eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu "PASJA BIZNESU".



Ogłoszenie z dnia 2021-03-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018153 z dnia 2021-03-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86 76 239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85 20 611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69aa556c-704f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Pasja Biznesu” realizowany jest w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2022 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII „Regionalny Rynek Pracy”, Działanie 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” i współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008868/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 32056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia (w ramach 3 edycji projektu) z zakresu przygotowania uczestników projektu „PASJA BIZNESU” do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (teczka, notes/zeszyt, długopis, pen-drive).Do obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie przeprowadzenie szkolenia dla 90 Uczestników Projektu z podziałem na 3 edycje po 30 osób. W każdej edycji zostaną utworzone 2 grupy po średnio 15 osób.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom projektu wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowanie ich do wypełnienia biznesplanu, składanego w ramach projektu „PASJA BIZNESU”.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z założeniami i dokumentacją projektu, w szczególności z wzorem biznesplanu, znajdującym się na stronie internetowej Zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/projekty/pasja-biznesu/.Program szkolenia obejmuje 40 godzin dydaktycznych szkolenia dla 1 grupy szkoleniowej. Zakłada się, że zamówienie będzie realizowane przez pięć kolejnych dni roboczych w wymiarze 8 godzin dziennie z uwzględnieniem dwóch minimum 15 minutowych przerw oraz jednej obiadowej 30 minutowej.Program szkolenia – 40 godzin – powinien obejmować następujące tematy:• prawne aspekty zakładania i prowadzenie działalności gospodarczej – 8 godzin • marketing – 6 godzin• finanse i rachunkowość – 8 godzin• sporządzenie biznesplanu planowanego przedsięwzięcia – 16 godzin• równość szans w tym płci i zrównoważony rozwój – 2 godziny.Uczestnikami usługi będą wskazani przez RARR S.A. uczestnicy projektu pn. „PASJA BIZNESU” Szkolenie odbędzie się w przedziale czasowym:I edycja: 1/2 Kwartał 2021II edycja: 3/4 Kwartał 2021III edycja: 3/4 Kwartał 2021, dla 2 grup szkoleniowych w przeciągu max. 5 dni, liczących po 15 osób każda, w wymiarze 40 godzin szkolenia dla każdej grupy.W sytuacji podjęcia decyzji przez Zamawiającego o połączeniu dwóch edycji np. 1. i 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia do 10 dni (o czym poinformuje Wykonawcę minimum 14 dni wcześniej).Ostateczny termin przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu Umowy minimum 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia dla każdej z edycji.Wykonawca zobowiązany jest do:• Realizacji szkolenia w wymiarze 8 godzin dziennie w przedziale czasowym między 8:00 a 18:00 zgodnie z harmonogramem przesłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy, na maksymalnie 7 dni przed dokładną datą pierwszego dnia szkolenia.• zapewnienia co najmniej 2 trenerów – wykładowców, prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia w dwóch, 15 osobowych grupach w tym samym terminie oraz spełnienie przez Wykonawcę określonych standardów jakości szkolenia. • Zapewnienia obsługi administracyjno–organizacyjnej szkolenia (tj. m.in. prowadzenia dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, prowadzenie list obecności na wzorze dostarczonym przez Zamawiającego, przygotowanie danych do zaświadczeń o odbyciu szkolenia).• Przeprowadzenia walidacji szkolenia – sprawdzenia nabytych przez uczestników szkolenia kompetencji (osiągniętych efektów uczenia się).• Wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia.• Wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP.• Oznakowania pomieszczenia, materiałów szkoleniowych i środków technicznych przez rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów realizowanych w ramach RPO WP 2014-2020.Zamawiający zobowiązany jest do:• zapewnienia co najmniej 2 sal wykładowych, wyposażonych w sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia zajęć. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji szkolenia, określonych przez Instytucję Zarządzającą (jeśli dotyczy). 1. Szkolenie musi być realizowane przez podmiot wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.Dokument potwierdzający (wydruk z RIS poświadczony za zgodność z oryginałem) spełnienie powyższego warunku należy dołączyć do Oferty.