eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366212081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 9

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 775 94 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60019492-6e71-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083470/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych Gminy Miejskiej Tczew.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania w Szkole Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Tczewie im. Płk Stanisława Dąbka przy ul M. Konopnickiej 11, w Tczewie

Dotyczy kompleksowego sprzątania pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holi, sanitariatów, zaplecza na boisku sportowym „Orlik”, sali gimnastycznej oraz miejscowo posesji.
6. Zestawienie sprzątanych powierzchni
a) korytarze i hole 1045 m2 (posadzki z wykładzin typu ”Gamrat” i ”Tarkiett”)
b) klasy i stołówka 1610 m2 (posadzki z wykł. Typu ”Gamrat” i płytki PCV)
c) sala gimnastyczna 180 m2 (posadzka typu „Tarkiett”)
d) sanitariaty 170 m2 (posadzki i ściany z terakoty)
e) pom. administracji. 120 m2 (posadzki z wykł. Typu ”Gamrat” i panele)
f) pomieszczenie kotłowni 35m2 (posadzka z terkoty)
g) pom. zaplecza sali gimnastycznej 88m2 (posadzka z wykładzin PCV)
h) okna i drzwi 863,5m2 (ramy z tworzywa sztucznego)
i) powierzchnie zewnętrzne 350m2 (kostka bet. Klinkier),
j) szatnia, zaplecze i wc boiska sportowego „Orlik” o łącznej pow. 34m2 oraz łącznika o pow. 11,70 m2 – ściany – glazura, posadzki – terakota
k) gabinety do terapii zajęciowej i gimnastyki korekcyjnej o pow. 44,25m2 (panele, terakota i wykładzina pcv)
l) pomieszczenia do terapii zajęciowej o pow 40 m2 – wykładzina pcv, panele podłogowe, terrakota

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

4.5.5.) Wartość części: 307000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania w Szkole Podstawowej nr 7 im. Stanisława Staszica, ul. Stoczniowców 15a, w Tczewie.

Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 2.850 m² w tym:
- Budynek nr 1 tzw. I skrzydło (A) - obiekt wolnostojący, trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1148 m² w tym: 73,10 m² toalet
- Budynek nr 2 tzw. II skrzydło (B) - obiekt wolnostojący, trzykondygnacyjny, całkowita powierzchnia 1266m² w tym: 32,80 m² toalet.
- Budynek nr 3 – sala gimnastyczna z zapleczem , całkowita powierzchnia 436 m² w tym: 9,67 m² toalet

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 247000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Piłat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791548724

7.3.3) Ulica: os. Witosa 30

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.5) Kod pocztowy: 82-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245458,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245458,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245458,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Piłat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791548724

7.3.3) Ulica: os. Witosa 30

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.5) Kod pocztowy: 82-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245458,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.