eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa drogi gminnej nr 218517.G w miejscowości Zajezierze wraz z infrastrukturą techniczną"



Ogłoszenie z dnia 2021-03-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018079 z dnia 2021-03-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa drogi gminnej nr 218517.G w miejscowości Zajezierze wraz z infrastrukturą techniczną”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-640-63-63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa drogi gminnej nr 218517.G w miejscowości Zajezierze wraz z infrastrukturą techniczną”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e960b69e-66e7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest dofinansowana z programu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym w inwestycje w energię od-nawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005554/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 59738,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Zaprojektuj i wy-buduj - przebudowa drogi gminnej nr 218517.G w miejscowości Zajezierze wraz z infrastrukturą techniczną” w zakresie przebudowy drogi gminnej nr 218517.G w miejscowości Zajezierze wraz z infrastrukturą techniczną (część I) oraz budową kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni i wykonaniem ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 3171G w Sztumie (część II).2) Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy między innymi:2.1) Przedłożenie Zamawiającemu pisemnej opinii o dokumentacji projektowej na podstawie, której ma być realizowana inwestycja w szczególności w zakresie zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów budowlanych oraz STWiORB.2.2) Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi obejmującymi swym zakresem:a) Przebudowę drogi, ścieżki pieszo - rowerowej, miejsc postojowych itp. w tym robo-ty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, podbudowy, nawierzchnie, elementy ulic, mała architektura, oznakowanie, roboty wykończenioweb) Przebudowę sieci wodociągowej,c) Budowę sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami,d) Budowa oświetlenia drogowego w tym linie kablowe, słupy oświetleniowe i oprawy na wysięgnikach z włączeniem do istniejącego systemu oświetlenia ulicznego funk-cjonującego na terenie Miasta i Gminy Sztum,e) Przestrzeganie warunków uzgodnień branżowych.3) Podstawowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno –użytkowy (PFU) natomiast szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia przed-stawia dokumentacja projektowa sporządzona przez Wykonawcę „zaprojektuj i wybuduj”.4) Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych systemem połówkowym. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić do-stęp osób postronnych.5) Zamawiający zawarł umowę o przyznaniu pomocy Nr 00098-65151-UM1100199/18 z dnia 30.12.2019r. Inwestycja jest dofinansowana z programu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulep-szaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym w inwestycje w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, w związku z czym, strony oświadczają, że są świadome, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzy-mania terminu umownego Zamawiający utraci dofinansowanie i powstanie w związku z tym szkoda.6) Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 7) Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne) z przetargu nieograniczonego – „Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa drogi gminnej nr 218517.G w miejscowości Zajezierze wraz z infrastrukturą techniczną”8) Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31365,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152215,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31365,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASA Mirosław Klotzke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 584 143 19 07

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 6, Rotmanka

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31365,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30
2021-03-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.