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy po podpisaniu umowy wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji tj. wzorów list obecności, obowiązujących oznaczeń, log.3. Wykonawca zapewnia, że trenerzy zaproponowani przez Wykonawcę rzeczywiście zrealizują zamówienie.4. W przypadku nieustania sytuacji epidemiologicznej Wykonawca przeprowadzi szkolenie w formule on-line (zgodnie z zachowaniem wszystkich Wytycznych WUP Rzeszów i po uzyskaniu zgody przez instytucję Zarządzającą) – zostanie to ustalone przed każdą edycją szkoleń odrębnie. W sytuacji zakończenia sytuacji epidemiologicznej zajęcia będą się odbywać w formie stacjonarnej w salach, które zapewni Zamawiający.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w formule zdalnej (on-line), z wykorzystaniem teleinformatycznych środków łączności (telekonferencja), z uwzględnieniem poniższych zasad:a) Wykonawca ma dowolność wyboru rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie, z zastrzeżeniem, że przyjęte rozwiązanie musi uzyskać akceptację Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji spotkania;b) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne nie może wymagać instalowania na komputerach uczestników spotkania jakichkolwiek płatnych aplikacji;c) Wykonawca ponosi koszty użytkowania rozwiązania teleinformatycznego; cena usługi powinna uwzględniać koszt użytkowania rozwiązania teleinformatycznego;d) Wykonawca ma obowiązek powiadomić uczestników spotkania o sposobie jego przeprowadzenia (z podaniem instruktażu w przedmiocie logowania i obsługi rozwiązania teleinformatycznego); e) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne powinno umożliwiać nieograniczony udział w szkoleniu wskazanej liczby uczestników;f) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne winno umożliwiać potwierdzenie udziału w szkoleniu (sporządzenie „listy obecności”);g) szkolenie powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, „na żywo” (nie dopuszcza się odtworzenia wcześniej nagranych materiałów);h) przyjęte rozwiązaniu teleinformatyczne powinno zapewniać transmisję dźwięku i obrazu, a także możliwość prezentacji plików (graficznych, tekstowych, prezentacji);i) zapewnienie zapisu (nagrania) transmisji spotkania;j) uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu szkolenie (w formie głosowej lub tekstowej);k) po zakończeniu szkolenia Wykonawca udostępni uczestnikom szkolenia (w szczególności poprzez przesłanie pocztą elektroniczną) materiały dydaktyczne ze szkolenia;l) Wykonawca zapewni ochronę danych osobowych uczestników spotkania.5. Szkolenia przeprowadzone przez Wykonawcę będą prowadzić do uzyskania kompetencji (przez kompetencje rozumie się wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia), pod warunkiem zrealizowania wszystkich etapów nabycia kompetencji, określonych w Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020, tj.:Etap I–Zakres –w ramach wniosku o dofinansowanie należy zdefiniować grupy docelowe do objęcia wsparciem oraz wybrać obszar interwencji EFS, który będzie poddany ocenie (np. szkolenia czy staże);Etap II–Wzorzec –w ramach wniosku o dofinansowanie należy zdefiniować standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych;Etap III–Ocena–po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie należy przeprowadzić weryfikację efektów uczenia się na podstawie opracowanych kryteriów oceny (np. egzamin zewnętrzny, test, rozmowa oceniająca)Etap IV –Porównanie–po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie należy porównać uzyskane wyniki etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się).Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia walidacji uzyskania kompetencji. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z powyższymi etapami będzie prowadziło do potwierdzenia uzyskania kompetencji przez uczestników i wydania zaświadczenia uczestnikom.Do obowiązków Wykonawcy należy również:• Wyposażenia każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia oraz we wzór Biznesplanu (dostępny do pobrania na stronie projektu https://rarr.rzeszow.pl/projekty/pasja-biznesu/). Materiały szkoleniowe powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią Wytycznych dotyczących oznakowania projektów RPO WP 2014-2020 (wymagane oznakowania zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy). Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne (teczka, notes/zeszyt, długopis, pen-drive). Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika szkolenia podpisaniem listy odbioru materiałów dydaktycznych szkoleniowych. Na pen-drive Zamawiający zapisze wszystkie prezentacje ze szkoleń. Materiały szkoleniowe i sposób ich oznakowania zostaną, przed przekazaniem uczestnikom, zatwierdzone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62419

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MPD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133676812

7.3.3) Ulica: ul. Bernardyńska 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2021-03-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.