eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie".



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a1ba4af-5509-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.14.2022.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego w Suchedniowie”.
2. Zamówienie obejmuje pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej.
3. Inspektor nadzoru branży sanitarnej zobowiązany jest wizytować budowę minimum 2 razy
w tygodniu każdorazowo, przez co najmniej 2 godziny w godzinach pracy Zamawiającego przez cały okres realizacji robót budowlanych objętych niniejszym nadzorem.
4. Inspektorzy branżowi (branża drogowa i elektryczna) zobowiązani są do wizytowania budowy minimum 1 raz w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych, każdorazowo przez co najmniej 2 godziny w godzinach pracy Zamawiającego.
5. Obecność poszczególnych inspektorów nadzoru stwierdzana będzie każdorazowo poprzez podpisanie listy obecności w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie.
6. Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy oferującego większą ilość wizyt na budowie poszczególnych inspektorów może zdobyć dodatkowe punkty zgodnie z ustalonymi
w postępowaniu kryteriami oceny ofert.
7. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcję kilku inspektorów w zależności od posiadanych
i wymaganych przez Zamawiającego uprawnień budowlanych.
8. Wskazany w pkt. 3 i 4 wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektorzy muszą być obecni zawsze wtedy, kiedy ich obecność jest wymagana. Inspektorzy muszą również być obecni na budowie na każde wezwanie Zamawiającego.
9. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani będą wykonywać czynności w sposób określony
w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
13. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należało będzie między innymi:
a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej w oparciu o którą wykonywane będą nadzorowane roboty budowlane,
b) znajomość umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz Podwykonawcami,
c) kontrolowanie pod względem terminowości rozpoczęcia i wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, dokumentacją projektową, SST oraz zapisami SWZ,
d) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu
w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub zawartą umową pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
e) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji zadania inwestycyjnego dostarczonych przez Wykonawcę,
f) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
g) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy
wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
h) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział
w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich
do użytkowania;
i) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy,
j) przygotowywanie protokołów z rad budowy,
k) przygotowywanie protokołów konieczności,
l) weryfikacja przedłożonych przez Wykonawcę kosztorysów na roboty zamienne, roboty zaniechane, roboty dodatkowe,
m) przygotowywanie opinii w zakresie wprowadzania ewentualnych rozwiązań zamiennych, równoważnych, robót dodatkowych,
n) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron,
o) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę,
p) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót.
q) uczestniczenie w radach budowy z Wykonawcą oraz Zamawiającym,
r) analiza wszelkich dokumentów dotyczących budowy przedkładanych przez Wykonawcę, tj, dokumentów sprzedaży, wyceny ewentualnych robót zamiennych, propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 30.11.2022 r. Zamawiający opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: Arkadis Sp. z o.o. M1 Sp. K. z siedzibą w Czudcu.
W dniu 06.12.2022 r. Zamawiający skierował do Wykonawcy pismo wyznaczające miejsce oraz termin podpisania umowy, a także wzywające do złożenia niezbędnych przed podpisaniem umowy dokumentów. Wykonawca nie stawił się we wskazanym miejscu i terminie do podpisania umowy.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający z uwzględnieniem art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7) przywołanej ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69441,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.