Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366225/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfdae1b4-3e4d-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfdae1b4-3e4d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077857/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli na sale rozpraw dla Sądu Okręgowego w Opolu
1.2.6 Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
1.2.7 Dostawa szaf metalowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366225/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2502-8/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładowanie, wniesienie, zmontowanie oraz ustawienie mebli na salach rozpraw znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
3.3. Wykaz mebli na sale rozpraw stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.
3.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym warunki gwarancji oraz reklamacji określono w Projekcie umowy – Część Nr 1 wraz z jej załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 110753,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładowanie, wniesienie, zmontowanie oraz ustawienie mebli do sekretariatów i gabinetów znajdujących się w: budynkach Sądu Okręgowego w Opolu przy: pl. Daszyńskiego 1, pl. Daszyńskiego 3 oraz ul. Plebiscytowej 3a; budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 oraz budynku Sądu Rejonowego w Oleśnie przy ul. Sądowej 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2a do SWZ.
3. Wykaz mebli do sekretariatów i gabinetów stanowi Załącznik Nr 2b do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym warunki gwarancji oraz reklamacji określono w Projekcie umowy – Część Nr 2 wraz z jej załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131000-9 - Regały biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 229631,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładowanie, wniesienie, zmontowanie oraz ustawienie szaf metalowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a, budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 oraz budynku Sądu Rejonowego w Oleśnie przy ul. Sądowej 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3a do SWZ.
3. Wykaz szaf metalowych stanowi Załącznik Nr 3b do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym warunki gwarancji oraz reklamacji określono w Projekcie umowy – Część Nr 3 wraz z jej załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 19492,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup subskrypcji na posiadane oprogramowanie systemowe VMware
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.