eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków dla Seniorów do Dziennego Domu ,,Senior+'' oraz Klubu ,,Senior+'' w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków dla Seniorów do Dziennego Domu ,,Senior+’’ oraz Klubu ,,Senior+’’ w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002710409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 30

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 23 697 21 78

1.5.8.) Numer faksu: 0 23 697 09 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsdzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialdowo-mops.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55431abe-94d5-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków dla Seniorów do Dziennego Domu ,,Senior+’’ oraz Klubu ,,Senior+’’ w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55431abe-94d5-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.II.26.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201320 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Kody CPV:
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 Usługi gotowania posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków dla Seniorów do Dziennego Domu ,,Senior+’’ w Działdowie ul. Norwida 2, oraz Klubu ,,Senior+’’ w Działdowie ul. Wł. Jagiełły 32.
3.Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023r., poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 14 marca 1985r. Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Dz.U. z 2023r., poz.338 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. z 2007r. Nr 80, poz. 545 ze zm.) oraz niniejszej specyfikacji.
4.Posiłki będą dostarczane przez Wykonawcę w godzinach od 11.30 – 13.00 w opakowaniach jednorazowego użytku trzymających ciepło.
5.Usługa cateringowa będzie świadczona dla Dziennego Domu „Senior+’’ dla ok. 22 osób, od poniedziałku do piątku tj. ogółem ok. 253 dni, natomiast dla Klubu „Senior+” dla ok. 30 osób ok. trzy razy w tygodniu tj. ogółem ok. 150 dni. Usługa nie będzie świadczona w dni ustawowo wolne od pracy.
6.Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z cateringu może się zmienić w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo będzie informować o ilości posiłków Wykonawcę w dniu usługi cateringowej do godz. 9.00.Rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą, przy czym Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności uczestników, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy.
7.Posiłek ma być dwudaniowy (zupa + drugie danie). Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego.
8.Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych.
9.Posiłki do Dziennego Domu ,,Senior+’’ oraz Klubu ,,Senior+’’ należy dostarczać w ramach kosztów własnych a także zapewnić na własny koszt opakowania jednorazowego użytku oraz sztućce.
10.W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłek, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł.
11.Wykonawca zobowiązany jest do codziennego odbioru pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ilości.
12.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
13.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
14.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15.Wykonawca w przypadku ogłoszenia stanu epidemii będzie przestrzegać wszelkich zasad bezpieczeństwa zgodnych z reżimem sanitarnym.
16.Wykonawca powinien dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu żywności, dysponować pojemnikami gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Miejsce przygotowywania posiłków podane w formularzu ofertowym może ulec zmianie, jednak odległość nie może być większa od podanej w formularzu ofertowym.
17.Wykonawca pobiera i przechowuje próby pokarmowe do celów sanitarno – epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczanych posiłków, przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w każdym czasie bez wcześniejszego informowania o tym Wykonawcy. W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości co do jakości, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu pobranie próbek posiłków w celu ich zbadania, koszt takich badań ponosi Wykonawca. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki.
19.Na podstawie art. 95 ust, 1 ustawy p.z.p., Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji przedmiotu zamówienia.
20.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:
-osoby wykonujące czynności polegające na przygotowywaniu, sporządzaniu i gotowaniu posiłków – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy.
21.Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, aby osoby zatrudnione przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.-Kodeks pracy. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP, a także aktualne książeczki zdrowia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiające odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Ponad to zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zmówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu.

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) odrzuca ofertę Izabeli Anny Wiktorowskiej Bar Gastronomiczny ,,CYMES’’ ul. Polna 28, 13-200 Działdowo.
Uzasadnienie faktyczne:
W toku badania oferty stwierdzono, iż w formularzu ofertowym zdanie dotyczące oświadczenia czy Wykonawca jest płatnikiem VAT czy nie jest płatnikiem VAT nie zostało zaznaczone pomimo, że poniżej została podana cena jednostkowa całego posiłku netto, podatek VAT oraz cena brutto jak również ogółem wartość zamówienia netto, podatek VAT i wartość brutto. W związku z tym Zamawiający uznaje, że Wykonawca nie złożył stosownego oświadczenia i uznał ofertę za niezgodną z warunkami zamówienia.
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) odrzuca ofertę Centrum Ekonomii Społecznej BONUM ul. Gajdy 3 87-300 Brodnica.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w toku badania ofert jako najwyżej oceniona została oferta złożona przez: Centrum Ekonomii Społecznej BONUM ul. Gajdy 3 87-300 Brodnica, z ceną wykonania zamówienia w wysokości ogółem 315 267,12 zł brutto. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Zamawiające wezwał w dniu 28.12.2023r. Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Niestety do wyznaczonego terminu tj. do 03.01.2024r. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów i nie odpowiedział na wezwanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.