Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277213/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-20
- 2021/BZP 00279156/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00290697/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja ogrodów przypałacowych w kompleksie pałacowo-parkowym w Kamieńcu Ząbkowickim – etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 729-057-840
1.5.8.) Numer faksu: +48 74-816-33-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kamienieczabkowicki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamienieczabkowicki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kamienieczabkowicki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja ogrodów przypałacowych w kompleksie pałacowo-parkowym w Kamieńcu Ząbkowickim – etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38c0ab4-49f6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003624/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 prace konstrukcyjne w zakresie ogrodów tarasowych, mała architektura ogrodowa, odtworzenie historycznej illuminacji traktów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pt. Nowa jakość zwiedzania w romantycznym zespole pałacowo-parkowym w Kamieńcu Ząbkowickim, w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277213/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/BGP-13/PN-R/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11726016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są : Rewitalizacja ogrodów przypałacowych w kompleksie pałacowo-parkowym w Kamieńcu Ząbkowickim – etap I polegająca na wykonaniu:
Robót budowlanych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich związanych z kompleksem pałacowo-parkowym w zakresie I: Roboty budowlano-konstrukcyjne oraz prace konserwatorskie i restauratorskie
w zakresie ogrodów tarasowych oraz tuneli i części podziemi; Roboty budowlane oraz prace konserwatorskie i restauratorskie w zakresie małej architektury, rzeźby i detalu architektonicznego ogrodów tarasowych
i parku; Roboty instalacyjne i budowlane w zakresie fontann i ich technologii oraz instalacji nawadniających i elektrycznych; Nasadzenia szaty roślinnej w ogrodach tarasowych i parku; Roboty budowlane
i konserwatorskie w zakresie nawierzchni drogowych – rekonstrukcja historycznych oraz budowa nowych dróg i ścieżek oraz nawierzchni tarasów.
Robót budowlanych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich w zakresie odtworzenia historycznego oświetlenia traktów komunikacyjnych i małej architektury oraz nasadzeń szaty roślinnej w ogrodach tarasowych w zakresie II: Wykonanie przyłączy wodnych i kanalizacyjnych wraz instalacjami zewnętrznymi oraz z badaniami archeologicznymi, archeobotanicznymi i przyrodniczymi; Roboty instalacyjne i budowlane w zakresie fontann i ich technologii oraz instalacji nawadniających i elektrycznych; Nasadzenia szaty roślinnej; Wraz z niezbędną dokumentacją i nadzorem określonymi w SWZ.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7, 45212350-4.
3.3. Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.
3.4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.6. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP:
3.6.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę;
3.6.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy
i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia.
3.6.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.
3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie
z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie dokona wizji lokalnej. Terminy wizji lokalnej wskazano w Opisie przedmiotu zamówienia.
3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14423000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14423000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14423000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ARKO Handlowo Usługowa Arkadiusz Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141432077
7.3.3) Ulica: ul. Złotostocka 12
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
7.3.5) Kod pocztowy: 57-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Łuczak FIRMA "ARKO" HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Łuczak FIRMA "ARKO" HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14423000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
- "Budowa windy i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym I Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida w Wyszkowie".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.