poprzez: 1. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 2. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy).3. Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem.4. Uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienną.5. Odtworzenie podbudowy.6. Frezowanie nawierzchni.7. Wykonanie nawierzchni za pomocą rozkładarki mas bitumicznych.8. Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną.9. Wymianę uszkodzonych krawężników.10. Wykonanie oraz likwidację progów zwalniających z mieszanki mineralno – asfaltowej.Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego – załącznik nr 8a do SWZ, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka - załącznik nr 10 do SWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ;Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy nie później niż do 27 grudnia 2021 r.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ze złożoną ofertą kosztorysy ofertowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 303596,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych oraz kamiennych. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszychi placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanychz kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych, kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie spoin. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego ww. nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że do robót należy przystąpić w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zleceniaWskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego, załącznik nr 8b do SWZ, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego postepowania. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka – załącznik nr 10 do SWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku.Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SWZ; Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 miesięcy, nie później niż do 27 grudnia 2021 r.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz ze złożoną ofertą kosztorysy ofertowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 95447,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333883,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355672,95
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355672,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych DROGMOST Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831646111
7.3.3) Ulica: Objazdowa 24
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145755
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130380
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma DARBUD Dariusz Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831347093
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 48/2
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3277D ul. Nadbrzeżna w Bystrzycy Kłodzkiej"
- Odbudowa ulicy Partyzantów w Kłodzku
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
- "Remonty odwodnienia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz przepustu na drodze nr 3238D w Krosnowicach"
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3308D ul. Zajęcza w Kłodzku na długości 0,5 km"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
- Rozebranie istniejącego obiektu inżynierskiego i budowa mostu przez rzekę Radomirkę na dr. pow. nr 2123L w km 5+731,38 w m. Żuków wraz z dojazdami
- "Modernizacja drogi dojazdowej do pól Tochołów, Giebułtów"
- Remont drogi powiatowej nr 1540C Rafa-Pień
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.