eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów - z podziałem na 2 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017716 z dnia 2021-03-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów – z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.8.) Numer faksu: 087 732 62 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów – z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513a905e-6619-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - wykonanie parkingów - z podziałem na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Smart Parking – zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku” współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i budżetu państwa w ramach konkursu dotacji Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju pn. „HUMAN SMART CITIES. Inteligentne miasta współtworzone przez mieszkańców”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237350,81 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia części 1 - "Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - ul. Małeckich ", obejmuje:a) zabezpieczenie placu budowy,b) opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,c) wykonanie robót przygotowawczych,d) zabezpieczenie istniejącej zieleni,e) wykonanie robót rozbiórkowych,f) wymianę nawierzchni ścieralnej jezdni,g) wymianę istniejącej barierki ozdobnej,h) wdrożenie stałej organizacji ruchu,i) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,j) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,- oświadczenia kierownika budowy,- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,- protokół,- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,k) odtworzenie zniszczonych nawierzchni do stanu pierwotnego,l) inne roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 73832,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia części 2 - " Pilotażowe wdrożenie rozwiązań z zakresu parkowania czasowego - ul. Grodzieńska", obejmuje:a) zabezpieczenie placu budowy,b) opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,c) wykonanie robót przygotowawczych,d) zabezpieczenie istniejącej zieleni,e) usunięcie drzew wraz z wykonaniem nowych nasadzeń zastępczych,f) wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych,g) ułożenie rur osłonowych,h) wymianę nawierzchni ścieralnej jezdni,i) wykonanie progu wyspowego,j) przestawienie słupów oświetleniowych,k) przestawienie ogrodzenia,l) wykonanie nawierzchni zatok postojowych oraz ciągów pieszych,m) wdrożenie stałej organizacji ruchu,n) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,o) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,- oświadczenia kierownika budowy,- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,- protokół odbioru,- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.p) odtworzenie zniszczonych nawierzchni do stanu pierwotnego,r) inne roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 163518,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w części 1, do upływu terminu składania ofert, wpłynęła jedna oferta, wykonawcy Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o., ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk. Cena oferty (131 610,00 zł brutto), przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (90 813,90 zł brutto) i kwoty tej nie może zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131610,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131610,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481547146

7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.